![]() |
Davis Cup: Kwartfinales
Van het weekend worden de kwartfinales gespeeld voor de Davis Cup. Nederland speelt tegen Slovakije. Schalen en Verkerk zijn er dus niet bij :o
SLOVAK REPUBLIC v NETHERLANDS Venue: Bratislava, Slovak Republic (hard – indoors) Slovak Republic Dominik Hrbaty Karol Beck Michal Mertinak Karol Kucera Captain: Miroslav Mecir Netherlands Dennis Van Scheppingen Raemon Sluiter Rogier Wassen Peter Wessels Captain: Tjerk Bogtstra Ik denk dat ze de 2 single-partijen tegen Hrbaty al kunnen vergeten. Ik zou niet weten wie hem zou kunnen verslaan van het Nederlandse team. Bovendien is Beck ook niet de makkelijkste. Ik heb dus niet echt veel vertrouwen in een goede afloop, maar wie weet kunnen ze boven zichzelf uitstijgen :p Dit zijn de andere kwartfinales: Australie - Argentinie Rusland - Frankrijk Kroatie - Romenie |
Wat een kut team dat wordt 0-5 :o
|
Dit gaat heel erg lastig worden. Zeker omdat Nederland niet met de sterkste mensen aanwezig is.
Het wordt zeker een 3-2, ik hoop dat het de goede kant opvalt. |
We hebben geluk met Slowakije. Die gasten zijn te verslaan, omdat hun kopman niet goed raad weet met het spel van Sluiter . En buiten Hrabty hebben ze niet echt goede spelers.
|
Buiten Hrbaty niet echte goede spelers..
Dat zal best, maar als Hrbaty gewoon zijn werk doet wint hij twee keer. Als dan in één van de andere partijen een Nederlander een slechte dag heeft, ben je zo gezien. |
van Beck zie ik ze anders ook nog niet winnen, die staat op de ranglijst ruim 40 plaatsen boven de beste Nederlander :o
|
Citaat:
|
ik hoop dan melle nu wat kan doen.. aangezien hij de enigste nederlander is vorm is.. ( challenger net gewonnen )
maar verder acht ik de kans niet erg groot dan nederland wint.. |
Citaat:
|
Oei... een uitwedstrijd en zonder Schalken en Verkerk wordt dit vrij lastig (volgens mij mis ik nog iemand maja... :o ), nee ik denk een kansloze 4-1 nederlaag of zo.
|
Citaat:
|
Spanje verloor van Hrbaty en Beck.
|
En dat gaat Nederland ook doen...
|
Paul Haarhuis speelt weer mee :D (n)
|
Citaat:
|
Als Krajicek nou even een rentree zou maken ;)
Maar dan had ie wel eens eerder mogen beginnen. :p Ik neem aan dat zn elleboog dat wel kan hebben maar hij zal wel niet meer de 190km/u halen. ;) |
MELLE is reserve.. gaat ze sluiter op stellen.. die gast heeft bij laaste 10 apt toernooien niet eens de 2e ronde kunnen halen.. :S
|
Meneer v. Gemerden heeft volgens mij in zijn hele leven niet meer dan 5 tweede rondes gehaald :D
|
prima opstelling dit....van gemerderen en wassen zijn nog niet klaar voor het grote werk
|
Citaat:
Tussenstand tot nu toe: Hrbaty - Sluiter 6-1, 5-7, 6-4, 5-3.... Het lijkt over... Edit: En het is over, 6-3 laatste set... |
Citaat:
Wat een opluchting, had ik niet meer verwacht toen hij die tiebreak in de 3e set verloor :cool: Ben benieuwd naar de dubbel morgen, ze zullen moeten winnen want ik kan me niet voorstellen dat ze zondag eventjes van Beck en Hrbaty winnen. |
Wow hey, dacht ik dat het 2-0 was geworden, is die wedstrijd "gekanteld" en staat het 1-1. :o Heb ik (omdat ik al uitging van 2-0 na drie sets) mijn pa die met vakantie is in Frankrijk verkeerd ingelicht. :p Ach ja, merkt-ie zelf wel.
Toch wel knap van Wessels dan. :) Misschien als we de dubbel winnen dat zelfs een stuntje mogelijk is. :bloos: Maar eigenlijk geloof ik daar niet echt in. :D |
Vandaag Beck/Martinek vs Haarhuis/Wessels...
Ik geef onze Nederlandse vrienden hier toch de grootste kans... Al moet ik nog zien of Haarhuis zijn schouder het houdt. Edit: v. Gemerden vervangt Wessels :o Ze hebben eerste set gewonnen met 7-5.. :) |
Nederland 2-1 achter.
De enige pot waarvan ik dacht dat we zeker waren hebben ze dus ook verloren. Ik acht ze nu kansloos. |
Sluiter verliest toch wel morgen :( (n)
|
Jammer de dubbel gister was de beslissing denk ik :o
|
Altijd als ik Wessels zie spelen is ie woedend en loopt ie alleen maar punten weg te geven. (n)
|
Ach ja, dik verloren. Zoals voorspeld.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04. |