![]() |
Badgegaan door speed en voel me kut
Ik ben ene lid van dit forum maar ik wil onder deze account anoniem blijven.
Ik heb zaterdag speed gesnoven en ik heb ongeveer 1 gram gesnoven en ik ben daarna bad gegaan. Ik moest heel vaak overgeven en ik ben 3 keer flauwgevallen toen ik in bed lach. Nu, 2 dagen later heb ik nog hele erge hoofdpijn en heb ik geen zin in eten drinken en roken. Ik denk dat er in de speed ene beetje mda zat want ik ging halucineeren. En nu is mijn vraag hoelang het duurt voordat ik me weer helemaal goed voel en ik weer goed uit mijn woorden kan komen want praten gaat een klein beetje stotterig af en toe. Ik ben bang dat ik een hersenbeschadeging heb! WIE HELPT MIJ UIT DE BRAND!!!!!!!!! |
mja je bent gewoon para, duurt misschien nog een weekje ofzo.
Veel zit tussen je oren, dus doe dingen waarvan jij denkt dat ze goed zijn. Drink wel veel sapjes en eet fruit. Melk kan ook geen kwaad en probeer wat vette dingen te eten. Goed rusten kan ook geen kwaad. Hersen beschadeging is het niet hoor. En als je nog wat van die speed hebt ofzo, dan moet je het laten testen in een lab, kan nooit kwaad |
mja ik voel me nou ook btje geflipt zo na het weekend, maar echt veel meer dan wachten en gewoon wel eten enzo kun je niet doen. gaat in de loop van de week wel weer weg. maar probeer er ook niet te veel aan te denken, beetje afleiding zoeken enzo..je kan jezelf ook vet para maken.
|
Ok bedankt
Ik wil nooit meer speed want ik voel me er zo kut op bah ik ga echt nooit meer speed gebruiken :evil: NEEM HET NOOIT WANT HET IS ZO KUT! |
lul nou niet..ieder voor zich weetje
maar tis ook niet normaal om 1 gram ofzo in 1 keer te snuiven. Beetje dom van jezelf he. |
en mda in speed? was je niet gewoon fucking lang wakker..want veel speed en lang wakker wil je ook nog wel eens vage dingen zien.
maar sowieso vage speed :s |
Citaat:
En ik denk dat die dingen zien ook gewoon para iets was zoals oma zegt. En 1 gram is ook wel een beetje veel, ik weet niet of je het gewend bent of niet, want dat maakt ook uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
met een beetje geluk 3 dagen :D
een vriend van me liep een keer op weg naar in qontrol in de trein vrij aanhoudend te zeuren dat hij teveel speed had gehad de avond ervoor, en dat hij nu continu het gevoel had te moeten zeiken of het idee te hebben in zijn broek te zitten zeiken. :s Later die avond heb ik hem nog op zijn verzoek mijn lockersleutel geleend zodat ie ff zn tussenschot kon bijwerken, dus dergelijke brakheid is blijkbaar best overkomelijk. |
ik blijf het zeggen, speed is kut!!
gebruik het gewoon niet dan heb je ook geen last van dit soort nare effecten. :nono: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
GEEN KWAAD WOOD OVER SPEED JA!? :mad:
|
Speed = Frequency x Wavelength :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zou het ook wel een keer willen proberen
|
Citaat:
Citaat:
Jij bent toch niet degene die een tijdje terug advies kwam vragen op het forum omdat je speed voor de eerste keer ging gebruiken he? |
Citaat:
@boris_beer: nee dat was iemand anders. |
Citaat:
|
Citaat:
(of de afgeleide van s(t)) |
Na zo'n 72 uur is het gemiddeld wel uit je lichaam verdwenen. Doe het rustig aan, gezond eten en verder niet al te druk maken.
|
Citaat:
|
ja maximaal 5 dagen, zowel bloed, urine, als zweet
|
doelloze up (Y)
|
Citaat:
|
beetje te klein, dat wel ja
|
jammer wel, grote ups zijn ok
|
big up yourself!
|
ook dat
|
Het is gewoon stom om van speed 1gram te snuiven... je weet niet hoeveel erin zit en wat er nog in zit...En als je het voor het eerst doet zou ik je aanraden om de volgende keer eerst de helft of 3/4 van de dosis van diegene waar je het van hebt.... je kan altijd nog bij pakken als je het te weinig vind...
Zelf pak ik max 100mg als ik op stap ga oid... ipv 1000mg =1g ik denk dat je als je op straat koop ongveer 300mg speed hebt en de rest is meestal iets van aspirine, cafeine, maar kan ook mdma zijn oid... maar van speed ga je zelf gekke dingen denken, dus kan zijn dat je er hallicunaties van krijgt. |
nee hallucineren is wat anders, van paranoia wordt je verbeeldings vermogen wat groter. en als je in speed 30% amfetamine hebt mag je tegenwoordig al blij zijn.
|
Met hallicunaties bedoelde ik ook niet het gevoel van bijv 2cb, maar gewoon dat je denkt dat je dingen ziet, maar die zijn er niet, bijv dat je schrikt van schaduwen, terwijl er helemaal niets is..... Meer dat soort van verbeeldingen
|
paranoia dus, in de verte mensen zien terwijl het gewoon struiken zijn.
Wederom jammer dat de TS niet meer meedoet :( |
speed is voor sloebers
en nog ontzettend slecht voor je ook |
Citaat:
|
dan maar een sloeber!
in dezelfde doelgroep van domme uitspraken: coke is voor egotrippers en nog slecht voor je ook |
ik heb speed gebruikers nooit gesnapt, zo veel doet het niet met je imo, behalve dat ik niet meer kan slapen, gelukkig kon ik wel altijd sos betalen :--)
|
ik kan ook sos betalen, maar daar voel ik ook niet zo heel veel van.
Daarna doet de combi speed+bier bij mij echt goeie zaken |
Citaat:
wat een gezijk hier de laatste tijd ongelovelijk! ieder zijn ding |
ach dat is een forum he (Y)
|
shit dat klinkt echt weer te ego..alsof dat er bij moet dat je coke kan betalen :s
waarom moeten sommige mensen de status van hun drugs/zichzelf aflaten hangen van hoeveel het kost. who fucking cares. beter goedkoop en lekker dan duur en lekker. ik ga voor pep :rolleyes: |
mja als het er dan toch moet dat je het kan betalen. Ik kan het ook betalen, maar niet vaak. En als ik er zoveel geld voorover heb dan koop ik keta
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |