![]() |
[CENTRAAL] Audio / Video
Hoi,
Sinds ik mijn computer opnieuw heb geinstalleerd kan ik nauwelijks bestanden met een .avi extensie meer afspelen. Zowel WinAmp als Windows Media Player als DivX player geven bij het openen van een .avi bestand de volgende melding: "winamp.exe (verschilt per programma) has generated errors and will be closed by Windows. You will need to restart the program. An error log is being created." Het ligt niet aan de videobestanden lijkt me, want exact dezelfde videobestanden die nu fouten veroorzaken deden het voor de reinstallatie prima. Ik ben van Windows '98 naar Windows 2000 gegaan, misschien schuilt daarin het probleem? Wie weet waar dit aan zou kunnen liggen? |
Citaat:
Citaat:
Klopt klopt. Maaar Als je nero vision expres (en meer ahead meuk) opstart. Dan zie je meteen een paar opties staan: http://members.lycos.nl/fadeoflight/.../NERO-menu.jpg Als je een DVD brander hebt, staat er meteen "make dvd"... En ik krijg dat niet zomaar verandert. En helemaal op het einde kun je dan opgeven dat je naar een dvd brander of een image wil 'branden'. Maar dat komt later dus pas, eerst moet je hier de dvd opties krijgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |