![]() |
Mujn eerste en ozo geile eerste gedichtr
--------------------------------------------------------------------------------
ik heb er heel veel tijd in gestoken en het is mijn eerste gedicht so be easy on me. Ik heb het in 5 seconden ofzo geschreven. i hope you wilk like ut in de 7de hemel "komen" rukken rukken rukken dat is de enige wat mannen goed kunnen. ja elke keer weer met een andere meisje moet kunnen rukken rukken rukken ja dat is leuk hey meisje kijk eens wat ik doe ik spuit mijn sperm naar je toe rukkend rukkend nader ik je mond en dan kom ik in je bek heel gezond jaa rukken dat is wat waij mannen heel goed kunnne ________________ |
ennou opsoutuh
|
Ik hoop dat het wat langer duurt voordat je ook echt 'komt' en dat het een wat betere vertoning is, want dit is natuurlijk een beetje zielig :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:nono:
|
nice hoor :)))
ik vind het een mooi gedicht het is beter dan mijn eerste gedichtjes hier, want die kregen sneller een slotje :) well done |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zielig gedicht is dit, man. Gewoonweg niets interessants aan of vind je het stoer om over dat rukken te schrijven? |
Citaat:
|
Citaat:
De een houdt van autos De ander niet De een houdt van natuur De ander niet dat is een kwestie van smaak hij vond rukken een mooi onderwerp je kraakt toch ook niet iedereen af die bv een plaatje post van zn auto? of een spreekbeurt houdt over zn hobby handbal? Het gaat om de vorm, en die was best goed. En rukken kan best leuk zijn :) |
zoiets miois lezen over mijn gedicht doet natuurlijk maar mening die ik in mijn laaste post had doen veranderen:(Y)Y()Y() IK ZAL EN MOET Schirjven gekkies (y) (y)
|
Citaat:
|
Je zou denken dat mensen die poep en pies fase wat sneller ontgroeien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |