![]() |
Zwarte onderhuidse "dingen"?
Een tijdje geleden, rond mn 11de ofzo, ontdekte ik een klein bultje op mn rug. Niks ergs dacht ik...
Maar later werd het telkens donkerder, en zag je iets "naar boven komen drijven". Op mn 14de ofzo kwam een deel ervan uit mn huid zeg maar, en toen ging mn vader er met een naald in porren (wat best wel pijn deed), en "pulkte" een klein, zwart, hard bolletje uit. Later, ontdekte ik zo'n zelfde bultje tussen mn sleutelbeen en mn hals in. Na wat wachten tot et naar boven kwam drijven, kneep ik met moeite hier ook een zwart bolletje uit. Wat zijn dit voorn dingen? Mn ouders (Chinees) noemden dit in het Chinees "gif", en zeiden dat mn vader dit ook eens had gehad. |
Like, wtf. Neem zo'n bolletje eens mee naar de dokter zou ik zeggen, ik heb er iig nog nooit van gehoord :|
|
Is het geen mee-eter?
|
Citaat:
Kweet niet wat het is. Zou maar eens naar de dokter gaan. |
Citaat:
ff langs de dokter kan geen kwaad, maar misschien is het ook wel handig om ff te kijken of het idd geen meeeter kan zijn. |
Citaat:
*ok maak me maar uit voor blond enz :P* Heb ze nooit gehad eigk maar dacht nie dat ze zwart waren :confused: |
Maar als die eerste op zn 11e begon en op zn 14e pas naar boven kwam is het dannog een meeeter?
Duurt dat zo lang? |
Zonder het gezien te hebben ed is het nogal lastig zeggen wat het is. ;) Het hoeft geen meeeter te zijn, maar hij kan wel ff kijken of het dat is ed, denk ik. En anders ff langs de dokter, misschien dat die weet wat het is.
|
Citaat:
|
why the fuck gaat je papa er dan met een naaldje in porren? klinkt een beetje eng..
naar de dokter lijkt me een beter plan.. |
of een ingegroeid haartje, en ja meeeters kunnen volgens mij ook bets lang blijven zitten als je ze laat zitten
|
uit een meeeter komt toch niks zwart :rolleyes:
maar witte pus , of ben ik nu blond |
Citaat:
Jij bedoelt een puistje, |
Citaat:
Als een mee-eter zwart is (wat dus kan), dan lijkt me dat er ook iets zwarts uit komt, het verkleurd niet opeens als het er uit is oid. |
Mijn vriend heeft dat ook. Een zwart ding onder z'n huid, en langzaam komt hij naar boven (en wordt 't zwart steeds duidelijker). Volgens mij zijn dat super hardnekkige mee-eters. Ik duw ze wel eens uit, met veel gewrik en gewurm. Ze zijn echt dik en écht zwart. Ik geloof niet dat het kwaad kan. Ze zijn alleen koppig.
Mee-eters heb je in allerlei kleuren. Van wittig naar groenig naar grijs en naar pik zwart. Allemaal normaal, de een zie je alleen beter zitten dan de ander :) |
die dingen zijn cool want
als ie er eenmaal uit is, dan blijft er zo'n groot gat achter :D (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja dat wel. maar tis toch nooit een zwart bolletje, meer een staafje. bolletjes zijn meer óf vetbolletjes óf ingegroeide haartjes. Yek :s
|
ik heb het zelf gezien (klinkt goor)
dat er pus uit komt...en nee het was niet zwart :eek: :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
gadver tis toch wel een onsmakelijk onderwerp, maar goed. Vetbolletjes, ken je da tniet? zijn van die lelijke ronde dingetjes, wit, die meestal bij je neusvleugels of op je kin zitten. *mjummie*
|
Citaat:
|
nja, nie echt. vetbolletjes doen echt ontzettend zeer om die wegtehalen je voelt ook echt een bult onder dat onschuldige witte puntje
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |