Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   I love rock 'N' roll... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=122601)

D'Aenzia 09-06-2002 19:56

I love rock 'N' roll...

Or so she says...
Britney Spears heeft een cover van deze liedje gemaakt.
Ik vind dit echt te ziek voor woorden. Dat liedje was wel goed maar nu heeft zij het gigantisch verkl**t.

Wat vinden jullie?

Snaggerske 09-06-2002 20:01

Kutwijf moet inderdaad zoiets niet flikken... gewoon I love money zingen dat komt wat realistischer over

Pebbles 09-06-2002 20:02

Ze heeft het inderdaad heel erg verkloot ja...

mcsun 09-06-2002 20:12

Het is nog steeds een goed liedje hoor. Mijn muziek liefhebbend oor kan de Spears versie best negeren.

funest 09-06-2002 20:30

ach wat word er niet verneukt ?

psilo 09-06-2002 20:33

ik vind het wel lachwekkend eigenlijk.. dom wijf :)

Visceral 09-06-2002 20:40

schandalig (n)

ze gaat gewoon alle muziekstijlen af om zoveel mogelijk zieltjes te winnen. dit is duidelijk een marketingstunt

arrebar 09-06-2002 20:41

slechte cover,
maar dat verwachte ik wel van britnéy's pears

F0RuM-PuNK 09-06-2002 21:13

nekschot!!!

WAL-GE-LIJK

Joostje 09-06-2002 21:15

hey britney is een echte rockbitch hoor

uhum

PaulSimon 09-06-2002 21:28

britney spears zuigt...

freakjuh 09-06-2002 21:34

echt ziek dat zij zoown nummer uitbrengt..totaal nie geloofwaardig.....sjeezus die clip is helemaal walgelijk....zit ze op een motor ofzow..ziet er echt niej uit...ranzug wijf

ForestSpirit 09-06-2002 21:58

ze doet trouwens ook die Shakira na in die clip met dat gekruip van d'r....

Danique 09-06-2002 22:04

ine en interview werd haar iets gevraagd over waarom ze het gecovered had ofzo en toen zei ze dus iets wat ik niet meer weet, maar wat ik wel weet is dat ze toen zei: it's just such a great song, i love it..i love all of pat benetar's work.. (zo iets dan he..)

iig, pat benetar?? (zangeres uit de jaren 80 en nu) jeeeezzuuussss als je iets covert weet dan wel van wie het origineel is (idd..joan jett)..lijkt me niet echt onbelangrijk...

Rhinus 09-06-2002 22:08

Ik zie 't liedje graag :). En ja, eerst was het leuker, maar nu is het nogsteeds goed te hebben hoor.

En de clip is gewoon SU-PER.

F0RuM-PuNK 09-06-2002 22:59

Citaat:

Rhinus schreef:
Ik zie 't liedje graag :). En ja, eerst was het leuker, maar nu is het nogsteeds goed te hebben hoor.

En de clip is gewoon SU-PER.

die drummer en die gitaristen in die clip zijn nog het walgelijkste van alles....

neu geen instrumenten, geen rock n roll, gewoon een magix music maker beatje en weinig kleren....dat verkoopt...
en jij trapt er in : ook een nekschot voor jou

MCH 09-06-2002 23:10

Citaat:

F0RuM-PuNK schreef:

die drummer en die gitaristen in die clip zijn nog het walgelijkste van alles....

neu geen instrumenten, geen rock n roll, gewoon een magix music maker beatje en weinig kleren....dat verkoopt...

Waarom bekijk je eigenlijk nog zo'n clip?

June bug 10-06-2002 00:00

Sja, als zij het wil coveren, moet ze vooral doen. Persoonlijk vind ik het nogal sneu hoe ze in die clip bezig is. Ze doet net alsof ze al jaaaren in de rockmuziek-business zit, ik heb dan zoiets van, als je zo graag popmuziek wil maken, hou het dan bij je eigen stijltje, en ga geen rocknummers verneuken. :rolleyes:

Roxy 10-06-2002 01:10

rock verkoopt schijnbaar goed en ik moet bekennen dat als ik bij mn werk die film moest aanzien en dat dat liedje kwam ik wellus een stukje meezong :o maar covers maken omdat het goed verkoopt (n) :mad:

D'Aenzia 10-06-2002 07:37

Ik keek naar die clip om puur toeval.
je kent het wel: zap, zap, zap zap..... o.... mijn..... GOD!! :eek:
zoals ik al dacht, die wijf is echt niet goed bij haar hoofd.

Slither 10-06-2002 08:02

Citaat:

Snaggerske schreef:
Kutwijf moet inderdaad zoiets niet flikken... gewoon I love money zingen dat komt wat realistischer over
Money - that's what I want. Now give me money :)

'k Kan er eerlijk gezegd niet wakker van liggen. Als zij of haar label wil dat zij er 'n cover van maakt mag zij er 'n cover van maken. Zij is tenslotte ook 'n artiest, alleen meer 'n entertainer dan 'n songwriter...

Blair Witch 10-06-2002 09:50

I hate Britney!!!!!!!!!

scala 10-06-2002 10:05

Citaat:

ForestSpirit schreef:
jah, dat vond ik ook al! haar&kleding lijkt d'r ook al op...
mjah het liedje is op zich wel oke, maar ik vind het gwoon gaar dat ze zingt i love rock n roll....wat weet zij nou:D maar goed...

niekske17 10-06-2002 10:06

ik vind britney wel gaaaf, en ze maakt kei leuke muziek mah jah ieder zijn eigen smaak!!

kuzzzz bredaaaa de gekstuhh

Triloxigen 10-06-2002 10:14

schijt aan..

Bijna alle nummers worden tegenwoordig gecoverd dus snap niet wat dat ene nummer erbij nou boeit..

kafka 10-06-2002 10:19

Citaat:

AM schreef:
ach wat word er niet verneukt ?
ach,jah

Snees 10-06-2002 11:31

ach, als zij zo van rock & roll houdt, laat r dr gang gaan.
ik ken t origineel toch niet. (cover trouwens ook niet)
als je britney af moet zeiken om 'cool' te zijn ben je wel heel diep gezakt.

Ce-El-Wan 10-06-2002 11:35

Citaat:

snees schreef:
ach, als zij zo van rock & roll houdt, laat r dr gang gaan.
ik ken t origineel toch niet. (cover trouwens ook niet)
als je britney af moet zeiken om 'cool' te zijn ben je wel heel diep gezakt.

en jij hebt er duidelijk weer helemaal niks van begrepen...ga eerst ff roots opsnuiven voordat je meepraat.

MCH 10-06-2002 11:40

Citaat:

Ce-El-Wan schreef:

en jij hebt er duidelijk weer helemaal niks van begrepen...ga eerst ff roots opsnuiven voordat je meepraat.

Niet iedereen gaat moeilijk doen over van welke muziek ze nou houden, die luisteren gewoon muziek and that's it. Enne trouwens Forum-Punk b.v. die probeert er 'cool' door te worden :/

Snees 10-06-2002 11:44

Citaat:

Ce-El-Wan schreef:

ik heb begrepen dat het een nummer van joan jett is dat later weer gecoverd is door pat benetar.

Ce-El-Wan 10-06-2002 11:52

Dat klopt, maar... los van het feit of je de muziek leuk vind (ikke niet, maar daar ga ik mensen niet op beoordelen) is het gewoon een commerciële stunt. Het is momenteel een feit in pop-land dat de gitaarmuziek erg populair is en de teeny-pop wat minder. De platenbobo's denken vervolgens: Als wij onze teenybopper nu ff een rock-nummertje (laten we een cover doen, dat scheelt weer kosten in het inhuren van een liedjes/textschrijver...) laten inblaten en in de videoclip een paar stoere nu-metal aandoende mensen zetten, dan scoren we wel weer...en dat is gewoon triest! Het gaat helemaal niet meer om de muziek, maar gewoon om scoren en geld verdienen. En dat heeft niks te maken met het feit dat het "cool" is om Britney af te zeiken.

The Untouchable 10-06-2002 13:15

Citaat:

D'Aenzia schreef:
Or so she says...
Britney Spears heeft een cover van deze liedje gemaakt.
Ik vind dit echt te ziek voor woorden. Dat liedje was wel goed maar nu heeft zij het gigantisch verkl**t.

Wat vinden jullie?

zij is lekker hubba hubba

dus zij mag alles van me doen zolang ze maar met der Hubba Hubba lichaam op tv is :D dan zet ik het geluid af en zet een cd-tjuh op en bewonder dan haar Hubba Hubba Lichaam :D

Cupcake 10-06-2002 13:36

Citaat:

ForestSpirit schreef:
Ja idd. Dat is me ook opgevallen. Echt zooo dom....

The Untouchable 10-06-2002 13:40

maar wel sexy/opwindend en ze blijft lekker

Mrs.R.Mortis 10-06-2002 14:41

toen ik dat nummer voor het eerst hoorde en zag dacht ik...

OKAY THAT'S IT!!~!!!!!!!

THE BITCH MUST AND SHALL DIE!!!!!!!!!

Snees 10-06-2002 14:45

Citaat:

Mrs.R.Mortis schreef:

OKAY THAT'S IT!!~!!!!!!!

je kan t ook overdrijven. rock 'n' roll is iets anders dan metal.

Mrs.R.Mortis 10-06-2002 14:56

Citaat:

snees schreef:

je kan t ook overdrijven. rock 'n' roll is iets anders dan metal.

zei ik ook maar EEN ding over metal dan?

Snees 10-06-2002 15:00

Citaat:

Mrs.R.Mortis schreef:

zei ik ook maar EEN ding over metal dan?

nee, maar ik zie geen reden om britney voor dit nummer te vermoorden.

The Untouchable 10-06-2002 15:10

ik ook niet ze is en blijft HOT!!!!!!!!!

Rhinus 10-06-2002 15:39

Citaat:

F0RuM-PuNK schreef:

Waar trap ik in? Ik vind het een geile clip en ik kan het nummer meezingen omdat ik het orgineel goed vind. Wat is nu het probleem?

The Untouchable 10-06-2002 15:42

inderdaad geile clip en britney heeft een killerlichaam :cool:

Snees 10-06-2002 16:10

Citaat:

Rhinus schreef:

Waar trap ik in? Ik vind het een geile clip en ik kan het nummer meezingen omdat ik het orgineel goed vind. Wat is nu het probleem?

dat het niet true of punk is om een clip van britney leuk te vinden.

D'Aenzia 10-06-2002 16:17

Citaat:

Mrs.R.Mortis schreef:

OKAY THAT'S IT!!~!!!!!!!

(y) Kijk zo mag ik het horen. :)

Sabbath 10-06-2002 16:19

Echt WALGELIJK!!! Jezus, dat die bitch dit durft uit te zenden, echt ZIELIG. Kan dat mens nou helemaal nix zelf verzinnen?!?!? Bah!! En die clip ook!! BAAAAAAAAAAAH!!!

(meer woorden maak ik er niet aan vuil)

Quintiano 10-06-2002 17:33

Citaat:

Ce-El-Wan schreef:
Dat klopt, maar... los van het feit of je de muziek leuk vind (ikke niet, maar daar ga ik mensen niet op beoordelen) is het gewoon een commerciële stunt. Het is momenteel een feit in pop-land dat de gitaarmuziek erg populair is en de teeny-pop wat minder. De platenbobo's denken vervolgens: Als wij onze teenybopper nu ff een rock-nummertje (laten we een cover doen, dat scheelt weer kosten in het inhuren van een liedjes/textschrijver...) laten inblaten en in de videoclip een paar stoere nu-metal aandoende mensen zetten, dan scoren we wel weer...en dat is gewoon triest! Het gaat helemaal niet meer om de muziek, maar gewoon om scoren en geld verdienen. En dat heeft niks te maken met het feit dat het "cool" is om Britney af te zeiken.
Ex-fucking-actly.

En dan nog lopen die platenbonzen zo te huilen dat ze die bagger aan de straatstenen niet meer kwijtraken vanwege het verschijnsel wat gaat onder de naam 'MP3'.

De jaren 80 waren al slecht, maar de mainstream van de jaren 90 slaat werkelijk álles.

punxnotdead 10-06-2002 17:42

wat bezielt die mensen die muziek kopen van britney spears :confused:

Rhinus 10-06-2002 17:43

wat bezielt die mensen die muziek kopen van CoF :confused:

tacidvs 10-06-2002 18:00

En JJ wilde zeker de wereld verbeteren met haar liedjes... *blaat*

Ik vind het heel dapper van Brrritney, net doen of ze van Rock 'n Roll houdt... hetzelfde idee als Sita die Puritania covert, hoe mooi kan het worden. We moeten haar vooral aanmoedigen dit pad te verkennen, mocht ze doorgaan... Ik wil wel eens zien hoe ze Kings of the carnival creation gaat uitvoeren.

Rhinus 10-06-2002 18:05

Citaat:

tacidvs schreef:
En JJ wilde zeker de wereld verbeteren met haar liedjes...
Je kan ook gewoon muziek maken om mensen te entertainen..

Ce-El-Wan 10-06-2002 18:07

Citaat:

Rhinus schreef:

Je kan ook gewoon muziek maken om mensen te entertainen..

ja, maar er bestaat ook zoiets als intelligent entertainment :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.