![]() |
Muziek en Bier
Citaat:
Maar is er een verband tussen voorkeur qua bier? Drinken de echte rockers eerder een zwaardere soort, terwijl de emo-schmemo's zich verdinken in Amstel en Heineken, en afgewerkte olie? |
Ja. Metaalhoofden zuipen sterk bier, vaak van Belgische afkomt, en vreten er graag een dikke worst bij.
Behalve dan de roséslurpende progmetalheaumeau's en de vaders Heinekens jattende Slipknotkiddo's. |
Hertog Jan über alles.
|
Oeh, leuk, davidje had weer wat te kankeren.
Maarem, nee, ik drink geen heineken. Ik drink over het algemeen hertog jan of grolsch (of murphy's natuurlijk). En david, het staat erg erg erg dom als je dingen brengt als een feit die je zelf verzint. |
'Bier' ( van de edah) of Shultenbrau (y)
|
Hoegaarden, jupiler of palm bij voorkeur
|
Citaat:
|
Je bent niet metal als je geen Hertog Jan drinkt.
|
Citaat:
Kan ook dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar voor het duistere tuig is het natuurlijk een vereiste. |
Citaat:
|
Citaat:
Of in iedergeval is dat keer op keer weer het beeld wat je van jezelf schept. |
hey loop eens niet zo te zeiken.
|
Hoe ik me presenteer op het internerd is natuurlijk niet helemaal parallel aan de echte wereld. Jij bent misschien gewoon echt een irritante knowitall in real life. Geen idee. Betekent niet dat iedereen dat is.
En ik refereerde aan je als heinekendrinker, omdat je dat volgens een ander forumlid was in het desbetreffende topic. |
Citaat:
Maargoed, internet blijft onzin :) Gelukkig. |
Citaat:
|
Me intellectueler opstellen? Voorlopig kan ik het woord al correct spellen. Enfin ik heb geen zin in een ban of om Carn's topic te verzieken dus proost meneer de intellectueel.
Ik drink graag: Hertog Jan, Palm en Guinness. |
Citaat:
|
Citaat:
je blijft leuk om op je teentjes te trappen :) |
Ik hou het bij Dommelsch als het kan. Een Bavaria gaat er ook wel in, maar Jupiler en als het even kan een Hoegaarden zijn ook niet te versmaden. Hertog Jan is ook goed te doen, alhoewel ik daar nogal snel lastig van schijn te worden.
|
al het maar goedkoop is en niet fink heet
maar het liefst drink ik hertog jan of euroshopper waar ging dit topic ook alweer over? je moet eigenlijk geen bier drinken als gothic, maar slappe wijn ofzo :( |
Hertog Jan.
|
Citaat:
Ik zie overigens geen verband tussen een favoriet bier en muzieksmaak... |
Hefe Weißbier van de Lidl is ook best ok eigenlijk
|
Ach ja als het toch over bier gaat, waarom dan geen Chimay, Westmalle of Grimbergen? Dat zijn toch wel de echte favorieten. La chouffe drink ik ook wel graag, echter een verradelijk biertje (8.5% geloof ik en het proeft niet meer naar alcohol dan een Hoegaarden)
|
Hertog Jan en Deathmetal! \m/
|
Citaat:
Persoonlijk hou ik wel van wat bitterder bier. Heineken en dommelsch vind ik te slap. Dan heb ik nog liever een warme hertog. Maar ik denk dat het toch een persoonlijke smaak blijft die niet gebonden is aan "scenes", behalve voor de echte scene-stumperts natuurlijk. |
Citaat:
Mjah, "speciaalbier" gaat er altijd wel in maar ik ken weinig mensen die dat in dusdanige hoeveelheid in de kelder hebben staan om elke dag van te kunnen genieten. Kasteelbier tripel is ook wel (Y). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hap hap sukkeltje.
|
Citaat:
Ik ben op mn werk. Dat is een groot verschil hoor jongeman. |
Citaat:
|
Werken dan lambal ipv reageren op mijn posts.
Killkenny's is trouwens ook goed bier. Hou wel van die Ierse shit. |
Citaat:
Killkenny's is heerlijk. Ietsjes emmm, droger dan Murphy's Red. Rood bier is zowiezo lekkkkkker. |
Lulkoek, ik ben een death metaller en vindt bier hardstikke smerig! Geef mij maar een glas koude Coke :cool:
|
Citaat:
|
Wat een kansloos topic weer...
Dat zit hier maar een beetje op te scheppen over welke merken bier ze een keer hebben gezien toen ze met mammie in de slijterij waren... Losers |
Ik drink liefst Kriek maar anders ook gewoon Maes of Jupiler. Maar of dat verband houdt met mijn muzieksmaak?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het liefst drink ik jupiler.
en als dat er niet is gaat dommelsch of bavaria er ook goed in hoegaarden alleen in de zomer |
Jack Daniels
en ik luister alleen pretentieuze experimentele klassieke muziek :cool: |
Brand, HJ, Jupiler en sinds kort waag ik me ook wel eens aan de euroshoppers.
|
Citaat:
|
Bier is voor homo's
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |