![]() |
Een beetje standaard en een beetje van jou.
Heyhey
Hoe maak jij simpele dingen lekkerder/specialer enz.? Kwas net een ei aant bakken maar vond t saai worden. Iemand tips? Ook voor andere dingen? |
ik vind het altijd lekker om op een gebakken ei oregano te doen tijdens het bakken :)
geeft het meteen een italiaans tintje :) |
- Kruiden erbij doen.
- Groentes klein snijden en erbij gooien. Ligt er aan wat je wilt maken:) |
snijworst of salamie ofzo op je ei <3
|
Ik had vanmiddag chilisaus door mijn ei gedaan, was ook erg lekker (y) (wordt het meer zoet van eigenlijk)
|
ik gebruik alle kruiden die we in huis hebben over het ei, plus een scheut ketjap
zelfde verhaal met een omelet |
(Y)
Verder nog tips? voor toastjes ofzow, hoeft niet perse voor ei :) *zie het als een algemeen tiptopic* |
ik gooi altijd veeeel paprikapoeder op een gebakken ei :)
en bij een boterham met kaas, een beetje ketchup erop smeren, is ook lekker :) en verder weet ik niet echt wat typisch iets voor mij is. |
ik neem meestal 3 eieren, en dan nog een flinke scheut melk en ketjap er bij, kloppen en dan klaaar (y)
of gewoon ei kloppen, en dan op een boterham doen waar heeeeel veel mayo op zit |
Drie gebakken biologische eieren met ketjap.
[edit] Jet gebruikt dus ook ketjap bij gebakken eieren... ^_^ |
2 eieren in de blender met kaas, tomaat, ui, spek, ham, champignon, random ander voedsel (y)
|
Inderdaad ei met champignons en ui <3
|
Mn ei maak ik niet echt specialer.
Maar als ik appeltaart maak leg ik op de bodem ook nog een laagje bitterkoekjes en dan daaroverheen de vulling. Echt ontzettend lekker :) |
Hey, dat is een goede tip voor de appeltaart!! :D Iemand bijv. nog tips voor het lekkerder braden van vlees, bijvv. schnitzel, gehakt, karbonade enz.. ??
|
Ik gebruik altijd vleeskruiden van de Aldi, dan smaakt het echt superlekker!
En voor gehakt kan je van die gehaktkruiden van Silvo nemen, die heb je in veel smaken. Ook lekker in gehakt: een uitje snipperen, stukjes paprika erdoorheen, beetje sambal erdoorheen en een beetje melk. Dan heb je gelijk een hele andere smaak! |
Citaat:
Misschien dat dat met speculaas ook wel lukt, lijkt me ook lekker :) |
Citaat:
ik gooi trouwens door bijna alles italiaanse kruiden (y) en tosti met kaas en tonijn is lekker |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |