![]() |
Hoever ga je op je eerste date?
Zegt genoeg :)
|
Is ook al vaak genoeg geweest. Maar whatever: zover als zij gaat.
|
Ligt eraan hoelang ik die gene van te voren ken, en tot in hoeverre ik me aangetrokken voel.
De ene keer gebeurd er niks, niet eens zoenen, bji de ander heb ik een keer gehad dat ik ermee naar bed was gegaan. |
meestal alleen zoenen als het klikt.
maarjah soms heb je van die avonden :evil: :p :bloos: |
depending on the person zeg ik altijd maar. Tja, als het echt klikt miss verder als zoenen enzu... Maar ja, hangt van beide af ey...
|
van homeruns is nooit iemand slechter geworden..
http://www.numberfifteen.com/homerun%20april%202003.jpg |
nooit ( meer ) verder dan zoenen
|
Citaat:
serieus: ik moet zeker 2 dates met iemand gehad hebben wil ik er a) mee kussen b) mee naar bed gaan |
Ligt eraan hoe lang ik hem daarvoor al ken, natuurlijk. Over het algemeen blijft het op het eerste afspraakje bij alleen zoenen.
|
Zo ver als het meisje wil gaan ja:)..
of dat nou alleen zoenen is is, of seks is.. (persoonlijk vind ik een date(op deze leeftijd) nogal mislukt als er na afloop nieteens gekust wordt, maar dat zal wel weer aan mij liggen) |
Citaat:
|
Ts: hoe ver ga jij? Meestal begint de Ts he :p
|
Tjah hangt er van af, als ik mijn date al ken en me op dat moment aangetrokken voel laat ik me gwn gaan. Ik heb niet zo m'n principes van op de eerste date magk enkel dat doen en blabla... :D
|
Hangt er vanaf hoe lang ik diegene al ken. In principe als we elkaar nog nauwelijks kennen alleen zoenen.
Al heb ik ook wel een keer een uitzondering gemaakt en daar heb ik nou niet bepaald spijt van gehad. :cool: Ach, het hangt ook meer van aantrekkingskracht en andere gevoelens enzo af dan van hoelang we elkaar kennen, om eerlijk te zijn. |
Citaat:
|
Neuken, en anders niets.
|
Citaat:
|
haha die jongetjes hier zijn zo schattig
|
Niet ver, hooguit een kus of een zoen. :)
|
als ik dr leuk vind wil ik ook wel meteen sex. zoniet, nog wel zoenen om me niet totaal verveeld te hebben.
|
Citaat:
|
al sik haar leuk vind : trouwen
zo niet : neuken |
ligt m eraan..
blijft meestal bij zoenen maar is ook wel s verder gegaan dan dat :bloos: |
Citaat:
Maar goed, dit is toch allemaal hypothetisch voor mij. Ik heb pas eerste afspraakjes nadat ik al met de jongen in kwestie gezoend heb :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tot zover het goed voelt :)
|
Citaat:
Anway, in dit topic lijkt het echt alsof zowat iedereen zo'n 20 dates heeft gehad. "meestal blabla" en 'het komt ook weleens voor dat....' Dan ben ik ws de enige aardbewoner die nooit echt een first date gehad heeft. 'k zou er één kunnen laten meetellen als date, en dat was gewoon netjes, en was al snel duidelijk dat er niet meer dan 'onbegonnen' vriendschap in zat. :cool: |
Citaat:
Overigens doe ik officieel ook niet aan officiële afspraakjes, omdat ik zoals gezegd vrijwel altijd al met een jongen heb gezoend voor ik ergens alleen met hem afspreek. |
wel, rond je 15e kun je verwachten dat je met 'iedere' jongen die je 'wel leuk' vind wilt zoenen, maar daarna mag je toch ook verwachten dat je uit die pubertijdsfase groeit. En daarbij dus idealen voorop stelt ipv persoonlijke verlangens. Maar goed, dat is mijn gedachte hier over.
|
ik vind mensen die zeggen: 'zover als zij gaat' simpelweg koekoek!
zeg maar gewoon dat je voor de homerun gaat |
Tuurlijk ga ik voor de homerun..
Maar het zal niet zo zijn dat ik ga pushen of zeuren totdat zij toegeeft en maar met mij het bed in duikt. Als het aan mij ligt kan je na een geslaagde date best wel met mekaar naar bed, maar dan moet zij het zelf ook wel willen. (lijkt me logisch, vind ik dan) |
Citaat:
Maar natuurlijk wil ik met iedere jongen die ik leuk vind zoenen, dat is toch een logische consequentie van het leuk vinden? (En dan bedoel ik dus leuk op ieder vlak, niet alleen leuk op vriendschappelijk niveau of alleen leuk eruit zien.) Ik vind zoenen nou niet bepaald iets waar je idealen bij voorop kunt stellen. Wat voor idealen zouden dat dan moeten zijn? Ik zoen alleen met iemand die ik echt leuk vind? Voilà, die hebben we al binnen. Ik zoen alleen binnen een relatie? Dat zou een ideaal van jou kunnen zijn, maar dat is er beslist niet een van mij. Als het nou om seks ging, okee, maar idealen voor zoenen? Die heb je nou toch júist als je vijftien bent. Op je twintigste mag ik hopen dat er enige realiteitszin naar boven is gekomen. |
verder dan zoenen ga ik nie op de eerste date.
|
zoenen en frummelen soms.
zolang het goed voelt. :) (y) |
Niet verder dan zoenen.
|
Citaat:
|
Ligt eraan hoelang ik die gene van te voren ken, en tot in hoeverre ik me aangetrokken voel.
wat estar dus zei...hoe goed ik die persoon ken speelt zeker mee..maar vaak komt t er op neer dat ik bij een eerste date niet verder ga dan zoenen...dat vind ik nogal sletterig (srry mensen als ik beledigend ben..maar zo denk ik erover) |
ik heb nog nooit een first date gehad. Denk ik, ik ben welleens uitgegaan in groepjes of met z'n tweeën. Maar k'ben nog nooit met 'n onbekend iemand uitgeweest.
Maar k'heb er verder ook geen regels voor bedacht. K'zou gewoon doen wat ik wil denk. |
Citaat:
|
Ligt eraan, one night stand of serieus:
one night stand: ik principe 'all the way' maar ik moet eerlijk zeggen dat me dat meestal tegenvalt. Als ik een one nighter heb is dat altijd tijdens het uitgaan en na het uitgaan lukt het meestal niet zo goed (moe, niet nuchter, persoon niet kennen en geen mondwerk van mijn kant omdat ik niet weet wat mijn tijdelijke partner allemaal bij zich draagt). Valt alleen maar tegen, dus meestal blijft het bij zoenen. Serieus: ik principe wil ik wel 'all the way' gaan, zou een beetje vreemd zijn als ik daar in dit geval ineens bezwaar tegen zou hebben. Maar ik laat het afhangen van mijn nieuwe partner. Zij moet doen waar ze zich lekker bij voelt, ik kan wachten. Dus meestal ook niet. Ik heb maar twee keer meegemaakt dat een serieuze date in sex eindigde. |
Hoe cliche het ook klinkt e.d: Net zover als zij gaat :)
dat komt met n beetje geluk toch wel overeen met wat ik in gedachten had. |
Ik heb nog nooit 'gedate' met iemand die ik nauwelijks kende, eigenlijk was er altijd al wel meer gaande voordat we officieel en alleen samen afspraken.
Met mijn vriendje heb ik helemaal niet gedate, die zag ik sowieso al veel en kende ik al 1,5 jaar. Maargoed; ik ga zo ver als ik op dat moment wil gaan, het ligt heel erg aan de persoon. Als ik hem echt heel erg leuk vind mag hij blijven slapen, anders zie ik hem wel weer. |
Citaat:
|
Ligt aan de persoon en situatie. Ik ben weleens met iemand naar bed geweest tijdens de eerste date, maar normaal gesproken zoen ik alleen:)
|
Citaat:
Ik vind het trouwens opvallender dat veel meisjes juist NIET all the way willen. Dus jongens willen nog steeds maar één ding? |
Citaat:
|
Citaat:
Dus ik vroeg mij af of de aloude wijsheid, dat jongens maar een ding willen, van mijn oma, nog steeds opgaat. Ik ga zelf wel all the way, altijd al gedaan, dus mijn mening is niet representatief. |
Ik ga zo ver zo dat het prettig is en goed aanvoelt dat ligt dus maar net aan de andere persoon. hahaha
|
Nederland heeft niet echt een date-cultuur en dat vind ik best jammer. :o Meestal heb ik idd al met de jongen gezoend voordat er een date komt..
-edit- en hoe ver ik ga, hangt een beetje van de omstandigheden af. :p Maar ik heb verder geen 'principes' waaraan ik me houd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |