![]() |
oude wiet
Hoe goed blijft THC na een jaar of 2?
Ik heb nog wat oude teelt liggen en vraag me af of ik nog rekening met de leeftijd moet houden van de wiet. |
mja 2 jaar denk ik wel, misschien als het in een wekpot zit niet.
|
als het droog blijft, niet gaat schimmelen oid, dan is het echt HEEEEEL lang te bewaren ;)
Het zal nog wel werken, alleen omdat het heel droog is zal het ook wel best scherp smaken... |
Het heeft in een schuur gelegen in een afgesloten zak. Er zit geen rommel op verder en het ruikt goed.
|
ja,. het is wel goed gedroogd, hoewel de toppen nog wel plakkerig zijn van de thc en cbn
|
erg oud en toch nog plakkerig, hhhm goede of slechte meuk want dat heb ik nog nooit gehad ( en heb wel eens wat meuk gevonden van 3/4de jaar oud), ik hou mijn meuk meestal niet langer dan 4 weken
eigenlijk is het ergggggggg lang houdbaar, mits je het droog houd |
heb het inmiddels gerookt en het is nog prima. ook mijn vrienden vonden de wiet nog goed te smoken. supervette nasi!!!!!
|
Maat van mij en ik hebben laatst 250 gram wiet gekregen, probleem was dat het al 4 jaar was :P
Deze wiet was iig niet meer te roken, beetje jammer, maar laatst ook shit van 3 jaar oud gerookt (White Widow) en die was nog goed te roken.. |
als het droog is... kan Heel erg lang zijn 5... 6 jaar wel.
|
droog is niet het belangrijkste, luchtvrij is het belangrijkste en donker bewaren daarna. dan kan het jaren goed blijven en zelfs verbeteren
|
true...
|
ik ben de vakantie er goed mee doorgekomen,. lekker goedkoop blowen., ideaal . en daarna goed leip in de duinen
|
Ouwe wiet is vaak nogal smerig vind ik (n)
|
och ja,.'bij mij zit de smaak er nog goed in. de ene soort is purple en de ander wat groener,. nu is purple niet mn favoriet, maar het rookt echt lekker weg. beter dan de purple uit de shop (kreeg toevallig een gratis zakje mee bij aankoop van n dikke puut white widow
|
En een voorgedraaide hash joint? In zo'n plastic zakje?
|
ja,. ik vind een voorgedraaide maar niks. ik rook het wel, maar een versgedraaide joint is beter vind ik
|
Citaat:
|
Mits vacuum bewaard. Dat is sowieso aan te raden met alle kruiden. Zo niet heb je kans op schimmels en mijten. De wiet zal na 2 jaar juist droog zijn en inderdaad scherp van smaak zijn.
|
het gaat wel heel scherp in je keel voelen, maar het is natuurlijk nog gewoon te roken.
Ik zou zeggen, probeer het uit! |
Sorry, het is absoluut niet meer te roken!
Geef maar aan mij dan ben je er ook van af :p Lazlow |
En hoe zit het met voorgedraaide joints in een kokertje?
|
same thing. Shag bederft namelijk ook bijna niet.
|
Ik heb het ook is een aantal maanden laten liggen.
En toen ik het toen ging roken was het heeeel zwaar.. Kon aan mij gelegen hebben, wie weet :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |