![]() |
HOe doen jullie dAt??
Ik heb zo ongeveer een vriendje(kennen elkaar nog kort) en we wonen ongeveer 50 kilometer van elkaar vandaan.. :cool: Maar nu is het zo, we hebben 4 keer afgesproken de 1e keer was de ontmoeting en de andere 3 keer ben ik naar Rotterdam gekomen zeg maar (en hij woont 15 km van rotterdam af ) maar ik ongeveer 30/40 minuten rijden..
Zodra hij een rijbewijs heeft kan hij ook naar hier komen hij is er namelijk al mee bezig.. Maar is dat wel normaal dat ik tOg die keren naar hem ben gekomen en hij nog eigenlijk geen 1 keer naar mij :confused: Ik twijfel er namelijk een klein beetje over maar goed daarom deze topic!! Hoe doen jullie dat??? En is dit wel Okay?? Groetjes Cindy (y) :cool: |
In mijn vorige relatie kwam hij bijna elk weekend hierheen, ik maar iets van één keer per maand of minder naar hem. In mn relatie nu ga ik bijna elk weekend naar hem.
Overigens wonen mn ex en mn vriend in dezelfde gemeente, en dat is met de trein dik anderhalf uur reizen. (Mijn ex kwam hierheen omdat reizen voor mij vermoeiend is, en bij hem thuis zitten met zn ouders enzo ook. Bovendien had hij een OV. Ik ga nu naar mn vriend toe omdat hij op zichzelf woont en dat gewoon heel relaxed is, ook als ik moe ben). |
Wees bij elkaar waar dat het makkelijkst is en waar jullie je allebei goed bij voelen, het maakt niet zoveel uit waar dat is :)
|
Mijn vriend en ik wonen bijna 200 km bij elkaar vandaan. Omdat ik een rijbewijs heb (en een auto) kom ik meestal ieder weekend naar hem. Hij komt af en toe met de trein naar mij. Dat gaat allemaal heel goed, en ik vind het ook niet vreemd dat het op deze manier gaat.
|
Misschien dat het ook wat te maken heeft met het gegeven dat je in de ene plaats meer kan doen dan in de andere?
Weet niet of er iets misschien niet okay is. Maar als je het echt wil weten lijkt me dat je het beste antwoord van hem kan krijgen. |
Als jij vindt dat jij meer moeite moet doen voor jullie relatie, dan zit het niet goed. Maar als de omstandigheden nu zo zijn, waardoor de één wat meer water bij de wijn moet doen, maar het verder niet erg vindt, dan is er niks aan de hand. :)
|
Mijn vriend was ook altijd bij mij, omdat dat nou eenmaal handiger was (mijn ouders zeurden minder, hij had een OV). Soms ging ik wel naar hem, maar daar mochten we niet bij elkaar op de kamer slapen en ze eisen veel meer van ons.
Nu wonen we samen :). |
Citaat:
OT: oew exje en ik waren daar ook altijd, haar mamsie was veel vrijer, en daar was het gezelliger. Maar hier waren we soms ook. Gewoon hetgene vinden wat jullie beiden het beste ligt, en niet overal over na gaan denken en een probleem van maken. |
Ach.. Eerst kwam hij heel vaak naar mij toe (mijn ex dus) en later kwam ik heel veel naar hem toe. Gewoon een beetje proberen af te wisselen ;)
|
Het gaat wel gelijk op, geloof ik. :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |