![]() |
Help.
ok, hele korte samenvatting
Goede vriendin waarbij het neigde naar een relatie krijgen die ik nu dus ook gewoon leuk vindt heeft vriendje en vond het blijkbaar kwetsend om dat direct tegen me te zeggen dus ben ik het via via te weten gekomen. Onze conversaties bestaan nu uit gespannen rare gesprekken die niet zo relaxed waren als eerst. De vraag is of ik het gewoon aan moet snijden, waarmee ik denk ik de relatie verslechter (of niet?) of het maar moet laten hangen, en zo maar door moet gaan. Ik vind haar nog steeds leuk, stiekem, en ik wil mijn kansen niet al te erg verspelen. Voor zover die er nog zijn met dat nieuwe vriendje natuurlijk. bvbd |
Als het erg opvalt (wat het zeer waarschijnlijk wel doet) moet je gewoon zeggen waarom je nu anders reageert/de gesprekken nu anders zijn. Dit hoor je toch gewoon tegen een goede vriendin te kunnen zeggen.
|
Mja.... je kan natuurlijk ook bier gaan drinken met een paar maten? Dat is altijd goed :) . Maar ik zou wel tegen dr zeggen dat ze het wel zelf had mogen vertellen. Want daar is vriendschap toch voor? Dat je altijd de waarheid spreekt ondanks dat dat soms kwetsend is?
|
Yep. maar het voelt heel dubbel nu, dus. Ik weet ook niet of dit nou wel zo'n sterke vriendschap zal zijn; ze is gewoon niet achterlijk en weet dat ik haar leuk vindt, ook later..
|
Ja, maar dat leuk vinden kun je van je af zetten. Dat gaat vanzelf over, en dat is hier ook niet het probleem. Het probleem is hier dat ze het voor je verzweeg terwijl daar geen (goede) reden voor was.
|
ik zou eerst proberen of het niet mogelijk is om het zo een beetje onbesproken te laten, misschien worden jullie gesprekken al heel snel weer vertrouwd, terwijl het misschien juist steeds ongemakkelijker gaat worden als je er iets van zegt.
maar als het zo blijft een tijdje zou ik er wel over gaan zeuren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |