![]() |
'Positive WOW' van de dag!
Kijk, dit laten we ons ook eens richten op de leuke, toffe, gave dingen die we zagen :)
Me is TS, so me starts: Meisje helemaal in legerkleren met leuk blond haar. Ze was stoer-lief! |
stoer lief wat een toffe combi :) dat was vast een uitzonderlijke originele meid of niet :) heette ze Sanne of Anne?
|
nou eh mijn positive wow van de dag was
was... was er niet? |
Had ze toevallig ook veel okselhaar en een vriendin?
Sorry, ontopic :) Ik zag een man met verschrikkelijk lelijke kleren die in een opperbest humeur was. Dat vond ik zo mooi dat ik moest lachen, en andere mensen werden ook vrolijk van hem wan zij moesten ook lachen :) |
Citaat:
|
potverdikkie ik weet nou gewoon nog steeds niet wie undercover is he :o
|
:confused:
Ik ook niet :) |
|
ik zag een hele grappige kip vanmiddag :)
|
De mooiste billen in de geilste rok.
Ze is dan wel m'n baas maar wat ze vandaag aan had.. rawrrrr |
Citaat:
|
Big Willem :D
|
ik kreeg een bloem.
|
ik heb vandaag niemand gezien want ik ben sip en kijk alleen naar de grond :)
|
cool, ik ben ook niet buiten geweest
en dat in de fucking zomer ik mag mezelf feliciteren ik heb wel mn drumkit helemaal in orde gemaakt voor de gig vrijdag :cool: zodat ik hem heel screamo/postrock verantwoord kapot mag slaan vrijdag , hoop ik ! |
Ik heb vandaag besloten eens te blijven slapen bij maten. Dat was WOW omdat ik eerst morgen naar amsterdam zou gaan.
|
Mn geile buurjongen met zijn gangster d&g broek, witter dan witste lacoste schoentjes en een witte TH polo :bloos:
|
ik kreeg eindelijk een smsje terug van die lekkere heathledgerlookalike :mad: :)
|
helemaal niets :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Secretaresse op mn werk, ik krijg Bill Clinton-neigingen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uuuuuhhmm .....
ik heb nog geen positieve WOW ervaren vandaag :( |
Citaat:
mja sorry ik kan er niks aan doen ;) :bloos: |
M'n moeder die me kwam feliciteren, wakker worden in mijn eigen bed. (y)
|
ehmm nog niks :( :cool:
|
een heel mooi meisje met een mooie spijkerbroek, mooi haar, mooie huid, mooie oorbellen en, nouja, gewoon mooi :mad:
|
geen één.
ik was vandaag voor het eerst in de intratuin :(:(:(:(:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
world of warcraft :confused:
|
iiii *oma* ik voel me aangesproken :D
|
we hebben een leuk flirterig grappig gesprek gehad :cool: :o
|
Citaat:
Vandaag geen leuke mensen gezien oh ja wel 1 lekkere gast op de fiets, hij keek wel 3x om maar hij stopte niet eens :nono:. Hij had gemillimeterd haar en een zwart shirt en een zwarte fiets. |
Ik heb vandaag gewerkt en het was ruk, dus ik heb tot nu toe nog geen positive WOW van de dag.
Wat een kuttopic trouwens. |
Citaat:
Citaat:
Wij zijn hier het toonbeeld van sociaal begaafde gezelligheid ja!?! :) |
Citaat:
Citaat:
Ontopic: Geen noemenswaardige WOW meegemaakt vandaag. |
Citaat:
|
Haha.
Citaat:
|
ik vond mijn haar wel leuk voor Terry er een kussen op gooide
|
hahahaha
|
ik had geen 'positive wow' vandaag. :)
|
dat ik vandaag een hele knapperd tegenkwam, op een plek waar ik het niet zou verwachten
en nu krijg ik em niet meer uit mn hoofd :bloos: |
Citaat:
|
'Positive wow' van vandaag was de gitarist van de band 'Je Moeder', want die had lang haar en die ging zó op in zijn muziek dat ie zwaar stond te rocken en dat vond ik ubergeil. :bloos:
|
silence of the lamb, criterion.
die ik van me vriendje kreeg en erg moeilijk te vinden is wordt al paar jaar niet meer gemaakt :) |
Vanavond kan ik invallen op m'n werk. Nog 1 dag extra en ik zit weer op het geplande aantal werkdagen.
Oh, en ik werd wakker en toen stond er al koffie klaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |