![]() |
Eerste keer (op 13 jarige leeftijd)
Hej
Ik voel me erg onzeker omdat ik het gister voor de eerste keer heb gedaan. Ik ben 13 jaar oud (Vriendin = 15) en wil weten of het gevolgen kan hebben ofzo? Is het verstandig om hier nog gewoon mee door te gaan of gewoon te wachten op een oudere leeftijd.. ? Alvast bedankt voor de Hulp! Mark (y) |
Lichamelijk gezien zullen er wel geen vervelende gevolgen van komen, denk ik :D
Tja, ik persoonlijk vind dertien eigenlijk véél te jong om seks te hebben. Dat wil niet zeggen dat het niet kan, en dat je het niet moet doen, alleen dat ík het niet zou doen. Maar een jongen van 13 en een meisje van 15 vind ik dan weer minder erg dan een jongen van 20 en een meisje van 15... go figure. Hypocriet ben ik, zeg. |
Leeftijd is niet altijd een getal, maar in dit geval zou je het wel als een getal kunnen zien; Als jij je er goed bij voelt (wat blijkbaar toch niet zo is) zou je er mee door kunnen gaan, als je je er onzeker en niet goed bij voelt, zou je er beter een punt achter kunnen zetten.
|
Doe het veilig en doe alleen wat je leuk vindt, simpel en duidelijk.
|
Je bent een jongetje dus de kans dat er serieus ernstige gevolgen van komen is niet zo groot mits je het maar veilig doet.
|
Bestaan er meisjes die met jochies van 13 seks willen hebben? :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
TS komt over alsof ie er zelf spijt van heeft
|
Citaat:
Nee maar serieus... BAH. :| :D Oh ja, ontopic: Je moet niets doen wat je niet wil, period. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij twijfel niet doen :)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou zeggen doe waar je je goed bij voelt, knul :D |
nietweernietweernietweernietweernietweer :(
asjeblieft |
oké nu kan ik het niet meer inhouden
ik moet het zeggen: de jeugd van tegenwoordig !!!!!!!!!!!!!! :nono: |
ik denk dat je binnen een week dood bent. :eek: :eek:
|
Citaat:
Sjees..toen ik 13 was, speelde ik nog met autotjes. Maar ja.. Citaat:
|
Goh, dit was zn enige bericht ooit. En sommige mensen hier nemen t nog serieus ook :rolleyes:
|
Je weet zelf als beste of je klaar bent om seks te gaan hebben.
|
Dude jij bent echt zo de lul he :s
Weet je dan niet dat als je voor je 14de geneukt hebt met een meisje ( dus orale sex enz telt niet mee) je schaamhaar kan uitvallen als je 18 bent!!.. (90 % kans op ) Daar loop je straks met je kale piemol :eek: |
Nounou, wat een reacties toch maar weer. Toen ik 13 was dacht ik wél aan neuken, maar kon ik er slechts van dromen. :)
Mja, dude, ik denk niet dat het veel kwaad kan. |
When you're young, not much matters. When you find something that you care about, then that's all you got. When you go to sleep at night you dream of pussy. When you wake up it's the same thing. It's there in your face. You can't escape it. Sometimes when you're young the only place to go is inside. That's just it - fucking is what I love. Take that away from me and I really got nothing. :o |
Citaat:
|
kan geen kwaad als je het veilig doet
|
Citaat:
|
*liedjezing*
Jongens, dit dendert weer achteruit. Als je niets nuttigs toe te voegen hebt, zeg dan gewoon niets. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |