![]() |
Experimenteren(mannen)
Wie heeft er wel eens met een andere jongen iets gedaan? om te experimenteren? zoals pijpen ofzo??
|
jij?
|
nee en ook geen behoefte aan
|
Citaat:
|
nope.. ik heb geen homosexsuele verlangens.. geef mij maar een mooie blondine :p
|
nee
|
nee.
|
Ooit wel eens met een kerel gezoend. Daardoor ben ik tot de conclusie gekomen dat meisjes beter zoenen.
|
ik heb wel eens met adnere jongens gevoetbald om te experimenteren of ik een beetje kont keepen (N)
|
Ik had toen ik 12 was een jochie in de klas die dat met alle andere jochies in die klas wilde proberen, ik was daar niet zo happig op :P
|
Citaat:
|
Ik heb in mijn pre puberale fase wel wat geklungeld met een vriendje. Hij nam alle initiatief wat achterafgezien niet zo verbazend was, hij is nu namelijk overtuigd Bisexueel maar wel monogaam met een meisje.
Schaam me er zeker niet over wat er toen is gebeurd, was erg onschuldig en heeft me op vroege leeftijd erg duidelijk gemaakt dat ik zonder twijfel op vrouwen val. Hij is trouwens nog steeds een goeie vriend. |
Nee
|
Jah tuurlijk man, wie niet. :rolleyes:
Even heel snel een vluggertje kan toch geen kwaad. :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
same as nare man.....
|
Citaat:
|
nope. dun' wanna.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee. gadver wat smerig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
smerig gewoon bah bah bah. |
Citaat:
|
leuk idee om te controleren of je misschien homo bent of niet, maar verder is het best triest
|
bah homo's daar word ik nou zo misselijk van:(
|
Citaat:
|
ja.
en hell, ik leef nog steeds, daarnaast maakte het bovendien dingen duidelijk. |
daar doen ik allemaal niet aan, en ook geen behoefte aan :)
|
bah
|
Citaat:
Citaat:
En ontopic: Ik niet, en niet van plan ook. |
Citaat:
Mannen zoenen eenmaal anders als vrouwen... |
Citaat:
Maar het is eigenlijk ook gewoon een ervaring, dat wil zeggen dat ik er sowieso positief op terug zou kijken (ook al was ik er achter gekomen dat het niks voor me zou zijn), ik bedoel, wat kan er gebeuren? Zoals ik al zei, ik leef nog. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat was me wat ja... :| |
Citaat:
|
Citaat:
(al heb ik wel eens gezoend met een man die heel lekkah zoende) :D |
Citaat:
@ Roos: :nono: :D |
Citaat:
Ik vond het wel lief toen je moest huilen :cool: |
Ten eerste, ik neem aan dat je hetero bent en vrouwen aantrekkelijker vindt en dus ga je al bevooroordeeld zoenen.
Daarnaast, het is inderdaad maar 1 jongen en die dacht wellicht hetzelfde als jij en daarom ging ie niet voluit want wie wil er nou ze best doen met een jongen? Ik zou het ranzig vinden en mezelf inhouden en niet mezelf overgeven aan het moment. Daarnaast, meisjes kunnen NIET beter zoenen dan jongens net zoals ze niet beter kunnen dansen. Jongens zjin wel sterker en slimmer though |
Citaat:
Misschien was hij wel zat en leek het toen een leuk idee.. Misschien was die jongen wel homo.. Wat jij zou vinden doet er niet toe.. Over het algemeen kunnen meisjes wel beter dansen hoor, maar dat komt omdat ze over het algemeen er meer mee bezig zijn.. Dat laatste is al helemaal een domme opmerking. :nono: |
Toch wel opvallend dat de meeste mannen zoiets hebben van: "gadverdamme.. zoenen met een man". En dat de meeste vrouwen het nog al eens zouden overwegen om met een meisje te zoenen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |