![]() |
profielwerkstuk
Weet iemand een leuk onderwerp voor een profielwerkstuk?
Ik wil misschien ook wel iets in elkaar zetten ofzo... Maar dat hoeft niet perse. Ik heb een natuurprofiel. |
www.scholieren.com -> werkstukken -> zoeken op profielwerkstuk en een vak
moet lukken denk ik:) |
mja had ik eigenlijk al gedaan ;)
|
Nja ik denk sowieso dat je het zelf in elkaar moet zetten, het is een belangrijk onderdeel van je profiel.
Maar je vind bepaalde onderwerpen toch wel interessant ofzo? |
Eigenlijk is het bij mij heel breed, maar er zijn altijd wel enkele dingen die er bovenuit schieten. Psychologie vind ik bijvoorbeeld heel leuk, maar dat valt niet echt onder mijn profiel.
en muziek, zoals zoveel leuk vinden, maar dat valt ook niet onder het profiel. Ik hou wel van filosoferen en een onderwerp waar ik mijn mening goed aan kan geven enzo... eigenlijk heel vaag. Ik hou wel van heel veel, maar de belangrijkste dingen zijn niet goed voor een profielwerkstuk. Het is wat moeilijk uitleggen, maar misschien weet iemand gewoon een paar voorbeelden. Als het een leuk onderwerp is: zie ik dat wel. |
Ik denk dat jij een soort ethische kwestie zou kunnen voorleggen en dan daarover zou kunnen filosoferen. Denk aan klonen, genetische manupulatie maar ook homoadoptie of abortus.
Een andere hoofdvraag zou kunnen zijn: Waarom hebben filosofie en muziek zoveel met elkaar te maken? probeer voor jezelf een aantal onderwerpen te bedenken, toch door door scholieren.com te zoeken, en vraag anders een leraar om hulp! |
Maak ff gebruik van dit topic als je het niet erg vindt, dan hoef ik zelf geen nieuwe te openen
Weet iemand hier misschien nog een onderwerp voor de combinatie filosofie-geschiedenis, met geschiedenis als hoofdvak? Voor geschiedenis zijn er natuurlijk genoeg onderwerpen, maar er moet ook genoeg te schrijven zijn over de filosofische kant en op Scholieren.com kon ik daarover niet zoveel vinden... Iemand nog een leuk idee? |
heb je al de zoekfunctie op het forum gebruikt? :)
|
is het nu echt zo moeilijk :S
onstaan/geschiedenis van de filosofie klaar :rolleyes: |
Citaat:
|
Heb je n&g of n&t ?
Als je n&g hebt zou ik mischien een verslag van aids schrijven bij n&t een verslag over enkele natuurwetten :P? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://mies.scholieren.com/~leonoor/...lwerkstuk.html
Heb hem meteen maar even in alle announcements gepropt, alleen dit forum heeft er geen. ^^ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38. |