![]() |
De Slappe Lach..
Heeej Lieve Lieverds...
Als k met mijn vriend naar bed ga..en hij laat me klaarkomen...krijg ik tijdens het klaarkomen altijd de slappe lach, en kan er niet meer mee ophouden :S Vlgens mij vind mijn vriend dat niet zo leuwk, en denkt iej dat iej iets fout doet... Heeft er iemand tips om dit lachen te voorkomen ? Of een verklaaring waarom ik moet lachen als k klaarkom ? Groetjuhs en kussiewss, Lottiej |
Haaaaai lieffurd tiep niet zo irritant!
|
minduwr lachuh... :rolleyes:
|
verklaring is met 1 a
|
Slotje :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:|
|
hahahahahaahaha :D
|
Hij moet ook niet in je oksel neuken. :nono:
|
Citaat:
|
minder breezers drinken, misschien dat je dan wat serieuzer kan neuken?
|
Citaat:
*burp* |
Citaat:
!|< |<ryG 00wk Altijiïd d'3 sl4ppe l4c|-| tyd3|\|$ 3t |\|0jken :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jah ik zal wat minder irrant typen :)
maar nu heb ik nog steeds geen verklAring...of een oplossing...een slot gaat een beetje moeilijk vind je niet ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
een slot op dit topic, was het voorstel.
Maar je laatste posts maken wmb al een hoop goed. En nee, ik denk niet dat daar iets aan te doen is, iig niet door je vriend. Als het bij jou echt komt zonder dat je er IETS aan kan doen, dan moet je dat gewoon even goed met je vriend doorspreken. Als je denk dat je het op de een of andere manier tegen kan gaan (hem je anders laten nemen, bepaalde spieren aanspannen of ontspannen, wiv, jij kent jou lichaam het best) dan zou ik daarop gaan trainen. En dan alsnog tegen je vriend zeggen dat het niet aan hem ligt. Meer kan je niet doen. |
Citaat:
sommige krijgen buikpijn als ze komen en sommige lachen als ze komen. thats it |
Citaat:
|
Citaat:
|
mensenlichamen zitten nu eenmaal vreemd in elkaar.
Ik krijg altijd jeuk aan mijn rechtertenen als ik gepijpt word. Niets aan te doen. Ga ik ook lachen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neejh...niet egt ;) K kan oowk lachen door andere dingen ;) |
Nu zou best een goed moment zijn voor Global om te kappen... ;)
*subtiele hint* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Lol...nouw...volgende keer als muhn vriend weeriss langskomt zal k aan jullie denken...;) |
Citaat:
bedankt ;) |
Citaat:
|
Citaat:
jaaaaaaaaaaah ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je klaarkomt komen al je emoties los. Ik ga er soms van huilen, jij krijgt de slappe lach... (toch liever beetje wenen dan :s )
|
dit topic bestond al eens eerder, en toen was het een hoax, een undercover weet ik veel.
|
Like, OMFG.
|
hmz ergens anders aan denken ofzo :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |