![]() |
Xbox Top 10
Ik heb toch maar besloten een console aan te schaffen, aangezien ze nu niet echt denderend duur meer zijn :).
Ik kies voor een Xbox, aangezien ik Ninja Gaiden wil hebben. Verder wil ik natuurlijk nog een aantal spellekes meer hebben;), vandaar mijn vraag: Wat is jouw persoonlijke Top 10? Het hoeven dus niet de nieuwste spellen te zijn, aangezien ik nog geen enkel spel op de Xbox gespeeld heb (naast een paar avondjes bij wat vrienden). Ik zou haast zeggen 'hoe ouder, hoe beter' aangezien die lekker goedkoop zijn ;). |
1. GTA: San Andreas
2. Def Jam: Fight for NY 3. Flatout 4. Halo (2) 5. Moto GP 2 6. Ninja Gaiden 7. Soul Calibur 2 8. Star Wars: Episode III 9. Chronicles of Riddick 10. Project Gotham Racing Hmm niet echt op volgorde van leukheid, maar gewoon de 10 spellen die ik het leukste vind |
Ga geen top 10 ofzo maken, ik noem wel gewoon wat vette spellen.
KOTOR 1 (2 is een tegenvaller, 1 is el cheapo) Deus Ex Halo 1/2 obviously. Ninja Gaiden maar die noemde je zelf al. Mechassault 2 als je voor live gaat. Fable. Morrowind. Ik post de rest zodra ik ze weer weet, m'n geheugen werkt nu niet echt mee. |
Citaat:
Damn heb echt zin om te spelen ondertussen. Ik moet wat doen met mn tijd in de vakantie (naast werken), aangezien de meeste rond deze tijd op vakantie zijn :s. |
1. Prince of Persia - Sands Of Time
2. TopSpin 3. Burnout 3 4. Prince Of Persia - Warrior Within 5. Fable 6. Ninja Gaiden |
ik mis splinter cell nog in dit rijtje
(hoewel ik alleen de eerste daarvan heb.. die vervolgen zijn ook gewoon uitmelkproducten) |
halo 1,2
dead or alive crimson skies high road to revenge burnout 3 (eerste race spel dat ik leuk vind) the chronicles of riddick |
De top 10 xbox spellen die je moet halen zijn :
1- Gta San andreas 2- Splinter cell Chaos theory ( beste graphics van deze generatie consoles ) 3- Top spin 4- Brothers in arms road to hill 30 5- Fable 6- Oddworld strangers wrath 7- Kotor 8- Timesplitters future perfect 9- Soul callibur 2 10- Roddick Ninja gaiden had ik niet gekocht , het verveeld snel en is te moeilijk. Halo en Halo 2 had ik al helemaal niet gekocht want die zijn echt crap dan kan je 10 keer beter Timesplitters future perfect kopen. Deze spellen zijn zwaar overhyped. |
Ik vind die laatste GTA qua grafix echt enorm tegenvallen.
Vice City zag er prachtig uit maar bij die laatste zie je echt dat ps2 probleem. |
Mijn persoonlijke top 10:
1: Shenmue II 2: Ninja Gaiden 3: Phantom Dust 4: Marvel vs. Capcom 2 5: Panzer Dragoon Ortha 6: Guilty Gear XX: Reload 7: Dead or Alive Ultimate 8: Burnout 3 9: Chronicles of Riddick 10: Kotor |
Ik heb m'n Xbox gekocht en er al een paar spellekes bij, namelijk:
Dead or Alive Ultimate Ninja Gaiden Halo 2 Burnout 3: Takedown SSX 3 En nog onderweg, dankzij marktplaats.nl, zijn: Tom Clancy's Ghost Recon 2 Project Gotham Racing 2 Dead to Rights |
Kvind dat pro ook wel een plaatje verdiend :p
|
Mijn top10:
1 GTA's 2 KoToR 3 Fable 4 Splinter Cell 5 Halo1/2 6 UnReal Championship 7 Project Gotham Racing 8 Prince of Persia's 9 DooM3 10 Top Spin |
Die van mij zou zijn;
1.Xbox Live (Als je credit card hebt) 2.Colin McRea 2005 3.Star Wars KOTOR 4.Jade Empire 5.Sudeki 6.Rainbow Six 3 Black Arrow (Voor xbox live zou je dat hebben) 7.Project Gotham Racing 2 8.Burnout 3 9.DTM race driver 2 10.Star Wars KOTOR II |
1. Forza Motorsport
2. GTA SA 3. Fable 4. Pro Evolution Soccer 4 5. Jade Empire 6. Halo 2 7. Ninja Gaiden 8. Moto GP 2 9. KOTOR II 10. Rainbow Six Black Arrow |
1. Doa 3/ultimate
2. Kotor 1 3. Burnout 3 4. Soul Calibur 2 5. Def jam voor de rest kan ik niet veel cools bedenken. |
panzer dragoon orta vergeten, dat pwnt ook best
|
1. Ninja Gaiden (blijft een topgame)
2. Conker: Live and Reloaded (zelden zo'n humoristisch spel gespeeld) 3. DOA: Ultimate (met 4 spelers best wel vet) 4. Predator: Concrete Jungle (ietwat kort, maar een goede Predatorgame) 5. The Suffering (lekkere, bloederige horrorgame) 6. Prince of Persia: The Sands of Time (hele sfeervolle game) 7. Legacy of Kain: Defiance (goed verhaal en goede actie) 8. House of the Dead 3 (met een lightgun is et helemaal vet) 9. Goldeneye: Rogue Agent (zo slecht is ie niet, en kunt redelijk multiplayeren) 10. Van Helsing (geen slechte game, en speelt lekker weg) En voor de Halo-fanboys: ik vond Halo en Halo 2 niets aan. |
1. Lego Starwars
2. Soul calibur 2 3. Harry potter en de geheime kamer 4. Worms 3d 5. Shrek 6. Chrash nitrocart 7. burnout 3 en geen verdere voorkeur |
1 def jam
2 Moto GP 3 Midnight club 4 Soul calibur |
1 san an
2 halo2 3 DoA:ultimate 4 gta double pack 5 ninja gayden :D |
Citaat:
|
Daar zou ik maar van uitgaan. Lekker boeiend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |