![]() |
De humor van "kinderen geen bezwaar",
is echt wat je noemt: goeie humor. Toch?
|
Nee, niet echt.
|
aah wellus, zonet was het lachen
|
Citaat:
|
Kees & Co heerscht wel. :o
|
Zo heel af en toe was Sam Sam ook best onderhoudend. Nol (y)
|
Citaat:
|
ik dacht er net ook nog aan ja (N)
|
Citaat:
|
nee.
|
Ja.
|
Oneindig nee. :p
|
Altijd eentje meer dan jij! :mad:
|
Citaat:
|
heren, terug naar 't onderwerp ;)
is dat die serie met Celine Purcell en die vrouw uit Sam Sam? |
Vreselijk. Het lijkt wel of er voor Nederlandse sitcoms een nieuwe manier van slecht acteren is uitgevonden. In iedere Nederlandse sitcom wordt er op die speciale, irritante manier gespeeld. Dat zie je nergens anders.
|
Zit daar humor in dan?
|
Oppassen! was vroeger, met Rick & Anna, wel de bomb. Nu zijn der alleen maar slappe aftreksels van gekomen
|
Sam Sam en Oppassen! vond ik altijd wel vet idd, maar veel goede Nederlandse televisieproducties zijn er überhaupt niet.
|
Citaat:
ook geen nederlandse komedie dus. Wel leuk :D (y) |
Citaat:
|
Ik vind elke Nederlandse comedy oersaai en totaal niet grappig. Oppassen, Kinderen geen bezwaar, Het zonnetje in huis, Sam-Sam, bleh (n)
Kinderen geen bezwaar heeft 'grappen' die altijd zo dik er bovenop liggen. Nooit eens subtiele humor, leuke verwijzingen, sarcasme, maar altijd brave en flauwe huis-, tuin- en keukenhumor. |
Oppassen (y)
"Hi zei de haai tegen de haai toen de haai high was" |
Citaat:
|
Citaat:
Maar Britse comedies zijn wel het perfecte voorbeeld. 'Allo 'allo, Thin Blue Line, Are you being served?, etc. :) |
Citaat:
Sienfeld is daarentegen erg leuk, zeker voor een Amerikaanse sitcom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het überhaupt geen humor willen noemen, ik word er altijd een beetje treurig van...
En als ik nadenk dan kan ik ook niet echt een leuke Nederlands comedyserie bedenken. Vrienden voor het Leven was wel grappig maar viel nogal snel in herhaling, en Het Zonnetje in Huis had leuke momenten (Martine Bijl vs. Johnny Kraaykamp Sr.), maar verder... :o Citaat:
De helft van de aflevering bestond uit gejoel van het publiek als Kelly in een sletterig rokje opkwam en de grappen leken ook nergens meer op. Ze hadden beter kunnen stoppen toen het nog leuk was. |
Citaat:
|
het hoeft natuurlijk niet altijd humor te zijn die boven alle humor heerst, gewoon huis tuin en keuken humor zoals N00dles het wel noemen, kan ook zeer leuk zijn. Het staat dichter bij het publiek, het zijn grappen die je zelf ook zou gezegd kunnen hebben, alleen heb je het niet gezegd. Ik vind dat je de humor van dat soort grappen gewoon lekker zn gang moet laten gaan, en te lachen bij elk "flauwe" grapje.
|
Nederlandse comedys moeten altijd zo braafjes zijn, heb ik het idee. Altijd het perfecte gezinnetje. Kortom: zoals je in de States alleen maar zag vóór 'Married with Children' dat min of meer doorbrak. Humor rond de keukentafel kán anders wel heel leuk zijn. 'My family' is daar een goed voorbeeld van, maar dat drijft dan toch veel op het sarcasme van Ben Harper (een geweldige Robert Lindsay).
|
Citaat:
|
Maar 'Friends' is toch ook leuk. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of Scrubs onder sitcom valt is een beetje de vraag. Maar als we het hebben over een serie met erg sterke humor..
Maar ik ga mee met de bewering dat nederlandse sitcoms absolute bagger zijn. Oppassen is hoogstens leuk uit jeugdsentiment. |
Citaat:
|
mensen jullie vergeten All Stars! en de band is ook leuk (y)
|
Citaat:
|
Iemand al eens 'Het Eiland' gezien?
|
Citaat:
|
44 posts en bij niemand, behalve bij mijn, komt de naam Flodder bovendrijven :cool:
Dat is toch wel een van de betere comedy-series in nederland geweest...Sjakie, Whisky, Ma, Kees, Johnny....twaren geweldige combinaties toch? :D |
Citaat:
|
All Stars is wel ok idd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |