![]() |
Event Horizon
Was donderdag (?) op Yorin, met Sam Neill & Laurence Fishburn.
Echt een supergoede film, enige verklaringen waarom deze film nooit een bioscoophit is geworden? |
waarschijnlijk omdat het jouw mening is dat het een supergoede film is. Dat zal wel niet iedereen vinden, ik vond em een beetje B...
|
Ik vond die film echt gruwel :)
Wel een aardig verhaal, met aparte wendingen :) maarja.. IMHO he ;) |
Ik heb hem destijds nog wel in de bioscoop gezien. En vond hem erg goed. Één van de uitzonderlijke horrorfilms waar ik een aantal keer wel eens schrok.
Groetjes Ben(die verder bijna nooit schrikt bij horrorfilms of enig andere film :) |
Het schip was erg origineel vormgegeven. Maar voor de rest... B-kwaliteit.
|
Verhaal is bagger en het is duidelijk dat er veel is uit geknipt, maar de film heeft inderdaad een paar sterke momenten.
|
Mwoch, hij was zeer zeker niet slecht, maar een hit was het zeker niet.
|
Ik heb em ook gezien ik hou wel van sf ik vonnet wel een leuk verhaal maar ook weer niet dat je zegt wwwoooooowwww wat orgineelllllllll maar ik weet het ook niet want tenslotte is crossroads ook een bioscoop hit geworden mja dat zal wel aan britney liggen ahum :( .en nog veel meer slechte films
|
Citaat:
ok dan :confused: kheb 'm nog niet gezien, maar ben wel fan van sfhorror dus wie weet dat ik 'm nog ooit ga bekijken... |
Sorry dat ik deze oude topic weer ff up. Komende week komt Event Horizon op BBC1 (weet niet precies wanneer :o). Was er hier niet iemand die zei dat 'ie hem graag wilde zien???
|
heb em gezien, veel jatwerk uit Alien, maar toch best goed.
|
kn heb'm ook gezien, maar ik vond het niet echt een geweldige film.. ze hebben best hun best gedaan maar het verhaal vond ik wat slapjes..
-de postbode- |
die scene met die monitor, waarop die zombie-kerel verschijnt met zn ogen in zn hand..'liberate tuteme ex inferis'...brrrr =] toen kreeg ik wel de kriebels...al dat geschreeuw enzo...vet :D
|
Citaat:
|
Citaat:
maar die film wil ik toch nog wel es keer tjekken |
echt een kut film met weinig nieuws en niet origineel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33. |