![]() |
Intreeweek UVA
Wie doet er mee met de intreeweek van de UVA? Dat is een kennismakingsweek voor alle eerstejaars studenten.
http://www.stuc.uva.nl/intree/ |
Helemaal niemand? :confused:
|
Ik wel :)
Je wordt toch geplaatst bij mensen van je opleiding? |
Ik ga misschien een groepje begeleiden :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe ook mee & ga media en cultuur studeren. |
Citaat:
|
Ik ga ook naar de intree week.
Heb er wel zin in. :) |
hoi. :)
Probleem wel dat ik me nog niet kan aanmelden want nog geen ID. Heb me vrij laat ingeschreven bij de IBG, vandaar :| |
Ik doe mee... :)
|
Ik heb er ook veel zin in! Wat gaan jullie allemaal studeren? En hebben jullie al een kamer?
|
Ik ga politicologie doen en heb er pas geleden een huis gevonden :cool:
|
Citaat:
|
Jeps nu zou je wle ingedeeld worden bij mensen van je studie.
Ik ga culturele antropologie doen en heb nog geen kamer. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga ook culturele antropologie studeren, maar niet naar de intreeweek, wil dan verhuizen. (Ik heb een kamer! En kan lopend naar de 'facultiteit' :cool: ) |
Uva mensen, degene die de inschrijvingsformulieren al hebben ontvangen, kan iemand mij vertellen wat er precies wordt gevraagd? Een uitreksel van de gemeente? Pasfoto's? Hoeveel?
Dan kan ik dat iig alvast in orde maken :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stom dat je cijferlijst erbij moet, ook als je niet ingeloot hoeft te worden. Maar bij mij werd het allemaal teruggestuurd toen ik alleen mijn voorlopige cijferlijst stuurde. |
Citaat:
Ik MOET op kamers, ander moet ik per dag 4,5 uur reizen. Dus ja. Alleen het enige voorangspand so far is dat uit Osdorp. :( Maar gezellig! Jammer dat je niet naar de Intree-week gaat, maar we hebben toch nog ene introductie kamp, dus kwa kennismaking zal je niet echt veel missen toch? Alleen hoe ga je dat doen emt boeken enzo. Want op de dinsdag kun je je boeken bestellen en je inschrijven voor het kamp enzo. |
Dan heb je toch reistijdvoorrang?
Ik ga ook politicologie doen, op zoek naar een kamer en heb gelukkig tijdens de intreeweek wel een slaapplek... Gaan jullie alleen naar de UvA-intreeweek of ook naar de introductie van de studievereniging (zondag 28?) |
nee, want ik ga al naar het introductiekamp van pow, dat vind ik wel genoeg denk ik zo.
|
Citaat:
|
Ik heb ook eindelijk een kamer :cool:
|
Citaat:
|
Hmmm ik twijfel nog of ik die intreeweek wel moet doen
ik heb de programmaindeling gelezen en sommige dingen lijken me echt saai.. maar die feesten lijken me wel (y) :D |
Ik ga ook politicologie studeren, zie jullie wel 29 augustus.
|
Ik ga waarschijnlijk Sociologie aan de UvA doen. Ik heb me alleen nog steeds niet ingeschreven en moet ook nog m'n stufi en ov aanvragen. Dat is toch nog wel mogelijk allemaal?
En kan ik me dan nog wel inschrijven voor die intree-week of is dat voor mij nu sowieso te laat? |
Citaat:
|
Kan ik eigenlijk ook alleen naar het eindfeest? Kun je kaartjes krijgen voor paradiso? Ohne intreeweekpas dus.
|
Citaat:
en dan ga ik alleen naar de feesten enzo :p |
Citaat:
rage against the machine, play it again jack (y) :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |