![]() |
Geen betere plaats, dan overal
Geen betere plaats, dan overal
Geen mooiere gedachte, dan de gedachte Die reikt tot in de oneindigheid van niets Wat doe je, als je alles wil doen? Er is nix mooier dan alles, alleen Alles zo opmerkelijk met elkaar In strijd en toch in harmonie Komt het door die ene zoen? Als de schaduw van de bomen Op het fonkelende water Kabbelt de zomer door mijn hoofd ---------------------------------------------------------- long time no see!! de pizzeria = terug! (juich) |
woow cool
ik vond de titel al leuk, t gedicht vind ik echt mooi (y) |
thnx :)
|
ja, hijs supercool ellen!!
je moet m echt ff goed lezen, ik vind m echt goed. tot morgen bij griex :eek: :) kuzz yf |
De laatste strofe vind ik niet goed aansluiten en mist het ritme, maar hij staat los op zichzelf en vind ik het mooiste stukje
|
jaaaaaaahhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaa LL!~!!!!!!!!!!!!!!!
jij is schattie, spreek je snel weer over alle mannen ok? hijs fijn :) |
haha hannah is gek..
Hijs vet gaaf echt zwaar indruk WE GAAN OP VAKANTIE x |
Hij is wel mooi, maar ik vind dat "Komt het door die ene zoen?"
er niet helemaal goed tussenpast... |
Citaat:
het is ietwat onsamenhangend.... liefs en knuff D |
oh danks nog allemaal :)
(kom niet zo vaak ehri meer eigenlijk) |
Hé, ik zie opeens allemaal mensjes die ik al een jaar (ofzo) niet op dit forum heb gezien :)
Het gedicht is mooi. Alleen de laatste strofe... ik vind het wel mooi, maar ik mis het ritme. Verder (y) |
Heej :D
Mooi! Diep! Beeldend! zodra ik doorheb hoe ik hier met html-tags moet werken ga ik het in lettertype 325 overal op het forum schrijven ;) vooral die laatste 3 regels (y) :) |
Citaat:
:) sweeeeeeet |
*Turks brood met kaas en salami uit de oven*
voor de zomerse waarheden naar de pizzeria!! (I LOOOOVED YOUR PARTY! next time I'm staying over too!) |
Citaat:
jah dit was POA III (Pizza open air ofso) nu is het wachten op POA IV :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |