![]() |
Appelpop 2005
|
Tacker is wel cool :cool:
|
Solo en Monza zijn wel tof, misschien kom ik wel even kijken. Is toch gratis.
|
als ik de 10e niks beters te doen heb ga ik wel ff PPS en beef checke
|
als je toch in tiel woont :( ; is dit echt wel het hoogte-punt der tielse activiteiten :o
|
peter pan! lekker rocken
|
pps inderdaad, maar verder ach, derest zo uitgescheten
|
ik moet er spelen dus ik vermoed wel aanwezig te zijn
|
Ik vind de line-up van dit jaar veel beter. Vorig jaar vond ik alleen Within Temptation en Mortivore leuk. Dit jaar ga ik kijken bij Within Temptation, Autumn, Peter Pan Speedrock, The Analog Project, Van Katoen, Tacker misschien. En verder afwachten wat er op 't Gelders podium komt. Hopelijk Mortivore nog.
|
Citaat:
En PPS en Voicst idd, das alles wat leuk is. Maar goed, denk dak er ook wel weer bij ben. Laatste festival van de zomer :( |
We kunnen ook een ziek harde pit maken bij di-rect, was 2 jaar gelede'n een succes
beef ook wel cools als je genoeg blowd (y) |
Citaat:
in tiel is het dus, waar ligt dat? |
Citaat:
maar eigelijk moet je bij ppsr ook bier in de lucht gooien, omdat het hoort enzo :o |
Citaat:
|
Citaat:
bij di-rect wel idd, maak dan maar een mosh zonder waarschuwing :bloos: |
Citaat:
Tussen Zoelen en Kapel-Avezaam natuurlijk. |
Citaat:
En Di-rect 2 keer :| @Reserv; oh ja daar dus :D |
Intwine
Relax van Katoen Peter Pan Speedrock Krezip Guus Meeuwis Die zijn nou niet echt overduidelijk slecht ofzo. Maarja, het is natuurlijk Nederlands en bekend en dat staat hier bijna altijd garant als slecht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zeg ik leuk?
Nouja Beef die ik over het hoofd zag vind ik trouwens wel leuk. |
ik geloof dat ik daarheen ga...
|
Wat een gemiep over die line-up... ik vind het er prima uitzien voor een gratis festival!
Ilse Delange Relax Beef The Sheer Pps zijn zeker relaxed, En je moeder en Kompaktrekorder zijn dikke aanraders... de nummers 1 en 2 op de roos van nijmegen ik ben drbij |
Ik ga ook, eerste keer voor mij dus ik ben benieuwd... Ik ga iig voor Within Temptation en Autumn, de rest laat ik wel over mij heen komen... of niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
de laatste (gelderse) bandjes zijn nu ook bekend:
Bacchus, Kompaktrekorder, Je Moeder, Roosbeef, Haze, Lost en The Killer Bananazz. roosbeef ga ik zeker wel ff checken |
Relax is wel ok, en het is gratis dus ik ga wel ff langs denk ik
|
Kompaktrekorder en J-stars zijn tof en Relax is leuk, maar de helft van de bandjes die komen waren ook al op de zomerfeesten
en Tiel :( |
Ik heb trek in een appel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Intwine is zo slecht nog niet, guus meeuwis kan natuurlijk niet ontbreken in een muddy lijstje though (n) |
|
Citaat:
:) |
Hmmz.. ik zou wel kunnen gaan..
voor: PPS, The Sheer, Krezip, VanKatoen, Beef, Voicst, Je Moeder en Roosbeef. Maar Haarlem-Tiel is een pokke-eind. Ik ga even kijken wat vrienden-met-autos ervan vinden. |
Citaat:
|
Als ik in Tiel woonde was ik wel gegaan hoor, zo hard zuigt alles toch ook weer niet.........of toch :rolleyes:
|
zoals altijd, voor de vierde keer, present als vrijwilliger:)
|
kut voor je :)
|
Citaat:
|
J-stars, relax, beef en je moeder zijn wel vet. Maar waarsch kan ik alleen op zaterdag.
Killer Bananaz representen wageningen trouwens. :cool: (weet geeneens of het wat is eigk) |
Citaat:
|
vrijdag avond en zaterdag aanwezig.. waarom? geen idee
|
Citaat:
|
Alleen relax is vet
|
Citaat:
|
ik ga met vriendinnen en ik ga naar voicst en ik moet naar guus meeuwis. :(
|
Citaat:
|
Je moeder :cool: .
|
Citaat:
dat bier dus is om op te drinken en niet om mee te gooien. dat is meer iets voor bij rowwen heze of band zonder banaan, zover ik weet dan |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |