![]() |
deuken in bh
Ik heb een voorgevormde, strapless bh waar "deuken" in zijn gekomen. De dikke stof is ingedeukt en ik krijg ze er niet uit. Ik kan deze bh nu niet meer aan, omdat je de deuken duidelijk ziet onder een strak truitje :mad: . Hoe kan ik deze deuken er weer uit krijgen?
|
Citaat:
|
Dat heb ik ook in een bh :@ vet irritant, kan ik m niet meer aan
|
weggooien, nieuwe kopen en deze niet meer in de wasmachine doen
|
niet in de wasmachine doen, en met de hand wassen.
niet ingedeukt op laten drogen? :confused: |
Citaat:
|
Je zou hem op zich best in de wasmachine kunnen doen, maar op een fijnwas programma en dan gelijk als het klaar is eruit halen en in de goede vorm op laten drogen. Maar met de hand wassen is beter inderdaad.
|
H&M zeker?
|
Gewoon geen strakke truitjes meer aan doen, dat is sletterig.
|
Citaat:
|
Nog een keer wassen en dan de deuken eruit duwen als ie nog nat is? En anders weggooien. (y)
|
Pff dat heb ik ook met eentje van H&M, die draag ik nu alleen onder truitjes waar je het niet onder ziet. Het ziet er echt niet uit (n) .
|
hoe heb je die deuken erin gekregen?
|
is dat niet alleen als je bh te groot is?
anders gaan die deuken er toch uit met dragen? of hoe zit dat? :confused: oh en: kwaliteitsbh's kopen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, die kun je weggooien.
|
moet je ze in zo'n zakje doen voor kwetsbaar ondergoed.. van de hunkemoller ofzo.. en dan kunnen ze wel in de wasmachine :)
|
Citaat:
In de wasmachine kan alleen, op wolprogramma, dat is 30/40 graden en een half uurtje, langer blijft er niets van over. Maar goed die h&m troep kan je net zo goed wel in de wasmachine gooien, toch een zooitje bagger. Voorgevulde bh's, altijd netjes opruimen, dus de cups in elkaar leggen gaan ze ook niet deuken. |
Ik was beha's altijd met de hand en ik heb er nooit last van.
|
Ik draag nooit voorgevormde bh's dus heb ook nooit last van deuken.
Maar inderdaad, gewoon met de hand wassen en in de goede vorm op laten drogen klinkt het meest logische (y) |
een deuk in een bh is als een bobbel in een broekje :)
|
geen bh's kopen die in kunne deuken
:D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
En... ter bescherming van de wasmachine zelf. Want als er zo'n beugel uitschiet kan dat je een machine kosten.
|
Citaat:
En dus gewoon er uithalen en in de goede vorm op laten drogen, nix aan de hand. Tenzij t echte prut is en je t op 60 graden hebt gewassen, dan kun je t wel vergeten denk ik.. |
Citaat:
In de goede vorm op laten drogen werkt niet, die deuk(en) krijg je er niet meer uit, 't is mij iig nog nooit gelukt. |
ddan moet je proberen de 'kussentjes' die er in zitten glad te strijken met je handen!! had ik ok en nu niet meer...thx to de mevrouw van de bekende lingeriewinkel haha
|
Ik heb hier ook altijd last van :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sja geen voorgevulde bh's kopen
die dingen zijn zoo nutteloos wees gewoon eens blij met je cup mensen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb allemaal voorgevormde beha's en die was ik gewoon in de wasmachine. Misschien omdat ze van een goed merk zijn (After Eden en Schiesser, meestal) dat er geen deuken in komen?
|
met de hand wassen idd
en als ze nat zijn, laten opdrogen in de goede vorm, je kunt er balletjes ofzo instoppen om daarvoor te zorgen |
voortaan handwassen en niet gedeukt laten drogen, niet in de droger, maja, vragen naar de bekende weg natuurlijk.
|
Citaat:
tja persoonlijk vind ik een voorgevormde bh mooier staan maar dat moet toch iedereen voor zichzelf weten? waarom zou dat "nutteloos" zijn |
volgens mij halen hier een paar mensen 'voorgevormd' en 'gevuld' door elkaar :o
|
ik wil ze er wel even uit komen butsen :evil:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |