![]() |
Beste vriend wil seks....
Ik sliep gister bij mn beste vriend, zoals ik wel vaker doe. Maar opeens, hij begon mij aan te kijken dus ik vroeg wat er was. Hij wou gewoon seks met mij hebben hij zat mij erg over te halen van: het zou perfect zijn. En dit terwijl hij net 3 weken een vriendin heeft. Ik voelde me best ongemakkelijk, ik weet echt niet wat ik moet doen:s
Ik post dit hier omdat ik een objectieve mening wil hebben, iemand die ons beiden toch niet kent. Bedankt:) |
Sex is fijn, helemaal met een vertrouwd persoon. Als je denkt dat intimiteit jullie vriendschap niet zal vertstoren, zou ik het doen. Als je denkt dat het té raar wordt, zou ik het niet doen.
Hoe is zijn relatie met zijn vriendin? Ziet hij haar ook als zijn vriendin of meer als een scharrel? Maar sowieso: als je gewoon niet wilt, klaar. Dan heb je ook andermans mening niet nodig. |
Niet doen als hij een relatie heeft.
|
Citaat:
|
Als hij (net) een relatie heeft, niet doen.
Dan gaat hij vreemd en kan hij jou later als schuldige aanwijzen voor het mislukken van zijn relatie. |
Prima als hij geen vriendin had gehad, maar die heeft hij nu dus wel.
|
Heh, wat een kneus. Misschien had hij dat beter even kunnen voorstellen toen hij nog geen vriendin had.
|
Citaat:
|
ik zou het zeker niet doen, ook niet als die geen vriendin had. Maar ik weet niet, voel me nu zo raar en ongemakkelijk, dat heb ik nog nooit bij hem gehad.....:s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn wel meer mensen die met jou willen neuken :P
Nja, als je plotseling zin in sex voelt komen dan nja, waarom ook niet? Zegguh, was dat nou die ene knakker die ook op wâldrock erbij was? |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan er dus niet over praten. Handig is dat. Ik ken hem inderdaad niet, maar je vraagt om 'hulp'. |
Citaat:
Maar de TS is dan wél de persoon met wie hij vreemd gaat en dan kan, mocht het uit gaan, hij haar verwijten dat het gebeurd is, wat natuurlijk ontzettend onterecht is, maar dat terzijde. |
Niet doen! Hij kan jou later verwijten dat jij degene was die seks wilde.
|
Zijn vriendin dit vertellen :)
En sowiezo niet jezelf door hem laten neuken |
Nou, lijkt me simpel. Niet doen. Hij heeft immers relatie. En ja, ik zou jou ook fout vinden als je seks zou hebben met die jongen die al relatie heeft...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die vriendin wil zeker nog wachten, en hij houdt het niet meer vol.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee is nee, zeker nu hij een vriendin heeft :confused: |
Citaat:
|
:eek: :rolleyes:
dit is toch niet echt serieus? |
ik zou t niet eens in mn hoofd halen om dat aan mn beste vriendin te vragen. (maar goed, dan krijg ik ook meteen een trap op hele gevoele plaatsen, denk ik.)
|
Citaat:
Adviseer hem om meer te masturberen, dan heb je dat soort frustraties minder. (serieus bedoeld overigens) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of is dat iets dat gebeurt als je ouder dan 17 bent? |
Op verzoek een slotje :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |