![]() |
2005-2006
Het seizoen begint weer in augustus :D
update by Tofke_H: Dit is dus de officele poll om te voorspellen wie er kampioen wordt in de hoogste afdeling in het Nederlandse voetbal. Topic om dingen over de competitie te bespreken is HIER te doen. |
Laat ik het maar op Ajax houden, het lijkt erop dat Lee ook weg gaat bij PSV. En wellicht Alex ook.
|
Één topic over de eredivisie is genoeg. Daarin worden ook de voorbereidingen voor volgend seizoen besproken en kun je ook je verwachtingen voor het seizoen aangeven. Dit is een beetje overbodig.
Een slotje lijkt me dus wel gepast. *zucht* ;) |
Lijkt me ook dat 1 topic genoeg is. ;)
Eerlijk gezegd zou ik echt niet weten wie er kampioen gaat worden. :o Bij PSV was het een ontzettende leegloop en ik zie ze niet meer het niveau van vorig seizoen halen. Maja dat zei ook iedereen vorig jaar en kijk wat voor seizoen het is geworden. :p Bij Feyenoord is er haast geen versterking gekomen dus dat lijkt me ook niet. Misschien als Ajax een wat constanter seizoen doormaakt (in tegenstelling tot vorig seizoen) kan het Ajax worden, maar dan moet wel alles een beetje daar gaan draaien. Ik weet het nog allemaal niet zo. Wat een droevige poll trouwens, had het bij de opties Ajax, PSV, Feyenoord en een ander team gehouden. :p |
Citaat:
|
PSV raakt nu toch iets teveel spelers kwijt. Ik hou mijn mening nog even voor me.
|
Ik denk ajax kampioen. NAC zie ik europees voetbal halen
|
Waarom staat Heerenveen er bij :s
|
In de VI van deze week:
Theo Mommers (technisch directeur NAC): "Op een poll op internet zag ik dat dertig procent van de fans denkt dat we landskampioen worden. Laten we alsjeblieft realistisch blijven." :D Wat een ezel, die polls op de rat worden nooit serieus ingevuld, het enige nut ervan is de nodige humor. Zelf heb ik het ook gestemd. |
Feyenoord, AZ en Heerenveen en de rest iig niet.
PSV is wel enorm verzwakt. Ajax is dus de grootste kanshebber. |
Het lijkt een beetje op vorig seizoen... toen zei ook iedereen dat PSV te zwak was en nog aan het opbouwen was en bla bla bla... nu hebben we net zo'n situatie...
En dan kan men wel zeggen van 'ja maar nu zijn ze belangrijke spelers kwijtgeraakt'... Ja.. maar hoe belangrijk was mijnheer Park aan het begin van vorig seizoen..? Juist, dat kan dit jaar dus ook gewoon gebeuren... ( Maar Ajax wordt wel kampioen, daar niet van hoor :o ) |
Uit principe kies ik niet voor Ajax, dus blijft er weinig anders over dan PSV. :(
|
Citaat:
|
PSV is zo goed als leeggekocht, denk dat Ajax kampioen wordt. Ik ben wel benieuwd naar AZ, of je nog presteren onder van Gaal met andere spelers.
|
Ik hoop dat Heerenveen net zo gaat presteren als AZ afgelopen seizoen.
|
Als Feyenoorder blijf ik Feyenoord stemmen :D Al is dat tegen beter weten in...
Maar wie weet zit er een verrassing in? :confused: :p |
AZ. :)
Ajax gaat het niet redden zonder Van der Vaart. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Feyenoord gaat degraderen. :)
|
PSV natuurlijk.
|
Citaat:
Ontopic: Het gat tussen psv en ajax zal kleiner zijn dit seizoen. Toch gok ik op de Eindhovenaren, die iets stabieler zulllen zijn. |
Citaat:
|
Ligt de presentatiegids van de VI eigenlijk al in de winkels? :o Die dikke VI met alle teams en spelers van het nieuwe seizoen erin?
Vorig weekend ff wezen kijken in een aantal winkeltjes maar daar zag ik nog nix liggen. :s |
Ajax, veel nieuwe spelers en maar 1 speler die vertrokken is :) Psv daar in tegen moet het nu zonder Lee, van Bommel, Park en Vogel doen dus ik denk dat het 1 seizoen zwaar kloten gaat worden bij hun, denk maar aan ajax na 2002 toen van der Meyde, Chivu en Mido vertrokken. vervolgens ging Zlatan er achter aan :( en nu van der Vaart ook nog eens :( ach ja, Ajax heeft nu weer een mooi stel spelers, Rosales, Babel, Maduro en Trabelsi is ook weer terug van weggeweest :)
|
Ik stem gewoon Feyenoord :p
Ookal snap ik ook dat Jorien blind is, en dat hij toch zou moeten concluderen dat Mark Wotte vergeet verdedigers te halen. |
Citaat:
|
Ik denk Ajax, maar het kan net zo goed PSV worden.
|
We worden gewoon weer kampioen, PSV dus. :cool:
|
natuurlijk wordt psv weer kampioen. daar is eigelijk geen discussie voor nodig om dat vast te stellen, ook al zijn er een man of 3 , 4 weg. ajax stelde weinig voor en heeft zich niet echt versterkt + v. der vaart is weg. ik denk dat ajax weer veel puntenverlies gaat lijden
|
wat een ajax forum weer natuurlijk
|
NAC natuurlijk :cool:
BREDA KAMPIOENEN!!!! :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ajax wordt kampioen, Psv 2e en Heerenveen 3e. Denk ik :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, ik twijfel wat kampioen betreft echt tussen Ajax en PSV. Ajax is ongeveer hetzelfde gebleven maar als ik de resultaten van de oefenwedstrijden bekijk belooft het niet veel goeds. Maja, het seizoen is lang natuurlijk. PSV mag dan weliswaar veel zijn kwijt geraakt (net als vorig jaar en toen staken ze er toch met kop en schouders er boven uit) maar ik heb het gevoel dat ze lang voor de titel mee kunnen doen...
Vanaf woensdag de dikke VI seizoen 2005-2006 (met alle teams en spelers uit de Eredivisie en de Eerste Divisie) in de winkels. :) Dat ding ga ik eens ff goed doorbladeren, om al een goed beeld te krijgen hoe alle teams zijn veranderd ten opzichte van het vorige seizoen. |
ik denk dat PSV opnieuw kampioen gaat worden. Het gat zal kleiner zijn als het vorige jaar. AIk zet echter wel mijn twijfels bij de matige aankopen. Simons is zeker oké maar Vayrynen en Ferreyra moet ik nog zien slagen. Met nog een sterke aankoop (in controlerend/aanvallend opzicht) erbij denk ik dat we meer kans van slagen hebben. Ajax en feijenoord hebben ze zich nauwelijks versterkt, dus ik zie alweer een groot feestje op het Stadhuisplein!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
45% voor Ajax :D
Waar is Blind aan begonnen? |
Citaat:
Dan dat percentage maar eens omlaag halen... :p |
Ik heb gestemd op PSV zij hebben kwaliteit in de selectie, en scoren met regel. Kun je van Ajax nie zeggen die hebben nog steeds geen wereldspits in huis!
Als het aan mij ligt wordt FC Utrecht kampioen, maar helaas zijn die gewoon kwalitatief wat minder. |
PSV heeft wel een wereldspits? :p
|
Hoe kan je in godsnaam het woord 'het' fout spellen?
Ajax, trouwens. |
Morgen maar eens de VI presentatiegids 2005-2006 halen, die eens goed doorbladeren, en dan maar eens een "top 18-voorspelling" maken. ;)
|
1. PSV
2. Ajax 3. Feyenoord 4. AZ 5. Roda JC 6. Heerenveen 7. FC Twente 8. Vitesse 9. NAC Breda 10. FC Groningen 11. FC Utrecht 12. Willem II 13. RKC Waalwijk 14. Sparta 15. ADO Den Haag 16. Heracles Almelo 17. NEC 18. RBC Roosendaal Dat voorspel ik. :) |
Citaat:
|
Ook maar ff een top 18 maken:
1. PSV 2. Ajax 3. Feyenoord 4. AZ 5. Heerenveen 6. Roda JC 7. NAC 8. Vitesse 9. FC Twente 10. FC Utrecht 11. FC Groningen 12. Willem II 13. RKC Waalwijk 14. NEC 15. ADO Den Haag 16. RBC Roosendaal 17. Sparta 18. Heracles Almelo Ben tussen de nummer 1 en 2 toch nog aan het twijfelen, maja we zien wel hoe het seizoen zich ontwikkelt. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |