![]() |
Coheed And Cambria : "Good Apollo I'm Burning Star IV, Volume 1: From Fear Through th
Nieuwe album komt in September uit, maar hier alvast 1 liedje:
http://coheedandcambria.com/bitchin/topsecret2.htm Het heeft wel wat weg van het Godzilla liedje van Puff Daddy samen met die Led Zeppelin dude. Come with me dacht ik. Ik las trouwens een interview met de zanger tijdens het opnemen van de cd. Enorm veel troubles met de 3 producers, dus ik ben erg benieuwd naar deze cd. |
Ow de riff van Kashmir is dus wat ik bedoel
|
Klinkt erg vet! Mag de oude cd's ook graag luisteren, vette band! Moet ze, nadat ze de support van Thrice gecancelled hadden, nog steeds een keer live zien!
En die riff is idd gejat, maar wel vet (y) beter goed gejat dan slecht bedacht |
Strontband.
Waarom vond ik dit ooit cool, okay het eerste album is ook wel aardig omdat het wat dramatischer is. De rest is babygejengel. |
Weinig origineel, maar goed te pruimen. Het album zal binnenkort wel gelekt worden. :)
|
een ballad op het vorige album (dacht laatste track) is echt zo backstreetboys en tekstueel zo triest. Muzikaal stonden er wel wat aardige tracks op..
En deze titel wint ook wel weer de pretentieusheids award. |
Ik dig het most of the time wel.
|
Citaat:
|
Wat een kudt nummer.
|
Ai ai, dat 'wan last kies for joeeeee' werkt nogal op m'n lachspieren.
|
Citaat:
Deze doet het anders ook goed. |
K U T |
Citaat:
| ik vond het ooit geweldig, nu vind ik er heel weinig meer aan(n) |
ik vind 1 cd van hun wel vet, maar dit is echt een naar within temptation achtig liedje. tegenvaller zeg...
|
speelde ze dit nummer ook niet op groezrock
|
Citaat:
|
Voor Lowlands bevestigd bij de weg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrijgegeven Willem, niet gelekt. Groot verschil gezien ze zelf dus hoogst waarschijnlijk de keuze hebben gemaakt om dit nummer als voorproefje van het album online te gooien. En het lijkt me niet echt aannemelijk dat ze daarvoor een nummer gebruiken dat ze zelf als een minder nummer op het album beschouwen. Daar zouden ze zich mee in hun eigen vingers snijden.
|
:(
|
Waardeloze band, voornamelijk wegens de zang
|
Citaat:
http://www.coheedandcambria.com/images/co.ca14.jpg |
nieuwe cd is gelekt.
staat op mirc-irc.wondernet.nu-#thechannel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeer coole cd is het geworden.
Ik heb het idee dat de stem ook wat aangenamer is om te beluisteren i De cd gaat verder waar In keeping ophield. Heeft nix meer te maken met het emo genre, gewoon rock. Vooral de laatste paar liedjes die redelijk lang duren hebben wel wat weg van The Mars Volta qua structuur. Komt zeker in mn top 10 dit jaar. |
ik ga hem zo eens even luisteren dan..
|
Op cd wel aardig, maar live de meest afschuwelijke prutband die ik ooit gezien heb.... (nouhja, niet helemaal waar, maar wel ontzettend slecht).
|
vind die zang nog steeds om van in mn broek te poepen
|
Citaat:
|
ik lag ook zwaar dubbel toen ik die zanger tijdens lowlands zag :d
|
Citaat:
|
Ik heb zo'n oude cd eens geluisterd, maar ik vind 't echt niks. De zanger zingt als een meisje en de teksten zijn vrij..raar. Mooi dat er een verhaal achter zit, maar doe niet zo mysterieus man.
|
Wat ik er van gehoord heb tot nu toe is het best ok, de zanger zingt niet zo zeikerig als altijd. maar het is nog wel typisch c&c.
|
11 december in de Nighttown, Rotterdam. Enige NL show.
www.nighttown.nl €12,50. VVK begonnen. MET Malkovich (NL) en Buried Inside (CA). |
12,50 is me te duur voor malkovich.
|
Nieuwe nog steeds niet beluisterd.. geen zin in
Misschien dat ik wel naar nighttown ga, tis lekker dichtbij |
Buried Inside is ook best vet trouwens
Maar Coheed and Cambria blijft KUT. |
gerlo, tis op een zondag dus je trein komt er ook nog bij lijkt me.
|
Ook dat nog.
|
COHEED AND CAMBRIA UIT ELKAAR!
nog niet officieel maar uit zeeeeer betrouwbare bron vernomen. verashow 19/6 gecancelled, ongetwijfeld de andere data ook. |
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
onze programmeur vernam iets van een ruzie tussen drummer en roadie, drummer stapt op. roadie stapt op. drummer komt weer terug, en toen zei de bassist: "dikke vinger".
line-up crisis http://profile.myspace.com/index.cfm...iendID=2744574 europese tour gecancelled |
Volgens mij heeft het met Rutger zijn theorie te maken:
"Panic! At The Disco is the new C&C". |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |