![]() |
Je naam
Ben je blij met de naam die je ouders je gegeven hebben, of niet? Zo niet, welke naam had je meer bij jou vinden passen/mooier gevonden? Ik ben wel benieuwd.
Laat ik maar beginnen: Mijn naam is dus Neeske (goh, verrassend..) en ik ben er over het algemeen wel blij mee dat mijn ouders mij niet een naam hebben gegeven die al veel voorkomt. Soms is het wel lastig, want als mensen om m'n naam vragen, moet ik die minstens twee keer herhalen.. wel een bijkomend voordeel is dat mensen m'n naam niet snel meer vergeten :). [Ik weet niet of dit topic bij wel lifestyle hoort, maar anders moet ie maar verplaatst worden..] |
Ik vind het gezellig om Kantine onderwerpen te bespreken met mijn Lifestyle matties :)
Ik ben tevreden met mijn naam, want ik heet Eline. Zeker nu ik lees dat er ook mensen zijn die Neeske heten :) |
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben carmen
|
Citaat:
|
marijke :s beetje n boerennaam, maar mn vader wou me desirée of ricarda noemen dus ik ben toch wel blij (y)
|
ja ik heb een hitsige naam en mn ouders wisten dat ik vet tof zou worden later dus noemden ze me carmen.
en ik had eigenlijk wel een franse naam gewild maar ik weet niet welke maar deze naam past wel bij me denk ik. alleen stom dat iedereen altijd denkt dat ik spaans ben. komt ook door de combinatie met mn achternaam. maar wat een kuttopic overigens hee |
ik heet verrassend genoeg eric.
en ja dat is best wel een veel voorkomende naam, alhoewel er gekozen is voor de internationale schrijfwijze. ik ben namelijk engels, duits en een beetje frans en 'erik' staat zo boer hollands. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben wel blij met me naam
|
ik heet nathalie en ik vind t best.
|
Ik heet Doran en ik vind het wel goed. Komt niet zo vaak voor en past wel bij me.
|
Ik heet Lesley en ik vind het kut
|
Citaat:
zijn je ouders fan van johan neeskens? sorry, flauwe grap. Ik zit te lang op m'n werk. |
Ik heet Charlotte en dat vind ik best, alleen als mensen me 'Char' noemen sla ik ze dood.
|
ik heet elisa en ik vind t wel ok maar iedereen zegt altijd elise en dan ga ik schelden. en mensen hebben ook moeite met t schrijven wat ik niet snap.
en in mijn oude straat woonde een melisa elise liza en elisa (muhahaha vet he :| ) |
Erik en ik ben blij dat ik een Noorse naam heb. Til Ragnarok.
|
John, hartstikke gaaf toch?
|
jamie
en ik vind t n stomme naam, ten 1e omdat t ook een jongensnaam is en ten 2e omdat iedereen t verkeerd uitspreekt of verkeerd schrijft, en ten 3e omdat t gewoon n lelijke naam is, maar t had erger gekund, sommige mensen heten goedele ofzo nou my god |
Ik heet Anouk en dat haat ik want het is een Franse naam en ik haat Fransozen. Plus dat het belachelijk klinkt in het engels. (om van de afkorting Noekie nog maar te zwijgen).
En mensen maken de hele tijd zongenaamd grappige opmerkingen zoals 'Hee, nobody's wife. hehehehe'... sukkels. :mad: |
ik heet yvonne, en daar ben ik helemaal niet blij mee, omdat ik het een achterlijke naam vind :confused:
|
ik heet derek.
lekker oostblok y0(y). |
ik vind t altijd zielig als mensen een leuke voornaam hebben maar een hele domme achternaam :D
|
:mad:
|
oja ik wil mn achternaam veranderen in mac lean want zo heet mn moeder maar mn zusje wil dat niet (n)
al raadt mn vader het me wel aan als ik ooit hogerop wil komen in het leven (ha-ha) |
Door mijn achternaam word ik wel eens Noekie Broekie genoemd.
Dan mogen mensen best wel doodvallen van mij. |
Citaat:
ik heet CARMEN FELIX en ik vind het wel een leuke naam en ik ga later ook nooit trouwen want ik wil mn eigen naam houden :) en ja ik weet dat dat ook kan als je gewoon trouwt. :nono: |
ik heet Marloes en daar denk ik verder eigenlijk nooit over na :confused:
|
ik heet Camille en iedereen spreekt het verkeerd uit 'kamiel' of 'kamilla' zeggen ze maar het is gewoon 'kamilluh' zeg maar en in sommige landen is het een jongensnaam (n)
oh en de biologie-toa maakt altijd flauwe grappen over prince charles en zijn camilla, hij zei een keer 'zo ik hoorde dat je gaat trouwen?' HAHA vette grap |
ik heet sophie en ik ben wel blij met mijn naam. alleen tegenwoordig komt die ineens heel vaak voor :confused: dan loop ik ergens en denk ik dat ik geroepen word maar dat is dan niet zo.
|
mijn achternaam is cool want hij is chinees en niemand snapt m en vind m moelijk en ik lijk niet op een chinees (well duh)
ik heet tsai meu chong van achtere (y) |
Ik heet Eva Myrthe, maar ik ben blij met mijn naam, zeker als ik weet dat als ik een jongen was ik Rogier geheten had.. Ik bedoel maar :) Niet dat Rogier verkeerd is ofzo maar het klinkt boers voor mijn gevoel..
|
ik ben door mijn ouders Leah genoemd.. (Iers)
Maar heb nog 3 namen, mijn ouders geven mij de keus om te kiezen uit een van de 4 namen hoe ik zelf aangesproken worden wil. Ik ben best tevreden :) |
Leah Kahlen Noelle Shannon Carlson :D
|
noelle (y)
|
Mijn naam is Jessica en ik vind het opzich wel okee. Het kon erger. :)
|
Ik heet Kasper, maar ik vind het geil als mensen me Kaps noemen.
Gewoon... Omdat lama's uit oerbekistan óók geen jeukend kruis hebben. |
Citaat:
Ik vind Carmen een mooie naam!! |
Vroeger wilde ik zelfmoord plegen omdat er een Teun speelde in een Pamper reclame, maar nu vind ik mijn naam wel tof.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: