Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   mp3player (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=122778)

SHAZZ 09-06-2002 21:29

mp3player

Wij hebben een cd-recorder, en we branden (door het aan te sluiten op de computer) zo liedjes van internet.

Ik heb dan een mp3-player (winamp) alleen is de pauze tussen de liedjes vaker te kort en dan ziet de cd-recorder het als een liedje terwijl er dan eigenlijk 3 liedjes achter elkaar staan. Dus 3 liedjes achter nummer 1.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen, dat er een pauze tussen de liedjes zit? Een ander mp3 player? zo ja waar kan ik die downloaden want dat heb ik al vaker geprobeerd. of een of ander ander programma.

Please answer

tnx

xxx ShaZZ

perseus 09-06-2002 21:34

ali illegalie :)

Maar misschien moet je idd een andere player downloaden, waarmee je alles liedje voor liedje afspeelt.

PV 09-06-2002 21:35

uhm ik weet niet welk programma je gebruikt om mee te branden, maar bij Nero zet ie er zelf 2 seconden tussen steeds.

SHAZZ 09-06-2002 22:06

Welke site kun je dat 'Nero' downloaden? iets meer info aub

MilieuGaatVoor 09-06-2002 22:46

Citaat:

SHAZZ schreef:
Welke site kun je dat 'Nero' downloaden? iets meer info aub
Zoek met google.com naar 'nero5551.exe' en gij zult vinden.

MilieuGaatVoor 09-06-2002 22:47

Als je je mp3s downloadt met iets als kazaa dan kun je daarmee ook vaak software (dus ook nero) vinden.

PV 09-06-2002 22:48

Ik kreeg het bij mn laptop... maargoed je kan het dus ook downloaden.

perseus 10-06-2002 08:40

Iedereen heeft het over nero enzo, maar bedoelde de topicstarter niet dat hij een externe cd-recorder op de computer heeft aangesloten m.b.v. een kabeltje?

SHAZZ 10-06-2002 11:56

Nee ik bedoel de mp3 player. Dus die andere hadden het goed. Bedankt voor de reacties, ik heb trouwens Winmx maar daarmee kun je het volgens mij niet vinden maar goed. Ik ga es proberen en als ik het niet vind horen jullie het wel.

xxx SHAZZ

SHAZZ 10-06-2002 16:58

Ik heb geprobeerd dat 'Nero' te downloaden. Maar als ik het gedownd had stond er verder nix, dus was het precies hetzelfde als voor het downloaden.

Kan iemand mij meer tips geven? Want ik snap het niet? Of andere mp3players

tnx

PV 10-06-2002 17:16

Citaat:

SHAZZ schreef:
Ik heb geprobeerd dat 'Nero' te downloaden. Maar als ik het gedownd had stond er verder nix, dus was het precies hetzelfde als voor het downloaden.

Kan iemand mij meer tips geven? Want ik snap het niet? Of andere mp3players

tnx

Nero is ook geen mp3speler, maar een programma waarmee je cd's kan branden. En ik dacht dat je daarmee problemen had.

Koen 10-06-2002 17:26

Als je een extern apparaat gebruikt en pauzes herkent worden dmv een korte pauze in het lied, kan je voor Winamp een Plugin downloaden die een korte pauze tussen nummers propt. Zo doe ik dat met m'n Minidisc ook..

SHAZZ 10-06-2002 19:45

waar kan ik die plugin downloaden?

Kun je me ff wat precieze info geven waar ik heen moet gaan enzo. Dan kun je me erg helpen. Ben al vaker op die site geweest maar weet dan bij god niet welk ding ik moet aanklikken.

Tnx

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.