![]() |
if only you knew...
My heart is crying outloud
while tears are raining down. If only you knew what love, would come to you, from heaven above. If only you knew how much, my heart would give you, eternal love. You would see the truth, which lies beyond your dreams. You would feel my love, which puts me on my knees, to say to you, my dear, for you, i'm always here! |
Aaarch dat uitroepteken op het eind is killing, omdat de tekst opzich niet eens zo gek is voor een engels gedicht. V
oor mij verpest dat duivelse teken echt alles; het zou zo op een kalender of nog erger, in de fancy kunnen staan. PLEASE haal het ! weg PLEAAAASSE :| En doe ook iets aan de vorm.. Bedenk iets origineels. Ik weet plotseling waar ik dit tegen zou kunnen komen; een Poeh-agenda. Komt ook door je avatar vrees ik. |
omg ga even een drama maken over een uitroepteken... alsof dat de boodschap van een gedicht verneukt...
ik vind t mooi:) |
Citaat:
En 't gedicht in strofes delen is niet mooi, trust me, i tried it ;) |
Citaat:
Ik vind dit gedicht gewoon krachtiger zonder uitroepteken. Mijn mening, geen drama ;) |
Citaat:
Hoofdletters zijn daarbij geen overbodige luxe. Boodschap. Tsk. Buiten dat vind ik het gedicht eigenlijk erg slaapverwekkend en niet eens zo mooi geschreven, maar goed. |
Niet erg origineel.
Citaat:
Ook met dit stukje heb ik het moeilijk: Citaat:
of My heart would give you eternal love. Maar zoals het nu staat vind ik het niet passend. Sorry. Nu ja ik ben een beginnend dichter, mijn mening betekent niet veel, zeker niet tussen al die ervaren dichters. En natuurlijk nog het feit dat liefde blind maakt, ik veronderstel dat je ook blind wordt voor een minder gedicht. Plus wanneer je verliefd bent, doe je de stomste dingen. |
Citaat:
toch bedankt voor 't commentaar :) |
Vanwaar eigenlijk je keuze om in het engels te gaan dichten?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |