![]() |
Wat moet ik nu betalen volgend jaar aan de TUD?
Ok, IK KAN HET ECHT NIET VINDEN, geloof me.
Maar: ik ben een 17-jarig figuur en ga technische aardwetenschappen studeren aan de TU Delft, ik heb geen studiefinanciering aangevraagd en ga gewoon voltijds studeren. Wat ben ik nou kwijt? A. 1.496,- B. 2.034,- C. 1.254,- Ik gok A, maar ik moet het zeker weten. Alsjeblieft? |
Aan Lesgeld (of hoe dat heet) ben je : €1496,- euro kwijt geloof ik.. maar boeken en readers etc komen daar bovenop :)
Maar waarom heb je geen studiefinanciering aangevraagd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En afgezien daarvan...als je snel genoeg klaar bent/genoeg presteert mag je t geld nog houden ook enzo
|
Als je daar al te lui voor bent, waarom ga je dan in godsnaam studeren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En middelbare school =/= technische studie hè. |
Citaat:
|
Haha, gasten, wat wilde ik ook alweer weten? Ohja: welke van de 3 bedragen op mn aanmeldings-formuliertje ik moest aankruisen. Het antwoord van Eva was good enough for me --> en nu allemaal betweterig geneuzel over dat ik studiefinanciering moet en ik mn studie niet ga halen met mijn instelling. Lol.
First let me state the obvious: Who cares? En meer voordehandliggendheden: Ik maak al 17 jaar lang gebruik van mijn capaciteiten, dusseh tja, ik zal wel weten wat deze behelzen no? Ik begon er niet over mind you. Oh en mijn financiele middelen, echt :rolleyes: Slotje oid? |
dan nog...je vult een formuliertje in, en je krijgt een jaar lang gratis geld....zo moeilijk is die keus toch niet?
|
Citaat:
|
Aangezien je antwoord hebt op je vraag sluit ik dit topic
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |