![]() |
Belgie + uitgaan
Ik ga naar belgie op vakantie over 10 dagen, in het nederlandse deel. Vlak bij antwerpen in de buurt.
Weet iemand hoe oud je in belgie moet zijn om uit te gaan ? |
Hangt van de gelegenheid af. Discotheken gewoon 16, denk ik. Fuiven is geen grens want ik zie vaak kinders lopen van 13/14.. en kroeg / bar ook niet.
Overal zit de grens van drank > 16. |
Oke thnx :)
Ik heb nog op een paar site's gekeken, stond meestal bij leefdtijd 16, 17 of 18. Bij sommige zaten verschillen tussen meiden en jongens. Meiden als bij 16, 17 en jongens pas bij 18. Vind ik wel raar. Maar ik weet nu genoeg. |
Citaat:
Maar da's meer omgeving Roeselare (West Vlaanderen). |
Als inwoner van Maastricht ga ik wel eens uit in Belgie, voornamelijk in discotheken (Versuz in Hasselt, Karrewiel in Hoeselt etc.) en heel af en toe in cafeetjes (Bilzen) en ik vind uitgaan in Belgie echt relaxed. :) Discotheken zijn bij ons volgens mij wel 18+.
De mensen zijn lekker rustig en vriendelijk. Je kunt op de dansvloer bestellen in discotheken. Verder zelden ruzie gezien. Nee, de sfeer is goed. (y) Maar goed, jij gaat natuurlijk naar een ander deel in Belgie, maar ik denk dat de regels daar ongeveer hetzelfde zijn. Cafeetjes kom je wel in, discotheken zijn vaak 16+ of 18+. Have fun. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |