![]() |
mening gevraagd *schilderij idee*
Me juf heeft een nieuw huis en ze vraagt aan mij om 2 a 3 schilderijen te maken in "thee-kleur" met soort van krassen met oost indishe inkt.
en z betaald er ook voor *jeuj* maargoed dit is me 1e betaalde opdracht en wil het zo mooi mogenljk maken. Mijn eerste idee: http://img311.imageshack.us/img311/2313/idee5xq.jpg "-_- oke met paint lukt het nie maargoed lijkt het jullie wel wat als ik hem helemaal uitwerk? *meer kleur wel* |
ik denk dat je beter iets anders kan gaan uitwerken.
|
Citaat:
|
kun je er dan bij vertellen hoe het er in je hoofd uitziet?
want dit vind ik net een rits die open is, met een pluk schaamhaar eruit :bloos: moet het een heel groot web van dunne lijntjes/krasjes worden? net als een boom ofzo? Als deze opzet als een dunner web wordt uitgewerkt, vind ik het wel ok. De kleuren wel zo houden, alleen iets netter natuurlijk. |
Citaat:
Tis dus wel een rits die open staat en daaruit komen lijntjes *moeten allemaal nieuwe ritsen voorstelen* en dat na iedere keuze die je maakt weer keuzes komen. en de kleuren worden warmer etc etc ik heb er nu 1 klaar gemaakt met fimo klei, biste, krijt, verf, oost-indishe inkt. en 1 kleine met thee, verf, soort pen maar eehm kzal binnenkort wel foto;s maken |
Citaat:
had ik het deels toch goed gezien :) mooie metafoor voor het leven vind ik (y) maarreh..... klei? :confused: plak je de grote rits erop ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |