![]() |
wat is te groot vrouwen
ik heb best wel wat maar me ex wou niet met me naar bed omdat ze em te groot vond
|
stomme vraag. Elke meid is anders. Wat wil je eraan doen dan, sigarenknijpertje erbij?
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Uhh ja.. :rolleyes: :|
|
Hm, te groot vinden en dan niet met iemand naar bed willen is wel wat problematisch. Ik ben zelf ook niet zo heel ruim en kan me voorstellen dat een vluggertje dan een probleem kan zijn, maar even een goed voorspel, wat vingerwerk en als je ver genoeg bent voorzichtig eens proberen moet toch zeker kunnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik nat genoeg ben is niks te groot :D
nouja :p |
Te groot? Groter dan een kinderhoofdje....
Is 'ie kleiner? Dan doe jij iets fout dus... ;) |
In het begin is een minipiemeltje van 3,5 centimeter dik al wel heel veel om er in een keer ingestampt te krijgen. Maar je grenzen verleggen, en als jij het rustig opbouwt past het uiteindelijk heus wel, al is-ie 5,5 of 6 dik, maar daar geloof ik niks van, dat je dat hebt.
|
pfff 20+? Geen idee eigenlijk, heb er nog niet zo veel gehad :P
|
Citaat:
Hallo, een kind baren is niet bepaald pijnloos en dat soort pijn is tijdens de sex toch niet helemaal de bedoeling, of wel? Kijk alles past en rekt 't niet, dan scheurt 't wel, maar dat lijkt me niet bepaald een relaxte oplossing. :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
|
>100cm
|
tis toch nooit goed...
Altijd wel te groot of weer te klein :P |
1000veel is te groot
|
Citaat:
|
een omtrek van 5,5 is volgens mij niet echt bijzonder nee..
daar vlieg ik zo overheen, en uitermate overdreven geschapen ben ik nou ook weer niet. Maar over doorsnede zal ze het ook niet hebben, want dan is 5,5 wel ubergroot :eek: .. neej, dat mag je even uitleggen juno:P |
Doorsnede natuurlijk. En 5,5 is te doen, maar het duurt even voor je dat als meisje ook prettig vindt. Het moet allemaal eerst oprekken. Daarna ben je hooked...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm die van mij is ook best dik :o 5 cm 5,5 kom ik wel aan en dat is niet altijd even prettig! vriendin moest er geloof ik wel even aan wennen! hij gaat er nu nog steeds niet 1, 2 ,3 in
|
slot slot slot
|
Citaat:
|
Citaat:
5 omtrek is net een asperge.. maar okeej, doorsnede is logisch:) |
ik weet et niet precies, maar heb wel redelijk groot gehad. rustig opbouwen anders word je er niet blij van.
|
Citaat:
|
|
als we met zijn allen keihard "slotje"roepen, misschien dat een forumbaas ons dan hoort...(opvalt)
|
Op zich jammer dat er direct om slotjes geroepen wordt. Was misschien niet eens nodig geweest, maar alles is ook al wel gezegd denk ik.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |