![]() |
Eels komt nog eens!
October 2, 2005 Nijmegen, Holland Stadsschouwburg
October 3, 2005 Den Haag, Holland World Forum Theatre October 4, 2005 Tilburg, Holland 013 October 5, 2005 Antwerp, Belgium Queen Elizabeth Hall (bron: www.eelstheband.com) 5 oktober ben ik erbij, Eels ga ik geen twee keer missen (vorige maand had ik examens). Wel duur, in Antwerpen toch (31 euro voor de goedkoopste zitplaatsen :eek: . Wie nog? |
Holland World Forum Theatre
wtf is dat :eek: |
Saaiste band ooit? Ik denk van wel.
|
Hm, wil ik best wel heen eigenlijk.
|
Citaat:
|
Ik heb alle albums geluisterd, dus ik denk dat ik met recht kan zeggen dat het een saaie kutband is.
|
Als je het een saaie kutband vindt, waarom lees je dit topic dan? :confused:
|
Woon je in Antwerpen?
Ik wil ze wel eens zien.. maar 31 euro :( |
Citaat:
Bij deze: wat een saaie kutband. |
Citaat:
(churchillplein) |
Citaat:
Nah, ik wil ze nog wel eens zien, en DH is wel heel dichtbij. Misschien ga ik wel. (y) |
Citaat:
|
O yeah. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het laatste album bevat overigens hier en daar nog wel wat leuks moet ik dan wel toegeven. |
Het optreden 5 jaar geleden in Tilburg was erg cool, maar de tijd dat ik 40 euro uitgaf voor een zitplaats bij Eels is wel voorbij. Ik wacht wel weer tot ze het dak van 013 af komen rocken, en tot die tijd koester ik warme herinneringen aan Lowlands 2001. Dat was ook te gek... En vijf minuten erna begon de ergste onweersbui die ik ooit heb meegemaakt in Nederland :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
hm 013.
|
Citaat:
|
ja ik denk dat ik wel ga, in den haag
|
Citaat:
Er is zo kenkerveel muziek, weet je niet waar je het moet zoeken? :( |
Mensen die Eels kut vinden hebben geen idee dat muziek een kunstvorm is.
Maar neen, ik ben er niet bij, al 3 keer gezien, en daarom te duur. |
nog nooit gezien maar waarschijnlijk te duur
|
Damn, in de Koningin Elisabeth Zaal in Antwerpen: leuk.
Dan het mindere nieuws: de week erna al dEUS én 31 euro: is wat veel voor een gewone student. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |