![]() |
Is het normaal of helemaal niet??
He ik had een vraagje, :rolleyes: Ik heb 3 maanden terug een jongen leren kennen.. We hebben ongeveer 4 keer afgesproken, maar nu is hij voor 5 weken naar Turkije..
Wel naar het platteland ofzo maar toch.. Hij heeft gezegd ik bel je vanuit daar... Hij is vorige week maandag vertrokken.. hij stond vrijdag in mijn voicemail dat hij me nog zou bellen maar doordat me tel is gejat (zaterdag) had ik tot dinsdag geen telefoon!! Ik heb hem afgelopen zondag zelf gebeld maar na 1 min viel hij weg omdat hij geen tegoed heeft en het kost hem ook geld.. Ik kon hem nog net zeggen dat ik deze dinsdag een nieuwe sim kreeg en dat hij me dan kan bellen. :p Maar nu is het ondertussen zaterdag en hij heeft nog niks laten horen...En zijn tel staat ook uit (hij heeft geen tegoed) Is dit gewoon normaal?? :confused: En wanneer hoef ik me pas zorgen te maken na hoelange tijd als hij niet belt??? Ik maak me nogal zorgen en zit alleen maar te wachten en word zo helemaal gek :o :o :o :o :o :mad: Hoe vaak bel je normaal naar je vriend/vriendin als je op vakantie ben?? :confused: (ik vind hem onwijs leuk dus ik kan ook gewoon overdrijven vandaar dat ik jullie mening vraag) ;) |
Je overdrijft.
|
Ik snap je wel, het is gewoon super irritant omdat hij niks van zich laat horen en jij maakt je mega veel zorgen nu. Maar ik denk dat er vast een goede reden voor is en dan denk je achteraf weer van: Waar maakt ik me nou druk om? Dat gaat echt meestal zo. En ja, je kan ook aan het ergste geval denken maar daar schiet je zelf ook niks mee op dus je zal echt gewoon moeten afwachten. Succes :)
|
Mail hem, hij bezoekt daar vast wel een internet cafe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je overdrijft idd
wacht gewoon lekker tot hij iets van zich laat horen, of sms m een keertje. Mailen lijkt me trouwens ook wel een goed idee. |
Hij heeft volgens mij geen mail :( niet dat ik weet...
En zijn tel staat uit want hij heeft geen tegoed of hij daarom uit staat weet ik niet maarja Daarom viel hij ook weg denk ik .. |
lekker laten rusten joh:)
Probeer m over een paar dagen nog eens te bellen, als je als een hondje achter hem aan blijft lopen komt het nooit goed. |
Citaat:
|
Citaat:
hij zal wel met iemand anders getrouwd zijn daar. |
ja het is een turk....
En ja als zijn tellie uit staat heeft zelf bellen of smsen geen zin daar zat ik ook al aan te denken .. :o Maar igg bedankt hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou gewoon afwachten, 5 weken is wel lang, maar als hij terug is, merk je vanzelf wel of hij jou leuk vindt.
En misschien heeft -ie voor die tijd al lang gebeld :) |
Ga je bezighouden met andere dingen dan zorgen maken.
|
Wss vermaakt hij zich prima daar en is ie gewoon ff met andere dingen bezig dan de hele dag met jou, en neemt ie daarom gewoon geen contact met jou op, lijkt me niet gek, en dat betekent ook niet dat ie je niet meer leuk vind of w/e
|
Als hij geen beltegoed heeft en het hem geld kost als jij belt, kan hij jou ook niet bellen.
Je maakt je druk dus:) |
hoe vaak zou jij je vriend /vriendin bellen als hij 5 weken op vakantie was dan???? :eek: (we kennen elkaar pas 2 maanden)
|
Jullie hebben pas vier keer iets met elkaar afgesproken. :confused:
Laat het lekker zo. Als hij jou wilt bellen, belt ie wel. Ga net zoals hij doet van je vakantie genieten. |
Citaat:
Stop fucking worrying btw. |
nou ik denk dat het gewoon normaal is dat hij geen btg heeft....
en ik vint dat je van een mug een hele dikke mammoet maakt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG wat erg :eek: !!
Nee dat kan echt niet hoor, hij is nu gewoon vreemd aan het gaan dat kan niet anders anders had ie echt allang wel gebeld hoor (n) Zo'n vriendje wil je toch niet? :rolleyes: |
ik denk dat hij zijn telefoon wel aan heeft staan, maar dat jij denkt van niet.
omdat jij hem niet kan bereiken maar dat komt dus, doordat hij geen btg meer heeft en dus geen telefoontjes kan aannemen. dan lijkt het voor jou of zijn telefoon uitstaat. niet druk om maken, als hij je echt leuk vindt, doet hij geen gekke dingen. dan hoor je maar even niets van hem, je gaat er heus niet dood aan hoor. |
zen telefoon is vast gejat, vergeet niet dat hij in Turkije is
|
het zou me niets verbazen als het geval is dat jij hem zo vaak hebt gebeld om te checken of zijn telefoon 'nog steeds uitstaat' dat hij gewoonweg niet meer terug durft te/wil bellen
|
Euh je spreek 4 x af in 3 maanden en dat noem je een 'relatie'?
Is dat niet wat euh, weinig? :confused: . Anyhow, maak je niet zo druk, half turkije heeft nog geen zendmastje voor mobiele telefonie, hij kan je dus misschien niet eens bereiken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
je zegt zelf dat hij geen tegoed meer heeft...
|
Ach joh, maak je niet druk. Kan best normaal zijn, al kan hij ook vanuit een telefooncel bellen als-ie geen tegoed daar kan kopen. Maar goed, geen rare dingen meteen gaan denken en wacht gewoon ff af. :)
|
sms hem.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |