![]() |
Dippin' Dots
Weet iemand of dit Amerikaanse ijs (gezien bij Oprah) ook verkrijgbaar is in Nederland?
http://franchising.dippindots.com/images/jenkins_1.jpg |
Ik betwijfel dat het binnen nu en 5 jaar in Nederland komt, maar het lijkt me best grappig om het eens te proberen. Geef mij maar gewoon ijs in alle soorten en maten (&smaken). :)
|
Ik zag het ook bij Oprah en wil het graag eens proberen maar ik denk niet dat het al in Nederland te verkrijgen is.
|
Wat ís het?
|
Die Oprah aflevering was ook een herhaling, want ik had hem al eerder gezien. Het ijs nog steeds niet, hier. ;)
|
Bij het voormalige Six Flags heb ik het vorig jaar gegeten.
|
het ziet er uit als een heleboel piepkleine ijsbolletjes?
maar goede vraag, wat is het? |
Het ziet er smerig en duur uit.
|
Citaat:
|
Je had wel een keer die groene beker met van die bolletjes erin, van solero ofzo?
|
Het is inderdaad wel een beetje duur, ik kan me herinneren dat ik er vorig jaar 2 euro voor heb betaald (dat kan ik me herinneren omdat m'n vriend zei dat 'ie er 8 wilde maar daar had 'ie dus net niet genoeg voor). Het is wel heel anders dan die Solero Shots ofzo, dat is meer als waterijs, Dippin' Dots is meer roomijs en véél lekkerder.
|
gewoon hele kleine bolletjes schepijs ofzo?
|
ik moet toegeven, het ziet er wel leuk uit, lijkt net popcorn :p
|
't Is roomijs heel snel ingevroren; dan worden het kleine bolletjes, echt klein.
In NL heb ik het nog nooit gezien ('t is heel anders dan dat Solero-spul, dat is waterijs.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |