![]() |
kom hier, seks nu?
Wat sms jij als je bloedgeil bent en dus wilt neuken?
Gewoon "neuken?" of hou je van wat subtiliteit of iets originelers? |
nogal vage topic eigenlijk, wat bedoel je eigenlijk? :bloos:
|
ik sms nooit. Maar als ik 'm opbel zeg ik meestal: 'heb je zin om langs te komen?' Niet echt orgineel en als ik niet bloedgeil ben zeg ik dat ook dus....
|
wat heb ik eraan om te smsen als ik seks wil? :confused:
|
Meestal iets als: 'Als je nu hier zou zijn.. ' maar goed, dan komt hij niet meteen en dat zou nutteloos zijn, want dan moet ik nog 3 uur wachten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bel op:
"Hej wat ga ja vnavond doen?" "Iets met jou" "Ok, mijn huis of jouw huis?" :) |
Ik sms niet? Daar ben ik meegestopt toen ik ooit een smsje kreeg (nee, niet van mijn huidige vriend gelukkig:|) dat ik wel zo not-done en to the point vond, dat ik het gelijk heb afgeleerd. :|
"Mag ik je donderdagavond vingeren? Daar heb ik echt zin in, lijkt me leuk. Maar ik vind het wel eng hoor. :bloos: Wat vind jij ervan eigelijk? Stefan vroeg of we dat al gedaan hadden:o" En dat krijg je dan terwijl je een film aan het kijken bent waar net iemand in geëxecuteerd wordt. How charming. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou sms'en: "Ik heb zin in je. Kom je ff langs?" of iets in die trent. Vrij concreet dus.
|
'bernhard wil vrouwelijke aandacht'
dat begrijpt ze wel :) (y) ;) |
Ik sms alleen als ik niet kan bellen.
|
Ik sms niet als ik geil ben.
|
Ik neuk als ik geil ben, en anders help ik mijzelf. Smsen doe ik niet aan, het gebeurd op het moment en ik ga niet iemand vragen om me te helpen, want dat vind ik goedkoop.
Gewoon iemand neuken omdat ik geil ben, is niet goedkoop nee! :o |
:d wat een vraag
met mijn ex deden we het als we bei elkaar waren, en anders niet. Ik ging haar echt niet opbellen zo van, ik moet nu neuken, dat kan je heus wel een dag inhouden :| |
"kom es hier"
of "wedden dat je hier wilt zijn?" |
Ik snap niet wat er zo raar aan de vraag is, maar dat zal wel aan mij liggen.
De dame in kwestie weet toch wel wat ik wil dus ik kan zo'n beetje alles smsen. In de praktijk is het iets van "hey hoe was je dag? Mag ik langskomen?" |
Als ik echt geil ben sms ik gewoon "ik heb zin" of zoiets. Hij woont nog geen 100 meter verderop dus binnen no time liggen we in bed :P
|
Als je echt bloedgeil bent, is een sms maar omslachtig. Hou het dan kort en bondig.
Sex? Lijkt me het kortst en bondigst mogelijke berichtje. |
Citaat:
|
Citaat:
bovendien, als ik in enschede ben, ben ik meestal bij hem of hij bij mij of een van ons moet iets nuttigs doen, dus dan is dat overbodig en als ik in groningen ben gaat-ie echt niet voor 1 keertje seks twee uur in de trein zitten |
Nou ja, hij kan hier op z'n snelst 1,5 uur later zijn, dus het heeft niet echt zin, denk ik.
Bovendien: op moment dat hij hier zou kunnen zijn IS ie hier vaak al, en op andere momenten heeft ie dus wat anders te doen :) en dan wil ik m natuurlijk niet storen (a) Maar stél dat het wel zou kunnen, dan zou ik iets smsen als: "Ik heb zin in je. Kom je langs?" |
hmm.. met me ex was het nog wel eens iets van wat ik met em zou doen als ie nu bij me zou zijn. en ja, af en toe kwam ie dan ook wel snel ff langs :d
|
slotje aub
|
hou je bek sime, ga je moeder poetsen :o
Ik zou niet naar iemand gaan smsen als ik geil ben hoor =/ zoiezo, als ik zo geil zou zijn dat ik t echt niet meer hou is meestal de te-neuken-persoon (om het maar grof te zeggen) toch wel in de buurt anders wordt ik niet ZO geil hoor :o en anders heb ik me handen altijd nog. Ik zou dr geen problemen mee hebben op zich als iemand me zou smsen dat ze graag willen :bloos: kzou t apart vinden, maar niet erg |
Ik zou niet weten wie ik zou moeten smssen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vraag altijd:
Hey wanneer gaan we nu eens neuken? :p |
Citaat:
|
ik sms niet, duurt te lang voordat we bij elkaar zijn en als we wel bij elkaar zijn, tsja, dan is smsen overbodig...
|
ik sms niet, maar wat in je totpictitel staat vind ik wel een goed plan...
|
Heeft weinig zin om te smsen :), ik woon in Den Haag, mijn vriend in Deventer, dus die komt niet ff langs omdat ik bloedgeil mijn kamer uit drijf. Ik zie hem alleen in t weekend en in de vakantie, en dan worden we sowiso wel geil van elkaar :). 't Is dus meer dat ik geil ben als hij er is :)...
|
"Kijk! Sex!"
sms ik vaak :| . |
Citaat:
"je pakt me op..maakt me nat..stoot in me, steeds harder en harder, op en neer. Ik heb zin in je...afzender: je tandenborstel Shitonya (ps: neuken?)" Mephostophilis : wat zou je dan door de telefoon zeggen? Sime: nee :nono: Erturkoetjelief : "De dame in kwestie weet toch wel wat ik wil dus ik kan zo'n beetje alles smsen. In de praktijk is het iets van "hey hoe was je dag? Mag ik langskomen?" Hoe was je dag, mag ik langskomen? :confused: Hoe kan ze hieruit afleiden dat je geil bent? |
ik sms dan iets van:
"tis nat en harig, mijn handen zitten er omheen, en het begint met een K en eindigt op een T. Wat is dit?" en als ze dan helemaal gek en geil geworden zijn door dat smsje en kwijlend antwoorden van "mmmm ga jij mij dat vertellen?" dan antwoord ik met: "Een kokosnoot!" :D:D:D :evil: |
eeh, 2 jaar geleden stuurde ik een sms met zo'n boodschap (ik sms nooit, ik ken het niet goed op een samsung, alleen op nokia)
"Copuleren?" "Wat is dat?" "Kom maar hier :p " je kan beter bellen en dan een zwoele stem op zetten en ondeugende dingen zeggen. Maar dan gaan mensen in de klas/bus/huiskamer vreemd naar je kijken natuurlijk. :bloos: |
Citaat:
|
Als ik thuis ben meteen neuken of pas na het eten?
:o |
Citaat:
|
hey, ik wil je, kom je ff langs?
|
Wil je zo even lekker genieten ?
|
schatje ik heb zin in je...
:rolleyes: Vampire_esje |
Ik loop de gang uit, ga 2 trappen op en klop op haar deur.. :)
|
Citaat:
|
joh, is dit domme topic nog steeds open??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |