![]() |
kwiekslagen
godganselijk verlaten was hij
alleen liep hij de heuvels af, de bergen op struinend zocht hij zijn ogen naar de top gehevene de luchten af was het weer voorbij? hoe lang zou hij nog hebben hoeveel tijd was er nog tussen nu en heden? de kraanvogels waren al vertrokken, hij niet nog even wachten naar het zuiden hij zou een vliegtuig pakken, dat moest haast wel ik bedoel, hij bezat zoveel bagage, dat moest men haast wel dragen voor hem. maar nu gezocht: drager? een drager van een kind, een vliegtuig nodig voor lichtgewicht. reacties onder 112, mijn eigen zaak verloren in diepte, de heuvels af was ik gevallen, onderaan mag je roepen. want je vraagt niet om behoud. |
Raar en chaotisch geschreven. Of ligt dat aan mijn leesstijl?
Je zou iets minder woorden en iets meer beelden mogen gebruiken. Ik zie de gebeurtenissen uit het gedicht niet goed voor ogen dus snap ik de inhoud ook niet. |
Het is heel erg weergegeven als een chaos van gedachten, en ik denk dat ik het iets te chaotisch vind, te prozaïsch ook. Misschien was dat juist je bedoeling, maar ik vind het iets te.
hoeveel tijd was er nog tussen nu en heden? vind ik een leuke paradox. Verder... het blijft nogal vaag. Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden; het spreekt me in ieder geval niet zo aan, niet zoals andere gedichten van je. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |