![]() |
Daar gaan we weer ...
Ooit is hier al eens een topic aan gewijd, maar ik kan mezelf niet beheersen dus ik maak maar even een lijstje. Bij elk woord zet je de naam van de forummer neer die je erbij vindt passen. Ik onthou zelden nick names, dus ik pas alvast.
- Altijd/vaak vrolijk ( onze optimist ) - Altijd/vaak negatief ( onze pessimist ) - Intelligent ( onze Einstein ) - Grappig ( onze nar van het forum ) - Serieus - irritant - origineel - koppig - arrogant - te dom voor woorden - deze forummer post onmenselijk veel/vaak - deze forummer leeft, maar hiervan zou je toch liever wat meer leven van zien op 't forum - je favoriete forummer - forummer die je het meest haat Dezelfde naam mag je meerdere malen gebruiken bij trefwoorden ( als je bijvoorbeeld nog maar weinig forummers "kent") |
Topictitel wat duidelijker gemaakt.
|
Citaat:
|
- Altijd/vaak vrolijk ( onze optimist ) Anneka
- Altijd/vaak negatief ( onze pessimist ) Mark Almighty - Intelligent ( onze Einstein ) allemaal even dom - Grappig ( onze nar van het forum ) hasseltboy <3 - Serieus Mark Almighty - irritant TechXP - origineel Evito - koppig Shitonya - arrogant nare man - te dom voor woorden TechXP - deze forummer post onmenselijk veel/vaak TheRedArrow - deze forummer leeft, maar hiervan zou je toch liever wat meer leven van zien op 't forum perseus <3 en hasseltboy <3 - je favoriete forummer hasseltboy - forummer die je het meest haat TechXP |
- Altijd/vaak vrolijk ( onze optimist ) Mea Culpa, Myuki
- Altijd/vaak negatief ( onze pessimist ) Mark Almighty - Intelligent ( onze Einstein ) Sarah - Grappig ( onze nar van het forum ) Hasseltboy, RanC - Serieus Nare Man, Sarah - irritant :o - origineel Evito - koppig Kruimel :bloos: - arrogant Nare Man - te dom voor woorden ***juhhhhhhhhhhhhhhh mensen, maar dat is meer een vooroordeel - deze forummer post onmenselijk veel/vaak Mensen met >100 ppd - deze forummer leeft, maar hiervan zou je toch liever wat meer leven van zien op 't forum Machiavelli - je favoriete forummer Dat weet die persoon wel en MieX - forummer die je het meest haat Ik ben vredelievend |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meph is zo slim nog niet, getuige zijn verschrikkelijk nauwe blik op de wereld en ondoordachte simpele statements.
De potentie is er , maar je bent verpest door je arrogantie. |
Je favoriete forummer: Kid Morbid
|
Citaat:
Ik onthou me stemming, maar jullie mogen me vanzelfsprekend wel nomineren. :) |
|
Ik stem pas als ik word genomineerd:p
|
Meest koppige forummer: Cytherea :P
|
Citaat:
|
oke
|
- Altijd/vaak vrolijk ( onze optimist ) Loontjuh
- Altijd/vaak negatief ( onze pessimist ) ??? - Intelligent ( onze Einstein ) Mephostophilis - Grappig ( onze nar van het forum ) Mennuz - Serieus nare man - irritant soldaat - origineel ??? - koppig soldaat - arrogant Mephostophilis - te dom voor woorden soldaat - deze forummer post onmenselijk veel/vaak Zal wel iemand op onzin zijn. - deze forummer leeft, maar hiervan zou je toch liever wat meer leven van zien op 't forum ??? - je favoriete forummer ??? - forummer die je het meest haat ??? |
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
Tribute to MieX&Ymir :jet: |
Citaat:
|
Om dit topic van een slotje te redden en mijn ego te strelen:
- Altijd/vaak vrolijk ( onze optimist ) Sarah - Altijd/vaak negatief ( onze pessimist ) RanC - Intelligent ( onze Einstein ) RanC, perfectme, TRA, Jet, PP, Mark, Mea Culpa, Hasseltboy en vele anderen. - Grappig ( onze nar van het forum ) RanC, perfectme, TRA, Jet, PP, Mark, Mea Culpa, Hasseltboy en vele anderen. - Serieus Rick Steiner - irritant Rick Steiner, S., TechXP en vele anderen. - origineel EImier en Levitating Nun - koppig Rick Steiner - arrogant RanC - te dom voor woorden Teveel om te nomineren. - deze forummer post onmenselijk veel/vaak Zou 't niet weten. - deze forummer leeft, maar hiervan zou je toch liever wat meer leven van zien op 't forum Evalia, Perseus en Excalibur - je favoriete forummer Evalia :bloos: - forummer die je het meest haat Ik haat geen internetpersoonlijkheden. |
Ik ben genomineerd :cool:
|
Origineel?
Dat is alles? :mad: |
Just keep me out of this
|
- Altijd/vaak vrolijk ( onze optimist ) Eh...
- Altijd/vaak negatief ( onze pessimist )Shitonya, natuurlijk wie anders? - Intelligent ( onze Einstein ) Wawl, Meph - Grappig ( onze nar van het forum ) RanC - Serieus Nare Man - irritant Rick Steiner, MA - origineel McCaine - koppig MA - arrogant MA, Meph - te dom voor woorden Eh... - deze forummer post onmenselijk veel/vaak Nare Man - deze forummer leeft, maar hiervan zou je toch liever wat meer leven van zien op 't forum Eh... - je favoriete forummer RanC, Ymir e.a. - forummer die je het meest haat No comment |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh. hip. Altijd vrolijk/onze optimist? :D Wat hip (y) :D hihi
|
Citaat:
|
Myuki - Meestal vrolijk
Hasseltboy - Vaak negatief Gauloises - Intelligent Peaceflower - Schattig Sarah - Serieus MA - irritant Henk Mul! - origineel Gauloises - koppig Nare Man - arrogant te veel - te dom voor woorden t rode pijltje - deze forummer post onmenselijk veel/vaak Mea Culpa - deze forummer leeft, maar hiervan zou je toch liever wat meer leven van zien op 't forum |
ik ben niet bekend genoeg, hiervoor, volgens mij :(
(of niet speciaal :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan zou je die plaats moeten delen met een groep anderen waarvan ik er vast 1 vergeet. en dat zou lullig zijn |
Citaat:
|
Ik doe niet aan lijstjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Altijd/vaak vrolijk ( onze optimist ) WolterB
- Altijd/vaak negatief ( onze pessimist ) - Intelligent ( onze Einstein ) nare man - Grappig ( onze nar van het forum ) - Serieus nare man - irritant Love_Fulfilled - origineel - koppig Gatara - arrogant Mephostophilis - te dom voor woorden Mr Hypert€xt - deze forummer post onmenselijk veel/vaak TheRedArrow - deze forummer leeft, maar hiervan zou je toch liever wat meer leven van zien op 't forum Hasseltboy - je favoriete forummer - forummer die je het meest haat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |