![]() |
Mijn Zomer
Het was zo地 ontzettend hete zomer, de vogels vlogen niet meer.
Puur vanwege het feit dat er geen wind stond. Puur vanwege het feit dat ze kwetsbaar waren. Het is zo地 zomer die geweldig is, en achteraf je stoutste dromen waren. En die naderhand zwart bleken te zijn. En die naderhand gevoelens van heimwee wekken. Het was zo地 zomer vol met liefde, terwijl hij niet aanwezig was. Gewoon puur en alleen omdat hij er niet was. Gewoon puur en alleen omdat ik mijn eigen hachje wel red. Het was zo地 zomer vol pure familieband, harder dan tevoren. Omdat wij 鳬n zijn, hetzelfde bloed. Omdat wij bij elkaar horen, elkaar liefhebben. Het is zo地 zomer die je niet vergeten zal, jezelf leerde kennen. Waarin je eindelijk je gevoelens op een rij krijgt. Waarin je alles duidelijk ziet, dat alles perfect is. geschreven naar mijn moeder in een kaart naar haar vakantieadres, Petra. |
Knap dat je zoiets naar je moeder stuurt..
Ik vind het mooi. |
Mooi. Misschien loopt het ergens niet, maar dan moet je het maar op Dansen op Papier plaatsen.(A)
|
Neen, het hoort hier thuis!
|
Ik vind het repetitieve niet altijd even goed, maar als vakantiekaart kan het wel tellen. De meesten schrijven gewoon: zonnige groeten uit Benidorm oid. ;)
|
dank je wel allemaal, ze gaat t vast heel leuk vinden, hoop ik.
mijn eerste artistieke uiting naar haar :eek: |
Citaat:
|
Lijkt me erg leuk om zoiets te krijgen, beetje mysterieus. Staat vast 駻g leuk op een kaart. (y)
|
Geweldig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |