![]() |
Jouw ontwerp
Stel dat je je favoriete ontwerper naar je toekomt en tegen je zegt; 'zeg wat, en ik maak t voor je'.
Wat zou je dan laten maken, wat zou je echt heel graag willen hebben. Kleur, stof noem maar op. Wat zou je willen een stel schoenen, sieraad, broek, jurk? Of zou je 'm complete vrijheid geven. Welke ontwerper zou het dan worden, en waarom? |
een keer een broek die me gewoon heerlijk zit en er nog uitziet ook.
|
wat een kuttopic :eek:
|
een chille groenige schotse broek
|
T-shirt :) Ann Demeulenmeester, Christopher Bailey, Véronique Nichanian's of Donatella mag ze maken...liefst alle 4, dan heb ik 4 shirts haha ;)
|
goeie broek, zwart en strak.
hemdjes, lang, vanalles. |
Een mooi jurkje. Omdat die nergens te vinden zijn huhuh.
|
Citaat:
|
Een hele mooie avondjurk of sari ontworpen door Elie Saab. Zoiets:
http://www.style.com/slideshows/fash...WAY/00040m.jpg Of zoiets: http://img.photobucket.com/albums/v3...nnie2_UEVS.jpg |
|
pannekoeken met spek
|
panneNkoeken, bedoel ik!
omfg! :eek: |
Citaat:
Als je last hebt van het boring sunday syndrome zoals servatia zegt, ga dan maar blowen ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dan zou ik wel een hele outfit willen en dan ontworpen door eh weetikveel, ik heb geen verstand van designers. als het maar lekker staat en het mijn lichaam toont alsof het door god gekust is. of nouja, niet door god, want die bestaat niet he.
|
genoeg interessante ontwerpers bij mij op school.
|
Citaat:
|
ik zou een pak laten maken(y).
|
Ik zou een jurk laten maken omdat ik helemaal geen jurkjes heb, en ik haat het om ze te passen omdat ze me toch niet staan :mad:
Dan een jurk met strak bovenlijfje (zo heet dat toch?) en iets wijdere onderkant :) Ohja en dan natuurlijk wel van zo'n mooie stof he Ennn een mooie lange jas met taille en alles erop en eraan :D |
Een zomerjas (zwart, getailleerd, wijduitlopend, knielengte, double breasted)
Een zwarte seventies broek, met als extraatje dat het op een wonderbaarlijke wijze mijn zadeltassen verbergt. Een favoriete ontwerper heb ik niet, ik ken er ook eigenlijk geeneen, maar als ik al die zooi op de catwalk zie dan zou ik 'm nóóit z'n eigen gang laten gaan want dan loop ik gegarandeerd voor lul. Het hoeft ook geeneens een ontwerper te zijn, voor mijn part is het de naaister van miss etam. |
ik wil al jarenlang een jasje tot net over mn heupen, heel erg getailleerd, met een enorme bontkraag of liever eigenlijk bontMUTS en bont aan de onderkant van de mouwen en de onderkant van de jas. het liefst wit of lichtkleurig bont en de kleur van t jasje maakt me niet uit als t maar niet fel is.
oh en een schattig mofje erbij (l) dan ben ik blij |
Een bruidsjurk!!!
En de ontwerper... Ikzelf. :s Ik heb nu eenmaal graag de touwtjes in handen. (Ik heb sowieso het ontwerp allang gemaakt, dus het zou niet leuk zijn als iemand anders dan de jurk gaat maken.) :p |
Ik wil graag een winterjas van ribstof in aubergine. De jas moet getailleerd en over mijn heupen. Een chille capuchon erop met een witte/ creme kleurige voering die lekker zacht is. Oja en houtjetouwtje sluiting. En hij moet gemaakt worden door... geen idee.
|
Citaat:
een ezekiel, en hij is me echt VEELS te wijd. |
Ik wil een jurk van Marc Jacobs. :mad:
Ik zou hem ongetwijfeld niet durven dragen, maar het gaat om het idee he. |
Citaat:
|
ik wil graag een pucci outfit
|
Citaat:
en ik luister graag naar boybands :o |
Ik ken niet veel ontwerpers. Maar ik zou wel is een jurk willen hebben die helemaal blauw is. Helder blauw, niet te licht en niet te donker.
|
:d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |