![]() |
Soorten Paddo's
Ik heb nu 2 keer getript op paddo's en dat waren hele goede ervaringen :D , maar ik wil binnenkort een keer een andere soort proberen. Ik heb nu 2 keer mexicaanse gehad ( 1e keer 1/2 portie 2e keer 1 portie). Wat is nou precies het verschil tussen andere soorten paddo's ? En zit 't verschil alleen in de sterkte of ook in de trip ?
|
je hebt heel veel paddestoelen de psylocibine bevatten.. meestal hebben ze in de smartshop hollandse/engelse kaalkopjes, mexicaanse (psylocibe cubensis, de bekendste), en de hawaiiaanse (copelandia cyanescens).. tot een paar jaar terug had je ook nog mini hawaiiaanse paddestoelen, die waren ECHT heftig.. zijn echt veel mensen verkeerd op gegaan, die mogen ook niet meer verkocht worden..
ze verschillen allemaal in sterkte en er zit ook wel verschil in de trip |
Mexicaanse heb ik 2 keer geprobeerd en het waren mn 2 slechtste trips...
Je moet de Dwarf Cubensis hebben (volgens mij ook wel mini mexicaans of Thais genoemd...) dat is voor zover ik weet de beste. Lekkerste vind ik Griekse, Psilocybe Tamponensis. |
Heb een keer schotse gehad schijnen ook niet meer te mogen en die waren ook behoorlijk heftig maar super vet ..
|
Citaat:
:D :D :D :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |