![]() |
Rick Steiner
Kan hij misschien de eerste afkoel bann krijgen:rolleyes:
Gaat mij om het volgende. Hij zeikt altijd als er iets over hem wordt geschreven. Hij lokt het niet altijd uit maar wel vaak. En dan gaat het mij niet om RS in het speciaal maar er zijn meerdere. Kunnen zij niet van die afkoelbanns krijgen? |
Citaat:
mijn klacht is terecht. Zulke beschuldigingen aan mijn adres is niet niks. Vooral omdat ik die dingen niet doe en er fel tegen ben komt het hard aan. Personen die met zulke beschuldigingen aankomen verdienen een afkoelban wegens loze beschuldigingen en smaad. Ik lok niets uit. Ik discussieer op respectvolle manier. En als iemand zo snel op zijn teentjes getrapt is om iets wat niet eens een mening is, dan heeft die persoon niets in een discussie te zoeken.Zulke personen zijn gewoon een stelletje zieligerds die niets van discussieren afweten. |
Citaat:
Misschien moet je is een andere manier van reageren toepassen. |
Citaat:
|
Citaat:
Die indruk heb je dan zelf bij hun op een bepaalde manier achtergelaten, de meeste mensen gaan meestal namelijk niet zo zonder reden op een forummer reageren |
FF ontopic houden AUB. Het gaat erom, kunnen wij iets doen aan dit soort idioten? Die afkoelbann die is gesuggereert vind ik voor dit sort gezanik een goed begin(y)
|
Citaat:
|
Offtopic: kan ik niet meer veranderen, hihi
|
Citaat:
|
Wat dachten we ervan als jullie alletwee tering krijgen stelletje kinderachtige koters :nono:.
|
Waarom wordt Rick Steiner altijd gedemoniseerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom wordt Rick Steiner gedemoniseerd? Misschien omdat hij zich zo vaak verschrikkelijk aanstelt. Iedere dag is er op M&M wel weer een nieuwe melding van hem te zien. Er hoeft maar een scheet gelaten te worden of Rick zit er bovenop. Ik kom dan nooit op Onzin, maar ben er in het verlden een paar keer geweest en weet hoe de sfeer daar is. Daar wordt gedold, maar als iemand ook maar een grap maakt waarin de naam Allah voorkomt, staat Rick al te huilen op M&M over belediging dit en belediging dat. Dit vond ik toch echt wel het trieste dieptepunt:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1229065 Kom op, Rick, jongen, je bent 24, stel je niet zo aan, wordt volwassen of trek anders die ontzettend lange tenen van je eens in. |
:D
Ik ben het vandaag voor de tweede keer eens met MA: Je bent een kinderachtige plakkerige zeur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
If you can't stand the heat, then get out of the kitchen. (y)
Simpel eh? |
Is er een apart beleid voor Rick Steiner? Zonee, wat doet dit op BZ?
|
Citaat:
|
Ssshh!
|
Citaat:
|
GOOI ADMIN EENS OPEN! :mad:
Ik wil weten wat voor drek daar rondzwerft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gaan jullie trouwens altijd karten met admin-meetings? :o |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Volgens mij gebeuren daar echt dingen, nou! |
En als we op Onzin niet mogen ruzieën gaan we op BZ verder.
Volgende keer krijgen jullie allebei een ban, en daar maak ik dan geen afkoelban van, goed? ;) Dan zijn jullie allebei tevreden omdat de ander gebanned is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |