![]() |
Je leert iemand kennen, op de bus/trein whatever...
Maar je spreekt elkaar niet lang genoeg om iets van telefoonnummer/emailadres te vragen aan de ander... :)
Je weet dat er 'n héél grote kans is dat je hem/haar nooit meer tegenkomt op die bus/trein, wat zouden jullie dan doen? :) Via-via (je kent iemand die iemand kent die op dezelfde hogeschool zit in dezelfde richting ofzo ;)) proberen toch contactgegevens te pakken te krijgen, of gewoon denken: whatever. :) Just wondering. :o |
Eerst het eerste en als dat niet lukt het tweede :)
|
Whatever... Heb trouwens wel 1 keer gezocht naar een jongen. Had hem bijna (dacht dat ik zijn emailadres had, maar toen bleek hij het helemaal niet te zijn).
|
Citaat:
|
Daar zou ik verder niet meer over nadenken. Of gewoon meteen vragen, of niet meer aan denken.
|
Citaat:
|
Dude, als je elkaar in bus/trein tegenkomt lijkt het me geen probleem om telefoon nr / email adres te vragen, mocht de ander daar wel een probleem van maken, heb je blijkbaar een slechte 1e indruk achter gelaten ;)
|
Citaat:
|
Trein terug van wintersport: tegen het einde van de rit in vruchtbaar gesprek gekomen met een leuke meid, maar tijdens de hecktiek van het uitladen van bagage haar gewoon kwijtraken... Daar is maar één uitdrukking voor: das KUT!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[droommode]Als het echte liefde was, dan kom je haar nog wel eens tegen.[/droommode]
|
Citaat:
|
Citaat:
verder heb ik ooit iemand leren kennen in de bus :o toen heel even op msn gepraat ensow maar ze was toch iets te br33z4h om nog vaak met dr te praten. kwam dr toch niet meer tegen ensow (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn opa en oma hebben elkaar leren kennen in een bus :D
Mijn oma zat in de bus, mijn opa zag haar en maakte een praatje. Vervolgens moest ze uitstappen en dacht mijn opa dat hij haar nooit meer tegen zou komen; een maand later zaten ze weer in dezelfde bus en toen heeft hij haar naam gevraagd en hebben ze kennelijk contact gehouden :) Maar goed; ik zou in eerste instatie gewoon vragen hoe hij heet en waar hij woont (dan kun je hem opzoeken zonder hem direct naar z'n telefoonnummer te hoeven vragen :P ) als je dat vergeet; pfoe... Jammer dan :P Goed, als je iemand kant die hem (in geval van TS; haar) kent, dan zou ik natuurlijk op die manier contact zoeken. |
Heb ik laatst gehad, wat ik dan doe: je stapt uit waar ze uitstapt... je loopt op haar af en vraagt gewoon om haar telefoon nummer. Als je nooit een baksteen gooit zal je ook nooit ruiten breken. :p Krijg je niets, word ze pissed... heb je in ieder geval wat geprobeerd. Ik kreeg haar nummer overigens wel.
|
Citaat:
|
Typisch X-moment
Als dit word geclassificeerd als reclame hang m'n ballen dan maar in de marinade, of een slotje kan ook. |
Citaat:
Whatever, ik zou er niet veel mee doen. Het is inderdaad maar even. Misschien dat ze vaker in die bus zit, kun je haar altijd nog een keer aanspreken, dus wie weet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks, als ik diegene in een trein tegenkom naar verweggiestan zal het sowieso niet iets zijn dat ik kan onderhouden, so why bother.
|
Heeft iemand ooit bij mij gedaan :o
Zijn een paar gezellige ontmoetingen uitgekomen en een poosje leuk msn-contact, alleen jammer dat ze nooit vertelde dat ze een vriend had :p En anders waren we elkaars type toch niet:o |
Meteen mijn nummer geven, zodat ze mij kan bellen :P.
Neuh, ik zou denken, leuk maar ga er niet verder op zoeken, als ik haar weer tegenkom dan zou ik wel langer met haar praten. |
In de meeste gevallen denk ik dan: "whatever". Misschien ligt zoiets wel aan mezelf, maar ik zou het iets te opdringerig overkomend vinden als iemand na een oppervlakkig kort gesprekje van 10 minuutjes meteen al begint te vissen naar je telefoonnummer of e-mailadres.
|
Alsof ik mijn nummer ga geven aan iemand die ik 10 minuten in de trein heb gesproken... Alsof ik het nummer wil van iemand die ik 10 minuten in de trein heb gesproken...
|
Citaat:
edit: je moet gewoon lekker openstaan voor contacten, neh? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb al vaak genoeg geprobeerd om in zo'n geval die persoon nog eens proberen tegen te komen. Soms lukte dat, soms lukte dat niet. Soms viel het mee, soms viel het tegen. Ik zou dus echt wel proberen contact te zoeken. Ook al valt het achteraf tegen, dan heb je de spanning van het zoeken toch gehad. |
Citaat:
't Waren trouwens toch wel zeker 15min, die veel te snel omvlogen. ;) |
Daar heb je toch die advertentiehoek in de Rails voor?:D
|
Geen actie ondernemen! Staat zo wanhopig, bovendien is het dan dus zeker niet de 'bedoeling' dat er iets ontstaat, ofzo. Niet doen. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar voor zover ik weet neemt ze in de zomer bijna nooit de trein, nu was het omdat 't licht van haar brommer stuk was. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag nooit zo snel naar een nummer van een leuk vrouwpersoon, omdat ik dan ga denken dat de andere persoon gaat denken dat ik gelijk meer achter de eerste ontmoeting zoek. (Overhaasten!)
In de trein, tram of bus zal ik dat zeker niet snel doen, ondanks een goed gesprek. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hoogstwaarschijnlijk 'whatever'.
|
je kunt iemand beter leren kennen in 10 min. dan je denkt....en het kan toch gwoon ''klikken''?ik heb hetzelfde meegemaakt (ook vergeten nummer te vragen en nooit weergezien) en zou der voor gaan!!misschien hoopt zij stiekem ook wel jou nog een keer te zien en is ze allang blij dat je er moeite voor hebt gedaan :)
|
Citaat:
Ik zou er achteraan gaan in ieder geval. |
gewoon vragen
|
Citaat:
Maar diezelfde persoon zou je na 2 weken wel je telefoonnummer geven? Djeezes man, je geeft geen DNA-sample ofzo. :| Als je hem/haar niet aanstaat, of omgekeerd, merk jij dat wel snel genoeg of omgekeerd, big deal dude. :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |