![]() |
ghost world
vanavond op tv
is het wat? stond bij mij in de krant als tip, maar een duidelijke omschrijving ontbrak... |
Ik neem hem op (y)
Ooit wel eens stukjes van gezien, leek me een leuke film, maar heb hem nog nooit helemaal kunnen kijken. |
'Zwarte komedie voor mensen die sarcasme hoog in het vaandel hebben staan' stond er in mijn gids. Die moet ik dus zien. :)
|
Ik heb hem in de bios gezien een paar jaar geleden, echt een leuke film :)
|
Ok mooi ik ga hem dan ook wel kijken (y)
|
Ga hem zeker kijken.. (y)
alsof er verder ook iets anders leuks opkomt vanavond :s |
Citaat:
|
heb net de eerste 20 minuten gezien, maar ik vond hem niet geweldig. maar misschien ga ik, o.a. door de reacties hier, zo toch nog even verder kijken.
|
ja ik vind hem leuk, kijk af en toe stukjes heb hem natuurlijk al op dvd (Y)
een van mijn favoriete films |
Bevalt goed tot nu toe (y)
|
Ik kijk hem nu voor de tweede keer en vind het weer leuk :)
|
gave film, leuke meisjes spelen erin trouwens.
|
Die kelly osbourne lookalike doet me denken aan dat meisje van de gillmore girls
|
Citaat:
Alleen jammer dat Scarlett Johansson zo verandert is sinds Lost In Trranslation. |
Ik vind Scarlett nog steeds leuk. In deze film lijkt ze wel echt jonger dan in films erna. Maar dat is niet erg, ze blijft leuk.
|
Leuke film, maar dat einde is zo vaag. :|
|
Citaat:
Film was erg leuk, Scarlett en Thora zijn een geweldig duo, en film keek zo lekker weg. |
wat viel die film tegen zeg...ik vond hem echt kut...te voorspelbaar...alleen die 'wat oudere' kerel waarmee dat vrouwtje met die bril meegaat (ben ff zijn naam kwijt) vond ik goed acteren, de rest vond k matig
|
Ja, wel leuke film. :)
|
oeh ik heb m al duizenden keren gezien en ik houu zo van die film <3
|
Citaat:
Ik vond hem wel leuk. Niet zo geweldig als ik vantevoren gehoord had, maar had zeker zijn momenten. |
Citaat:
Kon er wel even van genieten vanavond. |
Heb alleen het laatste half uur gezien. Het leek me wel een film voor mij, lekker sarcastisch en droog. Helaas heb ik dus alles gemist maar het einde was wel oke ook al begreep ik natuurlijk niks van het verhaal. Ik heb de comic trouwens nooit gelezen.
|
kan iemand mij vertellen wat er nou zo leuk is aan die film?
ik heb me echt lopen te vervelen in de hoop dat er nog iets leuk kwam.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kwestie van smaak.
Ik had hem nog nooit gezien en kwam toevallig langs de film gezapt. Donkere humor idd, en daar hou ik wel van... Scarlett en Thora waren goed en Steve Buscemi is natuurlijk ook briljant. Gewoon een goeie zondagavond film. |
Citaat:
|
Ja, leuke film. Gisteren voor de tweede keer gezien, vond hem gisteren leuker dan een jaar geleden toen ik hem voor het eerst zag.
M'n moeder heeft zich de hele film lopen verbazen hoeveel die Thora Birch op m'n vriendin lijkt. Kekke pepke. |
De strip is beter, maar okay. Verder wel geinig, inderdaad.
|
Ik vind hem geweldig, maar ik ben dan ook steve buscemi fan :bloos:
|
ik vind hem heel cool :cool:
|
Ik heb hem al een paar keer gezien en gister niet meer gekeken, maar hij is erg leuk inderdaad.
|
Ik heb nog wel een groot deel gekeken, maar het bleef me tegenvallen. Het idee is leuk, de meisjes en die vent deden het goed, maar toch..
|
Citaat:
|
Ik vond Scarlett Johansson irritant, vooral haar stem... :s
|
Citaat:
|
Ik ook. :bloos:
|
thora birch vond ik lekkerder.
|
Oh die film heb ik blijkbaar ook gezien. Ik vond hem wel cool maar ook heel vaag. Ik begreep die kinderen niet zo :D
Heb het einde niet gezien |
ik vind ze allebei lekker :confused:
|
Ik vind Steve Buscemi de lekkerste van al :confused:
"C'mon, are we in slow motion here? Have some more kids, why don't ya!" Geweldige vent eigenlijk (y) :) |
Lelijke meiden en die Steve Buscemi is ook lelijk. Ze zijn allemaal lelijk!
|
Citaat:
|
Mooi is wellicht anders, maar hij heeft zo'n gave kop. :D (y)
|
Citaat:
Nog nooit een andere film met een van de twee 'sletjes' gezien? (in ghost world spelen ze overigens ook erg goed) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar valt over te discussieren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |