![]() |
XP gaat zomaar uit !!!!!!!!!
Ik draai sinds kort op XP ik had eerst XP Professional en m'n pc ging elke keer zomaar opnieuw opstarten (en dan niet gewoon maar hetzelfde wat je ziet als je op reset drukt) nu heb ik de home editie en ik heb sinds gister weer hetzelfde probleem. Is dit een fout in XP of ligt het aan m'n computer ?
|
Hmmz, hetzelfde had ik met ME... gebruik nu Windows 2000 die draait tenminste een beetje stabiel...
Mijn ervaring met Microsoft: wacht altijd op de 1e service pack http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
niemand anders dit probleem met XP ?
|
Nee sorry man eerst zou ik denken dat je gehackt werd dat die persoon jouw pc elke keer opnieuw aan het opstarten was maar je had ook al andere versie geprobeer dus daar ligt het niet aan
|
Ik weet het zelf ook niet meer ik denk dat maar gewoon weer op 98 over stap. Daar had ik eigenlijk nooit echt problemen mee.
|
heeft te maken met acpi.........word anders beheerd in XP
oplossing is zwaardere voeding.....ik had hetzelfde probleem, met een msi mobo......ik heb zolang zitten zoeken waar het aan lag, maar probeer maar een andere voeding, dat helpt echt en vergeet niet je bios te flashen |
ALS het echt iets te maken heeft met ACPI, kun je dat dan niet gewoon uitschakelen in XP?
|
Mischien dat je voeding te weinig Watt kan leveren, dan kun je ook spontane resets krijgen
|
Citaat:
|
Citaat:
succes |
Citaat:
|
Thanx ! Nu weet ik tenminste waar het aan ligt.Kan het er ook aan liggen dat ik teveel op m'n voeding heb aangesloten? Ik heb nl. 2 extra coolers 2 CD-Rom drives en 2 harddisks.
|
Citaat:
waarschijnlijk staat op je voeding wat ie aankan, ff kijken of je dat niet overschrijdt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |