![]() |
Vriendin Drugs In Drankje
Vanochtend/Vanacht kreeg ik een telefoontje van een vriend ( Nu niet meer)van mij,Hij vroeg of ik een andere vriendin kon ophalen.Ik vroeg waarom, hij zei van dat ze dronken was, en dat ze helemaal van de wereld was.Ik vond dit raar hij vermelde er ook bij dat ze waarschijnlijk een pil heeft geslikt ( wat dus NIX voor haar is). Ik ben als de bliksem naar der huis gefiets .( want ze hadden der maar afgezet bij der huis).En ik trof haar aan al huilend en schreeuwen ze leek net een psygopaat. Ze wist helemaal niks en begon te hallucineren en te schreeuwen en aggresief te worden.Die jongen was ook met een andere vrriend en ik vroeg wat er was gebeurd .. ze ontkende alles ik zo :wat heb ze gerookt/gesmoked/gedronken,Waarop ze zeiden dat ze niks gedaan had.Ik bedoel er moet vast IETS zijn waardoor ze zo erg tript. Toen die nacht dat ze me belde zei ik ook dat ze de politie of ambulance bellen wat ze dus niet gedaan hebben. Ik vermoedde dat ze iets in der drankje had gekregen van die 2 jongens.
DUS 1 * ze belden geen politie of ambulance * die jongen wou niet zeggen waar hij woonde zodat we der konden ophalen * ze beweerde dat ze al trippend aan zijn deur kwam, wat niet mogelijk was * ze kwam rond 12 uur . waarom belde ze dan pas 3 a 3.5 later dat er wat aan de hand was. * ze zoeken geen contact met haar om te kijken of het goed gaat * die zelfde jongen gaat offline op msn als ik tegen hem praat. Met het meisje gaat het goed ze kan zich alleen niks herinneren alleen dat ze gedronken had... Komen jullie ook tot de conclusie dat er IETS in dat drankje is gegooid door diezelfde gozers :confused: |
who cares, dat alles goed met haar gaat lijkt me belangrijker. Die gasten kan je er later nog op aanspreken.
>> En al komen wij (die niets van de betreffende avond first-hand weten) tot dezelfde conclusie, dan nog heb je daar geen zak aan, want dan is het OF een zaak tussen jou, hem en dat meisje, OF een zaak voor justitie als je 'm aangeeft, maar dan moet je het kunnen bewijzen. Onze conclusie boeit iig geen zak. |
Citaat:
WHO CARES I DO !!!! later waneer is later je moet ingrijpen voordat ze het ook bij andere doen :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een warrig verhaal zeg, ik heb geen zin om erop te reageren maar ik denk niet dat ze iets in dr drinken gedaan hebben
|
Citaat:
Als jij... nee... als zij er iets tegen wil doen, moet ze die gasten aanklagen, getuigen hebben als het kan, haar bloed en urine laten onderzoeken op sporen van drugs, zich zoveel mogelijk herinneren en dat in het proces verbaal laten zetten, ga zo maar door. maar daar kunnen wij echt helemaal niet, op geen enkele manier, aan helpen Als je weet wat ze zag, deed, voelde etc, dan kunnen wij eventueel nog speculaties doen over welke drugs ze vermoedelijk binnen heeft gekregen... |
Citaat:
B) Ja.. het is kut voor je. Maar met een beetje agri reageren kom je nergens. C) Als je gewoon een andere insteek had gekozen, meer: dit is er gebeurd, welke drugs zou daarbij kunnen horen, had je ook nog een beetje de richtlijn van dit subforum gevolgd. D) Met de insteek die je nu hebt, kunnen wij je niet helpen. Het is beter dat je haar vraagt of ze naar de politie wil gaan met haar verhaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Door cruciaal ontbreken van interpunctie, mis ik de uitwerking van je zin. En er zit een grammaticale fout in. Dit had eigenlijk punt E) moeten zijn. |
kan aan mij liggen, maar ik snap er geen kont van.
|
Citaat:
Dus denkt ze dat haar vriendinnetje gedrogeerd is door die gozers. En wat ze van ons wil, snap ik ook niet. |
Als dit vermoeden serieus is, zou ik hiermee naar de politie stappen, of op zijn minst ouders waarschuwen. GHB wordt ook niet voor niets een rape-drug genoemd. Ik snap niet wat je hier er nu mee moet. Wij kunnen alleen je ergste vermoeden bevestigen en je alleen maar zenuwachtiger maken. Doe er iets mee verdomme ipv nutteloos te posten dan.
|
ik vind rapedrug voor GHB volkomen onterecht, rohypnol is daar een betere drug voor
|
Van GHB val je in slaap en verlies je je geheugen tijdelijk.
Wat doet rohypnol ? |
Citaat:
maar rohypnol is geur en smaakloos in 'n drankje, extra bonus voor de date rapert. |
je valt natuurlijk alleen in slaap als je teveel neemt.
|
1) Je verhaal klopt van geen kanten.
2) Ik denk dat die vriendin van jou gewoon een beetje gek is en te veel had gezopen. |
de·li·ri·um (het ~, -ria/~s)
1 bewustzijnsverlaging veroorzaakt door een organisch defect, vaak gepaard gaand met het optreden van wanen of hallucinaties 2 delirium tremens de·li·ri·um tre·mens (het ~) 1 delirium als gevolg van overmatig alcoholgebruik of van het plotseling stoppen met drinken Kan natuurlijk ook t geval zijn geweest.. |
Sim-pel
Je voert haar achtereenvolgens xtc, ghb, speed, explosion, sos en de hele rataplan. Zodra ze het effect herkent dan weet je wat ze heeft gehad. Doet ze alleen maar nieuwe ervaringen op dan weet je dat ze teveel gezopen had, wellicht iets fouts gegeten had en zich heeft lopen aanstellen (of gewoon niet meer wist wat ze deed, dat lukt op d'alcool soms ook wel aardig) |
Citaat:
|
GHB als date-rape drug is een fabel (iedereen die GHB gehad heeft weet dat je dat niet in iemands drankje kan doen zonder dat diegene het proeft, tenzij er bizar veel alcohol in het drankje zit misschien, dat heb ik nooit geprobeerd) en het effect dat je beschrijft is niet dat van Rohypnol, of enige andere downer en ook niet dat van xtc. Een tripmiddel (zou dan lsd moeten zijn geweest maar dat lijkt me sterk) of een delirium lijkt het waarschijnlijkst, maar waarschijnlijk kom je daar nooit achter.
ik zou iig oppassen met mensen beschuldigen in dit geval. |
^ precies, ghb is zwaar zout en proef je meteen
|
Zout???
Niet echt bevorderlijk inzake hyperthermia lijkt me :p |
Ik zeg.... uh... Ja. Is dat het goede antwoord?
|
Citaat:
Het ging om de setting an sich. Buiten dat ik het verhaal erg onduidelijk vind, zou ik niet op een forum gaan posten, maar er iets aan doen. |
mja ik snap er ook nog steeds niet echt iets van maar ja, er is natuurlijk ook een kans dat ze het allemaal verzind om uiteenlopende redenen
|
Ik vind het wel een tof verhaal. (y)
|
Sja, krijgt ze vast een Groene Griffel voor :D
|
Sinds wanneer word je agressief van 'rape-drugs'? ^_^
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom denken alle meisjes tegenwoordig dat "de jongens" het clichématige "iets in het drankje hebben gestopt" wanneer ze zich niet lekker voelen na een avondje zuipen. Alcohol kan natuurlijk altijd verkeerd vallen, en als je je kut voelt hoeft dat niet meteen te betekenen dat iemand iets in je drankje heeft gestopt.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
waarom doet de ts niet meer mee met de discussie, beetje jammer
|
Omdat de ts wel vaker domme threads opent (héle domme) en dan dr mond weer houdt.
Blijf dan ook op lifestyle breezeren zeg.... bah.... |
mja, dat is matig. zo ontstaat er nooit een relaxte discussie tussen ts en andere mensen, maar alleen tussen andere mensen.
|
is heel haar leven een hoax of moeten we echt medelijden hebben?
|
Citaat:
|
dalijk is ze een harige 36 jarige man met een probleem
|
Voor een achttienjarige loopt ze wel een beetje achter ja..... triest.
Maargoed, laten we dan nu beginnen deze topic te redden en om te buigen in iets nuttigs. 1>Welke drugs heb jij wel eens in je drankje gehad? 2>Welke drugs heb jij wel eens in iemands drankje gedaan? 3>Welke drankjes heb jij wel eens per ongeluk over je drugs gegooid? 4>Welke drugs zou jij graag nog eens in je drankje hebben? Ik heb wel eens mdma in mn drankje gehad. Gelukkig had ik dat er zelf in gegooid en leidde het tot volledige harmonie met mij, mijn omgeving en de keiharde industrial op de achtergrond/voorgrond. :D Ik heb afgezien van bruistabletten (voor mn zieke moedertje) nog nooit iets in iemands drankje gedaan. Oja, desgevraagd heb ik wel eens mdma in het drankje van een vriend van me gedaan. Hij was me daar erg dankbaar voor, hoewel ik nog niks van em heb teruggekregen :p Ik heb wel eens per ongeluk cola over pasgedraaide joints, rokende joints en joints in wording gestoten. Ik zou graag nog eens mdma in mijn drankje hebben. (hoezo gefixeerd? :D) GHB is zout hoorde ik vd week, dus dat lijkt me meer iets om zo te nemen. Wat zou je überhaupt in je drinken kunnen doen om de manier van inname te veraangenamen of de opvallendheid van inname te verlagen? :confused: |
:D
ik ga morge gbl in me drankje doen (y) |
Citaat:
|
Ik heb zelf ooit *pakt doosje erbij* Brufen 600 in m'n drankje gedaan. Het bruiste onwijs en het smaakte naar sinaassappel. Ik heb het 3 dagen achter elkaar 2x per dag gebruikt maar toen ben ik er maar weer mee gestopt omdat ik er niet echt op ging spacen ofzo. Afgezien daarvan heb ik nog nooit wat in m'n drankje gegooid.
Ik heb ook nog nooit wat in iemand anders drankje gedaan Ik heb voor zover ik weet nog nooit m'n drankje over m'n drugs heen gegooid. Ja bier bij bier maar dat tellen we maar ff niet mee. Ik zou persoonlijk nog wel een keer die Brufen 600 in m'n drankje willen alleen ik denk dat ik dan voor de 800 mg versie ga mischien dat ik er dan nog op space ook :evil:. Dat ga ik 23 augustus proberen en ik gok dat ik er 27 augustus weer mee stop. |
Citaat:
2> mdma, maar daar vroeg die om 3> bier en frisdrank over joints 4> mdma, lsd, mda |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |