![]() |
deodorant
welke gebruiken jullie?
ik had een tijdje een goede maar plots begonnen de kleuren van men tshirts te vervagen onder men oksels :s |
Ik heb precies hetzelfde... :s (Ben dus ook op zoek naar een andere.)
|
Ik heb die van Vichi, niet goedkoop maar ik vind dat je er in vergelijking met andere lang mee doet en hij werkt prima.
|
Fa Dry & Clear.
|
Ik heb er meerdere, maar ik vind Vaseline Intensive Care wel een van de prettigste.
|
Volgens mij is afwisseling het best en een dagje geen deo op doen (als je bijv. thuis blijft) kan ook geen kwaad.
Zelf gebruik ik op dit moment Rexona active reserve silk, hier voor gebruikte ik Sanex (nog wat) en daarvoor nog tientallen anderen. |
Ik wissel af en toe af. In het begin is het lekker, maar soms na een tijdje is het niet meer lekker. Nu heb Fa Sport Active dry, en die bevalt me super. (y)
|
Rexona active reserve silk (spray), Nivea dry (spray), Nivea fresh (spray), Therme (crème), Dove (spray), Odorex extra dry (water-achtig), deoleen (crème)..
Rexona active reserve silk en Nivea dry zijn mijn favoriet.. Als ik in mijn beleving te veel dagen achtereen dezelfde deodorant gebruik, ruik ik 'm niet meer en werkt-ie voor mijn gevoel minder... Zal wel psychisch zijn ;) Anyway, dat is de reden dat ik een dergelijke verzameling heb. |
nog een vraagje erbij, roller/spuiter/zo'n creme ding?
ik heb het echt alledrie gebruikt en wel 10 verschillende soorten, maar ik bleef echt veel zweten. Heb toen een tijdje odorex extra dry gebruikt, en sindsdien gebruik ik sanex roller voor gevoelige huid en het gaat prima:) hij ruikt niet sterk maar voelt wel fris aan nadeel is wel dat hij een beetje strepen achterlaat bij een topje als je het niet even laat drogen |
ik heb een roller van lancôme. werkt prima, en je kunt wel 2 tot 3 maanden met 40ml doen :)
|
odorex dry flacon, rexona crystal, rexona activ reserve
|
Ik heb een roller van rexona, denk extra dry ofzo. Ik kan gewoon niet met die sprays overweg. Vind ze ontzettend stinken en ik breek er rond een uur of 4 's middags doorheen(N).
|
spuitbus van dove
|
Citaat:
|
Citaat:
Alledrie zo'n spray geval. Oh, en ik heb ook nog een roller van Sanex liggen. :D |
Nivea for Men Fresh, of Dry in de zomer (die neutrale witte). Als je T-shirts trouwens vlekken beginnen te vertonen dan moet je minder deo opspuiten. Dat heeft namelijk niks te maken met de kwaliteit van de deo, maar gewoon met het feit dat elke deodorant wel vlekken veroorzaakt als je hem ergens langdurig inwrijft, en dat gebeurt als je te snel na het opspuiten een shirt aandoet of teveel opspuit.
|
Axe Touch. Ik vind het een lekker geurtje en het werkt bij mij goed :).
|
Citaat:
Ik heb Rexona active reserve silk, en die vlekt niet :) |
Nivea, een blauwe.
|
Citaat:
Ik heb nu Nivea Balance gekocht...anti-transpirant en met 'nieuwe formule tegen witte strepen'. (Nu waren het geen witte strepen waar ik last van had met die andere deo, maar goed, 't kan vast geen kwaad. ;)) |
Deoleen en ik gebruik ook weleens Vogue Extravagant.
|
Rexona cotton dry roller. Ik blijf bij deze terug komen.
|
Ik gebruik momenteel alle soorten van dove. Dove is wel ok, je moet alleen uitkijken voor witte strepen. Ik laat t altijd ff drogen en veeg het overgebleven er vanaf. En dep de eventuele witte strepen op mn shirt af met een nat doekje. Maar ja, zo vaak komt dat niet voor hoor :)
|
Citaat:
|
Ik gebruik Rexona Crystal en met deze heb ik er niet zoveel last van als ik had met mijn vorige deo's. Ik heb alleen soms wel witte vlekken in mijn kleding maar dat heb ik met alle soorten deo's. Bij mij werkt het wel goed om je deo eerst goed te laten drogen voor je je shirt aantrekt.
|
Rexona active reserve silk, werkt bij mij wel aardig.
|
8 X 4 nog wat rooie nieuwe bus
|
Axe nogwa :o
|
Citaat:
|
Ik gebruik etos huismerk deodorant, een roller, doorzichtig spul. Vlekt niet, maar ik heb nog nooit last gehad van deodorantvlekken. En hij werkt wel.
|
Paco Rabanne pour homme. :cool: (y)
Dat ding kost wel 15 euro maar ik heb hem al sinds februari en ik gebruik hem elke dag. :) |
Iets van Sanex. Werkt prima.
|
Rexona. Werkt het beste van alle deo's die ik heb geprobeerd en prikt niet.
|
Rexona. Prettige deo, geen strepen.
|
Op het moment gebruik ik 8x4 happiness (geel).
Heb ook wel eens antitranspirant/anti-witte strepen deo gebruikt, maar daar kreeg ik juist witte strepen mee, terwijl ik daar normaal nooit last van heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dove silk (ofzo)
En zon nivea creme (vind ik wel prettig) En de deo van mn vriend soms (8x4 musk) |
8x4 discovery: ruikt perfect, geeft geen vlekken, blijft de hele dag. Je hoeft er dan ook niet veel van te gebruiken voor een degelijk effect.
|
Nivea laat bij mij geen vlekken achter :confused:
|
Roller van Sanex.(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk zou ik eens een klacht in moeten dienen.... Daarom ben ik nu overgestapt op Rexona Coton Dry. Ik moet helaas met rollers werken, omdat ik een geirriteerde huid krijg van spuitbussen. Citaat:
|
Ik gebruik Odorex Fresh, de roller.
Wat een ideale deodorant zeg :cool: Tjonge, ik kan er nog steeds niet over uit. Aan het eind van de dag ruikt mijn t-shirt nog steeds als toen ik hem aantrok na het douchen in de morgen. Het laat ook helemaal geen vlekken achter in mijn kleding en het droogt snel op. Nu hoef ik tenminste niet meer mijn oksels droog te föhnen :o :D |
dove silk
|
de witte van 8x4 is goed, lekker, (niet te overheersend) zacht geurtje en je ruikt de hele dag niets!
|
rexona crystal, niet een overdreven geur (gewoon fris) en werkt goed als je het na het douchen aanbrengt
|
Ik heb nu sweet honesty. Ruikt naar poeder :) Rol ding
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |