![]() |
Mac Donalds
Mac Donalds heeft besloten om een beroemde designer in te roepen voor het ontwerpen van hun nieuwe uniformen. ze hopen daardoor meer uitstraling te krijgen.
nou fijn! als ze nou een gewoon hamburgers maakten die NIET naar karton smaakten zouden ze ook al een heel eind komen! wat vinden jullie daar nou van!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: nono: :nono: :nono: :p |
Het kan me eerlijk gezegd niets bommen.
|
Nou en, alleen dwazen eten daar.
|
Ben wel beniewd naar de nieuwe kleding eigenlijk :) .
|
mac donalds is lekker!! en het interesseert me eigenlijk niet wat voor kleding ze dragen!! :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij vindt MCD's al lekker? Wat zielig voor je gevoel voor smaak! :( |
Als jij nou eens geen naar karton smakende hamburgers tegen je zin kocht en daarover eens niet ging zeiken op dit forum?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou haast weer willen komen met de 'BK is beter'-leus, maar op zich is dat helemaal niet zo. Dus ik laat het maar achterwege.
En dat van die uniformen is echt komkommertijd-nieuws (n) |
Mac Donalds <3
|
Niet echt boeiend ofzo.. :(
|
Bij de Big Tasty verbergt de saus de smaak van karton (y)
|
ik vind het nieuwe pita broodje helemaal niet lekker
|
Het interesseert me vrij weinig...
Als ze daar gelukkig van worden, moeten ze het vooral doen (y) |
ik zeg: je ben crazy.
burger king (y) |
Als ik zou moeten kiezen:
Kentucky Fried Chicken |
Citaat:
|
Mac Donalds is nu eenmaal bekend vanwege hun slechte kwaliteit. Beter voedsel past echt niet bij hun imago. :)
|
Citaat:
|
De Mac is de afgelopen tijd juist veel meer op de gezonde tour met kwalitatief hoogwaardiger voedsel, zoals de diverse salades maar ook de Pitamac en vroeger de nogwat delight, ook zo'n 'light' ding met kippenvlees en veel groente.
Maar de Burger King is wel beter op het gebied van burgers (en daar gaat het tenslotte om). De Mac heeft eigenlijk alleen de Tasty als serieuze burger, terwijl je bij de BK kunt kiezen voor een double whopper of nu een Angus Steak. Dat is pas vlees :) |
/me is verliefd op de Subway
(L) |
deze discussie ken net zo goed nar Eten & Drinken, maar dan reageert 'r geen hond meer op :p
Zelf vind ik Mc altijd goed te kanen, zoalng je 't maar bij friet + mckroket/hamburger houd, en geen andere dingen gaat proberen. KFC is nog lekkerder eigenlijk (winger menu <3333) maja, de dichtstbijzijnde KFC is die op de Lijnbaan en da's nog 25 km van hier.... Burger king is gewoon ranzig. |
Doe als ik: wordt vegetariër! (y)
|
Eten bij de mcdonalds?
Tsja als je masochistisch bent zie ik het nog wel gebeuren maar goed. KFC doe ik ook niet aan. Niet alleen vanwege hoe ze omgaan met de kippen (Terwijl ze leven worden de snavels eraf getrokken en meer van dat soort ongein) maar ook omdat ik al die ranzige fast food toch niet vrijwillig naar binnen werk :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh en vegetariër zijn is slechts een fase, iedereen komt er overheen. Uiteindelijk. Het Vleesch is zwak. |
Citaat:
Nee maar wat bedoel je? |
Citaat:
|
Citaat:
En verder zijn alle vegetariërs/verganisten die ik ken, geturned naar de Carnivoristische Kerk. So much for idealism. EN: hoe denk jij buff te worden als je geen vleesch eet, hm? |
Als ze nou een fatsoenlijke designer inhuurden om de inrichting van het gebouw te verbeteren. Die van nu is zo gemaakt dat je zo snel mogelijk weg wilt. (Felle kleuren, Tv's met advertenties).
|
Citaat:
Ik eet zelf wel vlees en ben niet van plan ermee te stoppen :) Ik zoek wel even wat feiten op, maar ik ga niet teveel offtopic, dat heb ik PV beloofd :o |
Citaat:
|
Citaat:
LINKS van zielige kippenverhalen zijn welkom trouwens! |
Citaat:
|
Citaat:
Ben er ooit op gekomen via mijn muzikale wansmaak :o Merzbow, de beste man, adverteerde het op z'n site. komt ieKlik hier! Fo sho |
Citaat:
Kolonel Saunders die een kip zo inhumaan slacht? :lol: Jezus, er staat zelfs een link: "free vegetarian starterskit" dikke :rolleyes: |
Citaat:
Stop hun eieren in een broedmachine tot de kuikentjes uit het ei piepen. Gooi ze met tienduizenden andere kuikens in een grote schuur. Voer ze een hoge dosis antibiotica die zorgt dat ze zo hard groeien dat ze vaak kreupel worden. Houd ze 6 tot 7 weken in een met uitwerpselen bezaaide schuur en hoop dat ze niet sterven door verstikking, ademhalingsmoeilijkheden of hartaanvallen. Als ze het overleven, grijp ze dan bij de benen, prop ze met trossen tegelijk in kratten en laad ze met duizenden op een vrachtwagen. Rijd ze in de open vrachtwagen in weer en wind naar het abottoir, ook al sterven veel dieren onderweg. Als ze levend het abattoir halen, hang ze dan aan hun dunne benen —die vaak al gebroken zijn— aan de lopende band. Probeer hen door een waterbad te laten gaan voor een elektrische schok die hen al dan niet ongevoelig maakt voor de pijn die gaat volgen. Snijd hen de keel door (probeer beide aderen te raken anders sterft het dier niet binnen vier minuten of komt wellicht weer volledig bij bewustzijn). Gooi ze in kokend water om hun veren los te weken; zelfs als ze nog bij bewustzijn zijn of die net weer hebben herwonnen; de smaak wordt hierdoor niet aangetast. Dit zijn feiten, is al vaak genoeg aangetoond. |
Als dat zo is, vraag ik me af waarom KFC nog niet gesloten is.
|
Citaat:
Overigens wil een man een goed stuk vlees. |
Citaat:
Ik ben nog hard op zoek. |
Subway's!
Omdat ik daar korting krijg, de MacChicken 0wnt nog steeds. |
Nare Man, kan KFC gesloten worden als wat EItje hierboven vermeld daarwerkelijk in de praktijk voorkomt? Of iig juridische stappen?
Dat je niet moe wordt van al die rechten-n00bs die allemaal wat willen weten :o |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |